Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Ja Gott folk då var de dags för första SH Puben då
Har just pratat med dom på tivoli och vi är väldigt välkommna dit på lördag. Han jag pratade med bad om ursäkt för att personalen hade agerat så otrevligt mot oss och han sa även att den personalen hade fått gått så förvånad jag vart av den kommentaren.
Nu denna lördag gäller detta. Tivoli har en oktober fest hela månaden och de innebär att:
Alla varmrätter kostar 120:- (för er som vill äta)
Öl, vin sider osv kostar 34:-
Så på lördag behöver vi inte några vipkort.
Sofforna är bokade som vanligt
Fick även höra att från och med 1 Nov har Helens Krog köpt upp och tar över tivoli i helt ny anda, inte öppet på dagar eller några julborg men ska vi ha julbord så får vi hitta en annan krog...
Så när 1 Nov är här ska jag ringa åter igen och kolla med dom hur dom kommer att bygga om osv och om vi är välkommna då med eller hur dom ser på det...
Så på Lördag den 21/10-06 Gäller tivoli från 20.00
Välkommna
Edit: Karta inlaggd för er som inte vet vart de ligger.
Hornsgatan vid Maria torget.
Har just pratat med dom på tivoli och vi är väldigt välkommna dit på lördag. Han jag pratade med bad om ursäkt för att personalen hade agerat så otrevligt mot oss och han sa även att den personalen hade fått gått så förvånad jag vart av den kommentaren.
Nu denna lördag gäller detta. Tivoli har en oktober fest hela månaden och de innebär att:
Alla varmrätter kostar 120:- (för er som vill äta)
Öl, vin sider osv kostar 34:-
Så på lördag behöver vi inte några vipkort.
Sofforna är bokade som vanligt
Fick även höra att från och med 1 Nov har Helens Krog köpt upp och tar över tivoli i helt ny anda, inte öppet på dagar eller några julborg men ska vi ha julbord så får vi hitta en annan krog...
Så när 1 Nov är här ska jag ringa åter igen och kolla med dom hur dom kommer att bygga om osv och om vi är välkommna då med eller hur dom ser på det...
Så på Lördag den 21/10-06 Gäller tivoli från 20.00
Välkommna
Edit: Karta inlaggd för er som inte vet vart de ligger.
Hornsgatan vid Maria torget.
Bifogat
Last edited: