Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
apa. jag måste jobba jobba jobba. men å andra sidan, vad spelar det för roll? vakterna brukar ju ändå inte tycka att jag hör till "sporthojsgänget".
Får biffa till dig lite och börja snusaanja skrev:apa. jag måste jobba jobba jobba. men å andra sidan, vad spelar det för roll? vakterna brukar ju ändå inte tycka att jag hör till "sporthojsgänget".
MikkE skrev:Får biffa till dig lite och börja snusa
Haha. Bara att klä av sig bakom hörnetanja skrev:jag jobbar stenhårt sex dagar i veckan på att biffa till mig. men det syns ju inte med ytterkläderna vafan.
Tjitt, fick du hångla?Mattias skrev:Det var stilla, stilla, stilla. Det enda spännande var premiärhånglet uppe i det nya rökrummet.
TwinSucker skrev:Får stå för gårdagkvällens SH-Pub, nån sömnigare tillställning får man ju fan leta efter
Men va fan, det fanns ju iaf några trevliga människor där och öl fanns det i baren så helt öken var det ju inte
Hoppas på bättre röj nästa gång
Jag skulle behöva ladda mig själv oxå...Det är mörkt, man jobbar för mycket och har en JÄVULSK abstinens efter att köra bana.Dr.Bike skrev:Ja va-fn jag och Fnutten var ju inte där!
Jag grejade väl med nåt och han med sin bil, som jag oxå var på idag utan framgång... .
Varit tyst från dig länge nu Dubbelsugaren!
Har du plockat ur batteriet ur Millen då? (tänkte jag på när jag såg den idag...) Kanske behöver laddas det med?
TwinSucker skrev:Får stå för gårdagkvällens SH-Pub, nån sömnigare tillställning får man ju fan leta efter
Men va fan, det fanns ju iaf några trevliga människor där och öl fanns det i baren så helt öken var det ju inte
Hoppas på bättre röj nästa gång
Frolic skrev:
Jag hoppas ju verkligen att detta var en engångsföreteelse..att de flesta var hemma och sov.......
till alla som faktiskt tog sig ut i januarimörkret och partade lite
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |