Tack för erbjudandet, vi är uppe i trakterna runt Juldagen och partar lite antagligen, så det kanske kan bli nå't då? (fast ni bor väl ute i Hamrångeobygden, så vi sover nog lite närmare stan... *hehe*) Gubben får krya på sig!Drakkvinnan skrev:Yasha: fasiken va roligt det skulle vara att träffa dig och gubben igen. Om ni vill komma upp till en pub-kväll häruppe så kan Terry och jag erbjuda er sovplats!!!
Vi får väl se... Någon stad ska vi väl kunna göra osäker?!?Drakkvinnan skrev:Yasha: Typiskt!...
Forsberg skrev:2630364Trist att så många trillade av i förväg, men riktigt trevligt var det ändå, trots bordskrånglet! Känns som att man skulle kunna dra ihop till flera pubkvällar under denna bistra vinter!
kawa69: Inte konstigt att man inte visste att du var du, när du har ett sånt kawa-nick
Dirtfighter: Såg dig i tidningen idag! Grattis!
Yasha: Du får ha bättre framförhållning nästa gång
NEJ!!! Det är ju precis TVÄRTOM som är problemet, ALLT i mitt liv är planerat så j-a långt i förväg att det är totalt omöjligt med spontanprylar... Nu var jag i Gävle igår!Forsberg skrev:Yasha: Du får ha bättre framförhållning nästa gång
kawa69 skrev:2631007kawa69:
Borde kanske byta till yama69???
Läge att dra ihop en pubkväll igen !? Förslag: Fredag 23/3 på Söderhjelmska.
Hurra då kanske till och med jag kan
Ah, mingelfotograf!
BTW: Hur ser det ut på Söderhjelmska nu för tiden? Senast jag var där var det bara dansgolv där uppe vill jag minnas (reservation för minnet ), och julbordsservering där nere
23/3 är ett bra datum.
Jag är tentative som vanligt.
tentative!!?? vilket ord!
...vad betyder det???
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |