Kakan skrev:Kanske kommer jag... men vi få se om jag har lust till det
Swedie skrev:skulle få lite RR-filmer skickade till mig på DVD. Är den bra så tar jag med dom till pubkvällen. Fast vet inte om det är vad som passar med öl direkt. det är mer RR-kockon som uppskattar dom.
Kakan skrev:Kanske kommer ja med men vi få se om jag har lust till det
Madhonda skrev:A mäh....lust att komma har man väl jämt...!!!
Madhonda skrev:Kom an bara....jag är totalsämst på biljard, så känner någon för att vinna...visst.!! I o för sig har jag aldrig spelat i bikini...men jag kan inte tänka mig att man blir bättre av det.
Äh.. jag får ägna mig åt nåt som jag är bättre på... att dricka bira.!!
Ullis skrev:Bonnie - är det meningen att Tivoli är torsk nu & att pubkvällarna kommer att hållas på detta ställe sedan, eller är det försökskväll den 18:e bara?
Alicia skrev:Jag vill spela biljard med alla flickor!
Kom igen nu
Alicia skrev:Jag vill spela biljard med alla flickor!
Kom igen nu
Swedie skrev:jag vill oxå spela biljaaard.
Bonnie skrev:Njuta av DTM o Roller på bulten kanske?
RoLLER skrev:Vill ni kan jag ta med mig en bombrulle med DTM där han lägger en napalmmatta längs Bogesundsvägen.
Madhonda skrev:A mäh....lust att komma har man väl jämt...!!!
ooooooooooooooooooja opm ni spelar i bikini så lovar jag att vara där med 2 st kameror (stavas??)Kapten Blåskägg skrev:Kexen verkar lite kinkiga ang klädseln, kanske du och jag ska spela i bikini istället?
Kakan skrev:jo ibland då...får väll se om kakan och partykameran kommer på nya ställer och fotar alla som missar med kön
Lovar att säga till innan jag fotarRoLLER skrev:Säg bara vilket hål som gäller, jag missar aldrig med mitt kön.
RoLLER skrev:Ska ni visa BoMB-film så måste man representera!
Vill ni kan jag ta med mig en bombrulle med DTM där han lägger en napalmmatta längs Bogesundsvägen.
Ullis skrev:SKIT SKIT SKIT, jag hade lätt ställt upp på biljardtävling...dock inte i bikini, kalla mej gärna pryd
Men, saken e den att ja kan inte denna månad. April, e ni andra flickor på då???
Alicia skrev:Meh, du skulle ju också komma på lördag ju
Bikinin får killarna ha på sig istället.
Dr.Bike skrev:Det ryktas om att ett gäng från Bålsta ska komma ner och dominera biljarden...
Dr.Bike skrev:Det ryktas om att ett gäng från Bålsta ska komma ner och dominera biljarden...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|