icko
Ny medlem
:förvärmer
För morrondan??
Ta inga pauser bara, då kanske du nyktrar till.
Så håll ångan uppe!!
:förvärmer
För morrondan??
Ta inga pauser bara, då kanske du nyktrar till.
Så håll ångan uppe!!
Jag gör mitt bästa! Stavningen är inte på topp just nu, men tar man det lungt så går det bra
Om det fortfarande finns plats på förfesten så här i 11:e timmen så får Du gärna skicka över tel och adressMicke:Visst det är bara komma förbi.Du har väl mitt nummer
Om det fortfarande finns plats på förfesten så här i 11:e timmen så får Du gärna skicka över tel och adress
Om det fortfarande finns plats på förfesten så här i 11:e timmen så får Du gärna skicka över tel och adress
Starkt jobbat!!
Du kommer må bäst, va stark som en björn o schnyygast ikväll!
112 112
SÖS södra ingången, korridor 7.
Den är ju kass, jag måste skaffa en ny, du tar väl med? Dessutom är det mycket bättre om vi använder din så slipper jag få skit för alla bilderGlöm inte kameran
Ja vet, sen kan man ragga hElvEt på alla brewdar Ne, känns mest som jag ska nu.. Men lite pizza på det här så..
VASSEGO !
Drinkbord & extra hållare för is & virke. Snyggt
Den är ju kass, jag måste skaffa en ny, du tar väl med? Dessutom är det mycket bättre om vi använder din så slipper jag få skit för alla bilder
Hoppas ni får det kul ikväll... jag hade också tänkt komma men jag fick för mig att det va nästa helg. Den här helgen funkar'nte, måste plugga.
Ni styr väl upp en ny pub runt jul?
Eftersom jag inte heller fått tag på de fyllon som skall ha förfest så börjar man ju fundera lite smått på näär det är tänktÄr det jag som alkoholiserad eller framgår det när det hela börjar?
Men vad kass du är!Jag kommer inte och min kamera är paj så den är ej användbar.
Gäller att fota rätt personer så slipper man gnället vett du
Är det jag som alkoholiserad eller framgår det när det hela börjar?
Men vad kass du är!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |