Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
jaså var det så det var...får testa det jag med nångångMr K skrev:Man får inte vara kräsen då blir man utan ..... hehe
jaså var det så det var...får testa det jag med nångångMr K skrev:Man får inte vara kräsen då blir man utan ..... hehe
Hur i hela friden skall vi kunna få tag i en DIF tröja här?MikkE skrev:Ok, the mission still stands:
Fixar ni en DIF-tröja som någon stackare ska gå runt med hela kvällen är det rEspeKct!!
Till slut... he he he he.... det är ju nästan en hel vecka kvar, velpittarna dyker nog upp på onsdag.GSXR Junior skrev:Ser ju ut att bli bra med folk tillslut ändå juuuuuu...
Det finns ett ledord.... ÖKA....PGH skrev:Puha, efter mkt meckeri med barnpassning osv mm ect så kommer även jag att dyka upp, och ner i ölen Dock anländer jag först 19.21 med tåget (fint folk kommer sent va?!), men det e väl ok.
Maverick_ou812 skrev:Det finns ett ledord.... ÖKA....
Det är ok, men inte senare än 19:25. Jag kommer att förbeställa maten enligt listan och räknar med att käka mellan 19:15 0ch 19:30.
Maverick_ou812 skrev:Påminnelse till alla som inte beställt mat än.
Onsdag är deadline!!
Hälsningar / Bindefeldt
Bara om dom uppfyller följande kriterier:hojbrud skrev:om man i sista stund skulle ta med någon, kan man beställa mat på plats då?
Maverick_ou812 skrev:Bara om dom uppfyller följande kriterier:
1. Snygg
2. Bejb
3. Singel
4. Desperat
5. Inte kräsen
Annars går det inte.
Ja, det är klart att det går men vi ska försöka undvika det så långt det går men visst... allt löser sig. Dock dukar ju O´Learys till så många som jag beställt mat till.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|