Maria1980 skrev:Vi "lantisar" från Enköping kanske kommer, förhoppningsvis får jag med mig några ur vår klubb oxå
Jonathan skrev:Synd att jag bor i Skåne. Har ju aslångt till stockholm fan
Esquire skrev:För att ingen annan är ute då, det är lätt att komma in och tomt vid bardisken.
Bonnie skrev:Var i Malmö för två veckor sedan, värsta snöstormen, skitkallt o fick skotta fram bilen. Kom till oss i värmen istället!
Jonathan skrev:Mjaa alltså. Du bör nog läsa min signatur innan du avgör var jag bor nånstans
Bor alltså i Tierp. 6 mil norr om Uppsala, så jag har inte sådär jättelångt till sthlm. Men är dock endast 18 år gammal
Bonnie skrev:Tivoli är på inför lördagen 21
fast februari lutar åt Fenix
Madhonda skrev:BRA DÄR!!!
Det är aldrig fel med förnyelse!
Bonnie skrev:nu börjar det närma sig!
fan en vecka kvar
Slappa skrev:Vad har hänt med pubkvällarna, tidigare har det ju varit superstort intresse
ktmjacke skrev:var på fenix med 2 polare i går/lördag.
Banken ringde mig idag o sa att pengarna var tebax.På nåt vis har det registrerats tre större uttag inom loppet av en minut.Av säkerhetsskäl kunde inte kvinnan förklara exakt vad som hade skett,men det bästa var att det var ett TEKNIKFEL o alltså ingen luring på fenix som robbat mig.Lite osäkert känns det ju iaf angående framtida problem.Kan ju bli jävligt pinsamt om man har en nota på hyfsat belopp o så helt plötsligt finns det inge cash att betala med.Bonnie skrev:Trist! hoppas det löser sig för dig och att inte Fenix är inblandat!
Tivoli är det som gäller 21 januari i alla fall...klen tröst
Jag cashar alltid på krogen numera... litar inte riktigt på de där glasen med kort i som brukar stå där.. var ute med jobbet och lämnade en pub bland de sista... fick 800 på kortet...förklaringen var att han hade tagit betalt av alla som gått... sen fattades det 800 och jag var sist ut med kort.... det blev en dyr öl jag tog.... orkade inte tjafsa utan vi bytte ställe....
du får sluta gå ut på krogen utan vettig hjälp fabbror Jackektmjacke skrev:Banken ringde mig idag o sa att pengarna var tebax.På nåt vis har det registrerats tre större uttag inom loppet av en minut.Av säkerhetsskäl kunde inte kvinnan förklara exakt vad som hade skett,men det bästa var att det var ett TEKNIKFEL o alltså ingen luring på fenix som robbat mig.Lite osäkert känns det ju iaf angående framtida problem.Kan ju bli jävligt pinsamt om man har en nota på hyfsat belopp o så helt plötsligt finns det inge cash att betala med.
ktmjacke skrev:.Kan ju bli jävligt pinsamt om man har en nota på hyfsat belopp o så helt plötsligt finns det inge cash att betala med.
tuppjuck skrev:Men varför alltid precis innan lön!?
Oh well.. plastique fantastique funkar det med
Great att någon engagerar sig. Kudos!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO