SH-Pub 21 januari, Tivoli, det blir tungt!

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Ort
hus
Hoj
54
Ja fan det hadde inte vart helt fel med lite pub.. synd att det är så långt bara.. minst 25 mil :rolleyes:
 

Jonathan

Guest
Synd att jag bor i Skåne. Har ju aslångt till stockholm fan :gnissla
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Den helgen är min första permiss, om det inte är nån som kan ha en inneboende (MadHonda? :tungan ) så är det nog Skåne o tjejen som gäller :)
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Maria1980 skrev:
Vi "lantisar" från Enköping kanske kommer, förhoppningsvis får jag med mig några ur vår klubb oxå :yoparty

Klart ni ska komma! Har en handfull kort att dela ut :fyllisar

Jonathan skrev:
Synd att jag bor i Skåne. Har ju aslångt till stockholm fan :gnissla

Var i Malmö för två veckor sedan, värsta snöstormen, skitkallt o fick skotta fram bilen. Kom till oss i värmen istället! :yoparty
 

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Radfyror o V-twin.
Esquire skrev:
För att ingen annan är ute då, det är lätt att komma in och tomt vid bardisken. :tummenupp

Ah. Såklart. Du har en pungt där :tummenupp

Dåså. Några färre öl uppe i Ramis till helgen med andra ord. Inte krascha någon snöscooter heller :näsblod *host*
 

Jonathan

Guest
Bonnie skrev:
Var i Malmö för två veckor sedan, värsta snöstormen, skitkallt o fick skotta fram bilen. Kom till oss i värmen istället! :yoparty

Mjaa alltså. Du bör nog läsa min signatur innan du avgör var jag bor nånstans ;)

Bor alltså i Tierp. 6 mil norr om Uppsala, så jag har inte sådär jättelångt till sthlm. Men är dock endast 18 år gammal :död
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Jonathan skrev:
Mjaa alltså. Du bör nog läsa min signatur innan du avgör var jag bor nånstans ;)

Bor alltså i Tierp. 6 mil norr om Uppsala, så jag har inte sådär jättelångt till sthlm. Men är dock endast 18 år gammal :död

Ok, nu fattar jag!

Tierp ligger inte i Skåne :yoparty
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Tivoli är på inför lördagen 21 :yoparty

fast februari lutar åt Fenix :fyllisar
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
nu börjar det närma sig!

fan en vecka kvar :fyllisar
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Slappa skrev:
Vad har hänt med pubkvällarna, tidigare har det ju varit superstort intresse :3freak


Januari är en svår månad...inga pengar... förra året bangade jag själv januari. Men nu blir det runt 30 tror jag vilket är hyfsat.

Sen har vi mässan i gtb som drar pengar och folk.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
var på fenix med 2 polare i går/lördag. Hände nåt riktigt tråkigt där faktiskt.Betalade med kort hela kvällen.Men när jag kom hem med taxin så ville kortet inte funka i taxins maskin.Tänkte inte mer på det utan gick in o hämtade pengar o betalade.Idag gick jag in på min internetbank o får då se att kontot e helt tömt.Har varit i kontakt med fenix,men det kommer bli till att strula med banker o skit i veckan antar jag.Ska inte uttala mig om vad som kan ha hänt innan jag har bevis,men det luktar allt lite skumt tycker jag.
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
ktmjacke skrev:
var på fenix med 2 polare i går/lördag.

Trist! hoppas det löser sig för dig och att inte Fenix är inblandat!

Tivoli är det som gäller 21 januari i alla fall...klen tröst

Jag cashar alltid på krogen numera... litar inte riktigt på de där glasen med kort i som brukar stå där.. var ute med jobbet och lämnade en pub bland de sista... fick 800 på kortet...förklaringen var att han hade tagit betalt av alla som gått... sen fattades det 800 och jag var sist ut med kort.... det blev en dyr öl jag tog.... orkade inte tjafsa utan vi bytte ställe....
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Bonnie skrev:
Trist! hoppas det löser sig för dig och att inte Fenix är inblandat!

Tivoli är det som gäller 21 januari i alla fall...klen tröst

Jag cashar alltid på krogen numera... litar inte riktigt på de där glasen med kort i som brukar stå där.. var ute med jobbet och lämnade en pub bland de sista... fick 800 på kortet...förklaringen var att han hade tagit betalt av alla som gått... sen fattades det 800 och jag var sist ut med kort.... det blev en dyr öl jag tog.... orkade inte tjafsa utan vi bytte ställe....
Banken ringde mig idag o sa att pengarna var tebax.På nåt vis har det registrerats tre större uttag inom loppet av en minut.Av säkerhetsskäl kunde inte kvinnan förklara exakt vad som hade skett,men det bästa var att det var ett TEKNIKFEL o alltså ingen luring på fenix som robbat mig.Lite osäkert känns det ju iaf angående framtida problem.Kan ju bli jävligt pinsamt om man har en nota på hyfsat belopp o så helt plötsligt finns det inge cash att betala med.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
ktmjacke skrev:
Banken ringde mig idag o sa att pengarna var tebax.På nåt vis har det registrerats tre större uttag inom loppet av en minut.Av säkerhetsskäl kunde inte kvinnan förklara exakt vad som hade skett,men det bästa var att det var ett TEKNIKFEL o alltså ingen luring på fenix som robbat mig.Lite osäkert känns det ju iaf angående framtida problem.Kan ju bli jävligt pinsamt om man har en nota på hyfsat belopp o så helt plötsligt finns det inge cash att betala med.
:7peta du får sluta gå ut på krogen utan vettig hjälp fabbror Jacke ;)
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
ktmjacke skrev:
.Kan ju bli jävligt pinsamt om man har en nota på hyfsat belopp o så helt plötsligt finns det inge cash att betala med.

Bra att det ordnade sig!

Handlade på Vivo för några år sedan, langade upp kortet och såg glad ut. Bodbiträdet bara fånstirrade och sa att kortet inte fungerade. Jag hade använt det en halvtimme innan och det fungerade bra senare samma dag.

Vad göra? Jag bara såg sur ut och lommade iväg från mitt berg av varor... reaktionen från bodbiträdet var att mitt kort var spärrat och jag försökte blåsa dem... annars kanske jag makat mig till någon bankomat.

Nåja, på Tivoli är det billigt och upplagt för cash :fyllisar
 

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98
tuppjuck skrev:
Men varför alltid precis innan lön!? :4skrika

Oh well.. plastique fantastique funkar det med :brinnerup

Great att någon engagerar sig. Kudos! :tummenupp

Är det int. alltid så. Med lite tur får jag kvar ngra kronor från mc-lånet. En öl kan vara gott efter ha lackat solocuts....
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top