SH-pub 29 november

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Tja allihop, tack för en trevlig kväll, 30+ party är ju aldrig fel:D
 
Last edited:

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Kommer du ikväll Icko?

Japp, jag kom , jag såg o jag segnade!!

Tackar för lite skönt fösnack!:)

Satan i gatan vad FEL det blev.
Missades helt att skitstället stängde 12.....vad e DET för fasoner. Och nästa ställe stängde 01. HELT galet.:huvet :mad: :gnissla :mad: :huvet


Det var ju KUL så länge det varade! :tummenupp :)

Ja, en liten miss i det hela..
Bidde lite splittrat sen.

Men kul så länge det varade!!:tummenupp
 
Last edited:

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki z400f -83
Vet inte om jag var på rätt ställe, men jag trillade in på nån Helens krog och Bar vid mariatorget, bredvid nått The rocks, vid två tiden tillsammans med några kompisar. Var ni där då ?
 

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki z400f -83
Hmmmm......den delen VI var i stängde kl 12...........

Okej, har aldrig varit därförut, men jag såg en annan del av baren som verkade vara ganska stängd. Så det borde vart där då. Den här delen av baren var öppet till klockar 03:00. Var vid wollmars i mariatorger till klockan 01:00, sen virrade vi runt i mariatorget ett bra tag innan vi bestämde oss för helens. Regnade gjorde det också, hade varit på julbord hade jag med så sprang runt i röda högklackade boots. Sen blev det fylle käk på donken i slussen. Vad gjorde ni efter dem stängde?
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Okej, har aldrig varit därförut, men jag såg en annan del av baren som verkade vara ganska stängd. Så det borde vart där då. Den här delen av baren var öppet till klockar 03:00. Var vid wollmars i mariatorger till klockan 01:00, sen virrade vi runt i mariatorget ett bra tag innan vi bestämde oss för helens. Regnade gjorde det också, hade varit på julbord hade jag med så sprang runt i röda högklackade boots. Sen blev det fylle käk på donken i slussen. Vad gjorde ni efter dem stängde?


Vi irrade till Fenix......som stängde 1.......sen irrade vi runt ett bra tag......några åkte till Ankaret o några åkte hemåt.........





FAST nu blir jag SUR.....tittar man på HK´s hemsida så hittar inte JAG nåt om att de ska stänga 12.............:mad:
 

Linkan_85

Guest
Vi tycker om dig ändå prillan:tummenupp
Du e duktig som iaf försöker o gör nått.... Tar man inte tag i saker själv har man inte rätt o klaga... så med andra ord e det ingen som kommer göra det heller:tungan

Vi irrade till Fenix......som stängde 1.......sen irrade vi runt ett bra tag......några åkte till Ankaret o några åkte hemåt.........





FAST nu blir jag SUR.....tittar man på HK´s hemsida så hittar inte JAG nåt om att de ska stänga 12.............:mad:
 

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki z400f -83
Vi irrade till Fenix......som stängde 1.......sen irrade vi runt ett bra tag......några åkte till Ankaret o några åkte hemåt.........





FAST nu blir jag SUR.....tittar man på HK´s hemsida så hittar inte JAG nåt om att de ska stänga 12.............:mad:

http://www.helenes.se/horn/

där var jag, fast det var så fullt att det inte fanns någonstans att sitta.. så tilsllut satte vi oss nere vid toaletterna, för där fanns det två bänkar - haha.
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Vi tycker om dig ändå prillan:tummenupp
Du e duktig som iaf försöker o gör nått.... Tar man inte tag i saker själv har man inte rätt o klaga... så med andra ord e det ingen som kommer göra det heller:tungan

Instämmer med föregående talare!

Om man tittar på kontaktsidan står det:

Öppettider
Mån-Tors 17-24
Fredagar 17-03
Lördagar 17-03
Söndagar 16-22

Så hur skulle du kunna veta att det stängde 00:00? Vi fåt helt enkelt titta efter ett annat ställe!:) :krama
 
Last edited:

TheElmer

Dyslektisk ordpolis
Gick med
24 Mar 2007
Ort
där ibland.
Hoj
Toppluva
Jag och polaren sprang väl in på Helens krog vid 21. Svårt att se vilka som va vilka inom MC. Orkade inte heller fråga runt.
Ursäkta kör herrn eller damen hoj :p
Så vi gick och sattes oss på bakfikan och tog några öl sen gjorde vi ett försök till att försöka lista ut vilka som kunde vara vilka. Men gav upp och drog ner på Rocks och va där resten av kvällen..
Tråkigt att det stängde så tidigt för er..
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Tack för en kul kväll. Ja alltså så länge den varade...
Jäkla skit att stänga tolv... Hur fan tänkte de då????

Men men. Kul så länge det varade.
 

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki z400f -83
Det ar synd att man inte stötte på er! Jag som lockade med mina kamrater till helens för att jag hoppades stöta på en och annan sporthojare där. Så jag hoppas det kommer fler chanser =)
 

Doxs

Kurvdemonen #1
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ninja
Trodde fint folk skulle komma sist och jag kände mig ju jäävligt fin i lördags... Slutade med att jag lyckades med konststycket att komma efter midnatt med påföljden att jag missade allihop... :huvet
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Det ar synd att man inte stötte på er! Jag som lockade med mina kamrater till helens för att jag hoppades stöta på en och annan sporthojare där. Så jag hoppas det kommer fler chanser =)

24 jan eller när nu en mässan är är det ju en ny chans!:D
 

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki z400f -83
Trodde fint folk skulle komma sist och jag kände mig ju jäävligt fin i lördags... Slutade med att jag lyckades med konststycket att komma efter midnatt med påföljden att jag missade allihop... :huvet

Jag var också där efter midnatt, Kom från ett julbord jag hade varit på så finklädd var väl ordet kanske man sågs då :tungan

24 jan eller när nu en mässan är är det ju en ny chans!

:tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top