Chaneran skrev:2620202Mafo och Forsberg - bara så ni vet så fattar ju alla tjejer att det är en susp ni har under... ifall ni hoppades på nåt annat...
Chaneran skrev:2620202Mafo och Forsberg - bara så ni vet så fattar ju alla tjejer att det är en susp ni har under... ifall ni hoppades på nåt annat...
mafo skrev:2621412Det gör däremot inte jag. Gammal och trött behöver lägga sig tidigt innan plikten kallar på lördag.
Kanske nästa gång.
Forsberg skrev:2621723Men sviiiiik inte mig nu då!
mafo skrev:2621818Förresten, såg du var de spritindränkta kompresserna tog vägen?
Chaneran skrev:2622757å visa alla foton på från sommarens eskapader i Rörbergsgropen...
Forsberg skrev:2622683Då uppdaterar jag också lite
Chaneran skrev:Insåg just att vi valt fel pub egentligen... För nog skulle vi väl ha valt en pub som lät oss använda en storbildsTV å visa alla foton på från sommarens eskapader i Rörbergsgropen...
Forsberg skrev:Näe, men jag antar att du tog hand om dem för att förhindra imma i beemern...
Jasså? Det där får du förklara närmare vid tillfälle...Chaneran skrev:2622861Lill-Foppa betalade ju bättre...
Chaneran skrev:2622757Det här kommer att bli helkul det!
Insåg just att vi valt fel pub egentligen... För nog skulle vi väl ha valt en pub som lät oss använda en storbildsTV å visa alla foton på från sommarens eskapader i Rörbergsgropen...
Ähum, finns väl en film från Rörberg, oredigerad, i "nåns" dator oxå!? Oklart förresten om mafo figurerar på den oxå, med konst och artistiska poser, det måste ju varit innan den där suspensoarshopping resan i Norrland iofs så dom poserna måste ha varit utan suspen monterad isf..Forsberg skrev:Vintern är lååååång (tyvärr ), så nog hinner det bli fler pubkvällar
999an skrev:2623622Tusan oxå!!!
Såg tråden idag men jag måste jobba då!
Annars en kanon ide!!
Ha det så himla kul då !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forsberg skrev:2624065Du kan väl jobba på Cheers, så får vi lite vimmelbilder också
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|