SH-Pub 18 Mars,ny lokal!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
ktmjacke skrev:
i en av dom är det en "afroamerikan" med tänder stora som sockerbitar som gör den filmen värd att titta på bara han . :D

Bwahahahaha! den vill Jag ha! Nä Jag har sett den men fan vad kul skrivet, Jag vet exakt vem du menar. Skön snubbe för övrigt.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
mer..

Bifogat

• Twin Sucker.jpg
    Twin Sucker.jpg
    90.1 KB · Visningar: 105
  • Prillan_73.jpg
    Prillan_73.jpg
    101.8 KB · Visningar: 163
  • Solan.jpg
    Solan.jpg
    105.1 KB · Visningar: 202
  • IMG_1530.jpg
    IMG_1530.jpg
    122.9 KB · Visningar: 87
  • IMG_1529.jpg
    IMG_1529.jpg
    106.1 KB · Visningar: 167
  • IMG_1533.jpg
    IMG_1533.jpg
    106.5 KB · Visningar: 182

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
bobo08 skrev:
Men det suger fortfarande att jag förlorade mot Kapten..och på det sättet. :huvet

Dr.Bike skrev:
Du är inte den ende!!! :mad: Jag hade "otur" och Kaptenen hade "tur" så jag loosade! :lol

Hade jag vetat att ni skulle ta det så hårt hade jag inte stekt er så brutalt :hihi

Mycket trevlig kväll, kul med biljard och trevligt folk. Kul att få träffa Jacke, Doktorn och Bobo :tummenupp

Heder åt Bonnie och cl som roddade kvällen :Bugar

Grattis till TwinSucker, misstänker att du vann på motståndarens misstag :lol

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Dr.Bike skrev:
KOlla med madde... ni kan nog ha bytt... ;)

Nix, jag har min egen jacka. Nog för att jag va konsumerad men jackan fick jag med mig. Halsduken däremot är det värre med, o det är den tredje i ordningen som jag "tappar" bort denna vinter. :rolleyes:

Men hellre den än nyklar o plånbok såklart. RoLLER jag hoppas du får tillbaka dina attiraljer.

//m

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Madhonda skrev:
Nix, jag har min egen jacka. Nog för att jag va konsumerad men jackan fick jag med mig. Halsduken däremot är det värre med, o det är den tredje i ordningen som jag "tappar" bort denna vinter. :rolleyes:

Men hellre den än nyklar o plånbok såklart. RoLLER jag hoppas du får tillbaka dina attiraljer.

//m

Hur såg halsduken ut? jag ska till stället nu och kolla om grejerna finns där, då kan jag kolla efter din halsduk samtidigt.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Kapten Blåskägg skrev:
Haha, tankad igår Roller?
Såg dig aldrig briljera vid borden :hihi

Som f*n!!! :tomten Vi drog hyfsat tidigt vidare till Olssons Video eller Olssons Skor eller vad det heter på Odengatan.

Du gjorde rent hus vid biljardborden hörde jag!

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
RoLLER skrev:
Som f*n!!! :tomten Vi drog hyfsat tidigt vidare till Olssons Video eller Olssons Skor eller vad det heter på Odengatan.

Är du verkligen helt säker på att det var på biljarden bytet blev utfört.För sist jag såg dig var du på väg ut med dina medbrottslingar iklädd en jacka som det stod mtm på ryggen på.Du va hyfsat slirig oxå :yoparty

Verkar ju tyvärr inte så lovande,för om det var nån av sporthojarna så borde du ju redan fått tillbaka prylarna,får väl hoppas att det är den ärliga varianten av personal på haket,o att dom hittat prylarna.Vet hur det känns att bli av med både nycklar o personuppgifter i samma giv,bäst du byter lås hemma om du inte återfår sylarna.

MVH//jacke

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
ktmjacke skrev:
Är du verkligen helt säker på att det var på biljarden bytet blev utfört.För sist jag såg dig var du på väg ut med dina medbrottslingar iklädd en jacka som det stod mtm på ryggen på.Du va hyfsat slirig oxå :yoparty

Verkar ju tyvärr inte så lovande,för om det var nån av sporthojarna så borde du ju redan fått tillbaka prylarna,får väl hoppas att det är den ärliga varianten av personal på haket,o att dom hittat prylarna.Vet hur det känns att bli av med både nycklar o personuppgifter i samma giv,bäst du byter lås hemma om du inte återfår sylarna.

MVH//jacke

Jag drog dit och jackan hängde faktiskt där :bow Jag måste gjort nåt som gud tyckt vart bra :)

Jag har haft tvärångest hela morgonen över att jag sumpat nycklar och leg i samma giv. Dessutom nycklar till firman och det står MTM över hela jackan.
Men nu är det en stor tung sten som har fallit från mina axlar och jag kan pusta ut. Jag ska aldirg bli sådär full igen.... tror jag (har jag sagt det där förut?).

Det va bra att ma nsumpade den bland SH-folk och inte på nån krog på stan. till och med kontanterna låg kvar :)

Nu ska jag bara försöka se till att det stackars flickebarnet vars jacka jag tog av misstag får tillbaks den.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
RoLLER skrev:
Jag drog dit och jackan hängde faktiskt där :bow Jag måste gjort nåt som gud tyckt vart bra :)

Jag har haft tvärångest hela morgonen över att jag sumpat nycklar och leg i samma giv. Dessutom nycklar till firman och det står MTM över hela jackan.
Men nu är det en stor tung sten som har fallit från mina axlar och jag kan pusta ut. Jag ska aldirg bli sådär full igen.... tror jag (har jag sagt det där förut?).

Det va bra att ma nsumpade den bland SH-folk och inte på nån krog på stan. till och med kontanterna låg kvar :)

Nu ska jag bara försöka se till att det stackars flickebarnet vars jacka jag tog av misstag får tillbaks den.
Fan vicken röta då.Skönt o höra att allt va kvar iaf.Du får väl ha resårsnoddar som man hade när man gick i lekis på prylarna hädanefter :rofl

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
ktmjacke skrev:
Fan vicken röta då.Skönt o höra att allt va kvar iaf.Du får väl ha resårsnoddar som man hade när man gick i lekis på prylarna hädanefter :rofl

Det va en sjuk lättnad när sylarna kom tebax. Ja antingen blir det resårsnodd eller så låter jag bli att ta en 12'a GT :fyllisar

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
RoLLER skrev:
Det va en sjuk lättnad när sylarna kom tebax. Ja antingen blir det resårsnodd eller så låter jag bli att ta en 12'a GT :fyllisar
Then resårsnodd it is. :)

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ni partyglada människor som är med på pubkvällarna vill väl festa till det på lördag nästa vecka med. Vi är ett gäng som partajar på Engelen för tredje året i rad efter mässan. Ni kommer väl?? :banana

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
RoLLER skrev:

Gick stabilt vid borden igår :tummenupp

Skönt att sylarna dök upp, hade sån j-a ågren när jag söp bort körkortet på förra puben.
Annars är ju just ett par 12:eek:r GT receptet på en lyckad kväll........ja om man inte råkar förfoga över 8-10 hotshots förstås :hihi

Ullis skrev:
Jag ska med nästa gång & lira brallorna av Er....så sätt på er de schystaste kallingarna ni har :tummenupp

Inte för att vi tänker bli stekta av nån breeeewd men hel och ren under gäller i alla lägen :tummenupp

ktmjacke skrev:
Then resårsnodd it is. :)

:fakta

Nursey skrev:

Som ni ser på bild nr 3 så kom Zlide ut ur garderoben igår kväll, lite otippat men skönt ändå på nåt sätt att veta var man har karln :hihi

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:tummenupp verkar som ni hade kul, själv satt jag och tömde var ur mit högra ringfinger :3freak undrar just vad jag har gjort för jag har har ett finger som ser ut som två :lol

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kakan skrev:
:tummenupp verkar som ni hade kul, själv satt jag och tömde var ur mit högra ringfinger :3freak undrar just vad jag har gjort för jag har har ett finger som ser ut som två :lol

Öhh...tack för den upplysningen. Nu tror jag att jag måste gå & kräkas :fatta!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024