Kakan skrev:2545596synd att jag inte kan vara med å fota då
Det e lugnt, jag har ju vanan inne att fota Gabbes 12r nu!
Kakan skrev:2545596synd att jag inte kan vara med å fota då
Milla skrev:2545623Det e lugnt, jag har ju vanan inne att fota Gabbes 12r nu!
Kakan skrev:2545674Min 12:a var i alla fall snyggare än alla hans
Milla skrev:2545690Gumman, du 12:ade inte, du gjorde en stoppie!! (Kl. 06.00)
bikerwoman skrev:2545768Men va faaan! Måste ni boka tivoli när vi i MCE har vår höstfest?? Då måste jag ju VÄLJA och eftersom jag är ordis i MCE har jag ju inget val!
Då tycker jag att ni gör såhär: Ni förfestar på Tivoli och sen åker ni till Jakobsbergs station där vi har en buss som hämtar och lämnar till festen
..så får ni se hur det går till när riktiga festar!
invisible skrev:2545801Min sambo fyller år den dagen, kan tyvärr inte komma.
Edit: Är det omöjligt och ändra datum? Många som verkar vilja göra annat just den dagen.
Kakan skrev:2545844Detta är den första för denna vinter...de kommer fler så man måste inte komma på lördag...
Ingel skrev:2545863nån får svepa en sjuttis och skrika saker på finska åt mig, jag måste jobba
Ingel skrev:2545863nån får svepa en sjuttis och skrika saker på finska åt mig, jag måste jobba
Drottningen skrev:2545872Exakt. Bara att börja boka in alla, än så länge, lediga helger innan lön...
Verkligen sjuuuuuuukt länge sen jag träffade lite sh-folk. Dyker kanske upp med min darling, vi får se.
Kakan skrev:2545891Ja går du får du agera som fotograf
förvisso men du vet att jag är bra på å dokumentera alla andraKapten Blåskägg skrev:2545909Jag tror det finns en del folk som önskar fotoförbud på våra pubar
Kakan skrev:2545911förvisso men du vet att jag är bra på å dokumentera alla andra
Kakan skrev:2545844Detta är den första för denna vinter...de kommer fler så man måste inte komma på lördag...
Kapten Blåskägg skrev:2545915Ja det har kommit till min kännedom
invisible skrev:2545928Självklart. Ni som ska gå, ha det så kul
Och jooo...en massa bilder och skvaller vill höras sen
ta ledogt nu då..vi måste fira av säsongen. annars får ja å malle göra vad vi kan..gabbe kan säkert hjälpa till oxåIngel skrev:2545863nån får svepa en sjuttis och skrika saker på finska åt mig, jag måste jobba
Kakan skrev:2545934kan inte förstå hur dock
Det kommer att vara en pub varje månad tills de är dax att gränsla 2 hjulingen igen
Japp foton är ett MÅSTE
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |