Very, very welcome!Japps skrev:Jag sätter inte upp mig på listan....än.. väntar svar från brodern min (JKay)... men in o ta ett par bira ska väl inte vara ett problem. Då ska ju sporthoj.com tröjan vara på, OM man hinner få den innan dess...
tacka Swappe oxå som fick tummarna loss ....Maverick_ou812 skrev:Heja Mr K!!!!!! .
Troligen blir det inte många med sporthoj tröjor men det är helt okej att ha den på. Fråga efter sporthojsgänget så vet alla i barpersonalen var du ska gå. Eller så kollar du in storbilds TV:n. Där det vrålar o brötar med hojar som uiiiilar där är vi!Japps skrev:Hur många av er kommer att ha era tröjor på er? så man känner igen högen? Eller man lyssnar efter allt skrik o skrän
Tacka Swappe... Aldrig i livet!!Mr K skrev:tacka Swappe oxå som fick tummarna loss ....
Tja.... du behöver ALL hjälp du kan få.wonderwizard skrev:jag hade ju hoppats på att den nya T-shirten swedie skulle fixa kommer innan den 18:e ... enligt swedie skulle den funka VÄÄÄLDIGT bra att ragga med
Makt o makt... säg brist på liv istället, mer än hälften av inläggen är ju mina egna...GSXR Junior skrev:Vilken makt du besitter Madicken
Du säger spam...
... O vad händer ett tiotal inlägg på en timmes tid!
...Så när du säger "Brudar" den 18:e ska jag se till att vara där!..
Maverick_ou812 skrev:Makt o makt... säg brist på liv istället, mer än hälften av inläggen är ju mina egna...
Hmmmm... det där blir ju som en ond cirkel... om jag säger "Brudar" och sen du säger "Jag ska vara där" så försvinner ju brudarna.
Hur löser vi detta?
ww.... se till att få på dig din självraggande T- shirt ffan! GSXR Junior behöver också hjälp!
flipm0de skrev:lugnt... jag kommer, när dom e på väg ut o ser mig komma så vänder dom igen och festar vidare.
Mmmmm... särskilt om du tar på dig din rosa t- shirt....flipm0de skrev:lugnt... jag kommer, när dom e på väg ut o ser mig komma så vänder dom igen och festar vidare.
Maverick_ou812 skrev:Mmmmm... särskilt om du tar på dig din rosa t- shirt....
Flippen, se till att MM läser tråden, han har en uppgift... han vet vad det gäller.
Ho ho ho ho!!!flipm0de skrev:haha, den e hård!
Japp, jag vet vad det gäller... ska tvinga honom o fixa det... om inte annat så e han skylldig mig det efter förra helgens bravader
Du har också en uppgift... få dit några desperata tjejkompisar!hojbrud skrev:Låter ju nästan som att det blir fler tjejer än killar denna ggr. Men så ser ju inte listan ut.. hihi
och tur e väl det.
Maverick_ou812 skrev:Ho ho ho ho!!!
Blev lite onormalt däckslitage där eller....
Du har också en uppgift... få dit några desperata tjejkompisar!
Dä ä ju deras problem inte vårt. Är dom bara tillräckligt desperata accepteras vilka problem som helst...hojbrud skrev:Ja chefen ska se vad jag kan göra..
edit: Mina tjejkompisar tackar ju inte nej lite att gå på krogen. Men att det e med ett sporthojssällskap kan ju bli mer problem.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|