ja hon gillar att ligga i kurvorna eller var de Diket
Kakan, vet inte om just du är rätt person att uttala dig om andras omkullkörningar
även solen har sina fläckar men jag är i alla fall så pass snäll att jag ser till att ni har något att göra åtminstone en kväll i månaden
Tjackat hoj?? Ja grattis då!!
Honda rules!!
kul kul
Jag tror jag säger som en annan här, kör försiktigt
Men de ska bli kul å se dej rejca runt banorna till sommaren
Ja man lär ha en svart surrande irriterande "fluga" runt öronen HELA tiden nästa sommar skulle jag tro!
(man har ju hört snacket inom BikerBoyz om hennes "street cred" och ReSPecKt. Enligt sägnen ska hon vara "knäskrapets drottning", Ghostrider-lady osv...)
ja hon gillar att ligga i kurvorna eller var de Diket
Grattis tjejen till en sjukt porrig hoj
Haha, ja du är snäll du som lockar med fester som tvingar oss utbölingar att åka genom halva landet för att få dricka lite bärs .
Med andra ord kan det inte finnas särskilt bra partyställen i götet
Vi kan mötas upp å käka om du vill!
Man kan ju dock fråga sig vad vi ska upp till er och göra om ni nu är så trista...ähh va fan, jag kan inte krångla mig ur den här situationen nu .
Kakan, vet inte om just du är rätt person att uttala dig om andras omkullkörningar
Haha, ja du är snäll du som lockar med fester som tvingar oss utbölingar att åka genom halva landet för att få dricka lite bärs .
Jag ska försöka köra försiktigt.. Nog blir man klokare av sina misstag (hmm, eller så illa tvungen med en grinig pappa )
Tack du!
Tack som tusan! Morronpromenaden ut till garaget är avklarad
På lördag kommer Pucken köra med BLÅSTÄLLS tema så de är bara å hänga på
Fan vad du spammar quinna !
Blir ingen jävla dresscode denna gång.
För övrigt kan jag rapportera att vi ( Jag, Skägget, Ragge, Jörgen, Cyren, Icko, Doktorn och D1ce) har haft PHET negerbollsafton på mitt snickeri.
Känns jävligt hardcore som omväxling mot alla stekningar, bomberrepor och grymma börnisar !
Tycker också att damer är välkomna på nästa SHS middag !
Fan vad du spammar quinna !
Blir ingen jävla dresscode denna gång.
För övrigt kan jag rapportera att vi ( Jag, Skägget, Ragge, Jörgen, Cyren, Icko, Doktorn och D1ce) har haft PHET negerbollsafton på mitt snickeri.
Känns jävligt hardcore som omväxling mot alla stekningar, bomberrepor och grymma börnisar !
Fick höra mera ikväll vid negerbollsfikat vad det var för moppe!
Vill du så kan vi bytlåna lite!?
Säger inte kör förs..... för de e de ingen här som kan..
Utan kör SNYGGT istället!
Hmm, jo kanske det kanske
Jag ska lära mig köra snyggt, promise
TOFFEL TOFFEL TOFFEL
Hörru jag tycker att detta är en ypperlig chans för dig att på ett civiliserat sätt ta kontakt mer lite quinnlig fägring, så slipper du kasta dig på bytet å utöva din stryptagsteknik !
Hörru jag tycker att detta är en ypperlig chans för dig att på ett civiliserat sätt ta kontakt mer lite quinnlig fägring, så slipper du kasta dig på bytet å utöva din stryptagsteknik !
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|