Sh-pub 27/10-07!!!!!

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
För övrigt kan jag rapportera att vi ( Jag, Skägget, Ragge, Jörgen, Cyren, Icko, Doktorn och D1ce) har haft PHET negerbollsafton på mitt snickeri.

J-a hårdrock :yoparty
Man tackar, blev inte så lång visit men så är det när man pappar sig. Erik fick bara i sig 6 st, lite osmart av mig att köpa pizza till middag annars hade han fan rastat Doktorn....16 negerbollar är normalt inga probs för lillskägget :)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
För övrigt kan jag rapportera att vi ( Jag, Skägget, Ragge, Jörgen, Cyren, Icko, Doktorn och D1ce) har haft PHET negerbollsafton på mitt snickeri.

Tack som fan, tack som fan!

Skönt med en myskväll för herrar, och herrar endast (och cyrén :rolleyes: ) :fakta

Du har pm snart :)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
....För övrigt kan jag rapportera att vi ( Jag, Skägget, Ragge, Jörgen, Cyren, Icko, Doktorn och D1ce) har haft PHET negerbollsafton på mitt snickeri.
Känns jävligt hardcore som omväxling mot alla stekningar, bomberrepor och grymma börnisar !:D .....

Tack, det var ett mysigt fika, ett imponerande snickeri och tuffa byggen! :tummenupp

/J

IronMike

Guest
I'll be there, fast jag laddar med mat hemma, så jag orkar tömma galways jägermeister-förråd :rolleyes:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Nu börjar det bli dags att gå och lägga sig och imorgon bär det av till Stockholm :banana

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Tack som fan, tack som fan!

Skönt med en myskväll för herrar, och herrar endast (och cyrén :rolleyes: ) :fakta

Du har pm snart :)

Det var inte mig dörrvakten på galway's kallade för lilleman :fakta

Lilleman!

Fan vad du spammar quinna !
Blir ingen jävla dresscode denna gång.

Känns jävligt hardcore som omväxling mot alla stekningar, bomberrepor och grymma börnisar !:D

Tycker också att damer är välkomna på nästa SHS middag !:tuttar
Tackar för det!
Riktigt gött! Har blivit något sugen på att börja fippla med saker sen du visade de olika projekten och snickeriet :gnissla

Last edited:

IronMike

Guest
fifan, detta blir tungt...

sov 3 timmar föregående natt, nu vaken "still"...dricker mariestads 7,2 för att försöka somna tidigare än vad man brukar. klockan ringer 06.30 - upp å skriva högskoleprovet....:huvet :huvet :huvet sen direct förfest, sen sh pub till 03 å ev efterfest.

sen upp å jobba sön...kanske lika bra å sjukskriva sig till söndagen, iom att man kör yrkestrafik :gnissla

splitta bulle hem imorrn as well? ... om man inte hamnar på efterfest ngnstans dvs. men de e alltid nice å dela kostnaden hem /2

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...