Sh-pub Lördag Den 21/10-06

Vilken Fest ska vi välja på Lördag 21/10-06


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Retep skrev:
2544552 Självklart skulle detta ha kommit ut tidigare, men eftersom undertecknad inte satt med i festkommitén denna gång så.... så tar jag tillfället i akt att skylla ifrån mig :D

All info finns här: http://www.mce.se/html/hostfest2006.pdf

Tack för att du är hygglo och inte lackar ihop utan samarbetar när jag rövar din råd såhär
:krama :krama :krama



/Peter


:mattias man ska aldrig skylla från sig, har inte din mamma lärt dej de :tungan

Men jag la upp min första poll :) vart nog nå knas, var ju inte meningen att man skulle se hur alla röstade utan bara att de var röstat...:rodnar ber om ursäkt för de, men min skapa poll kunskap är dåligt och jag skyller allt på Peter :lol
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Hmmm....hur ska man lösa det här då :confused:
Jag tänkte ju åka till Gävle & kolla på hockey på lördag. Nä, jag får nog hoppa över både den ena & den andra festen tyvärr....såvida inte Läkerolarenan blir bombad.


// Ullis :cdevil
 

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Ullis skrev:
2544642 Hmmm....hur ska man lösa det här då :confused:
Jag tänkte ju åka till Gävle & kolla på hockey på lördag. Nä, jag får nog hoppa över både den ena & den andra festen tyvärr....såvida inte Läkerolarenan blir bombad.


// Ullis :cdevil

Svårt val..
Hockey kommer de ju spelas hela vintern..:tungan
 

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
Kakan skrev:
2544568 :mattias man ska aldrig skylla från sig, har inte din mamma lärt dej de :tungan

Men jag la upp min första poll :) vart nog nå knas, var ju inte meningen att man skulle se hur alla röstade utan bara att de var röstat...:rodnar ber om ursäkt för de, men min skapa poll kunskap är dåligt och jag skyller allt på Peter :lol

Man får aldrig missa en chans :D

Poll... nåja... det ser ut som om jag inte behöver trängas på lördag och att ölen räcker många gånger om :öl

Kan vi inte lägga upp en poll om vem vi ska skylla på?
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Retep skrev:
2544663 Man får aldrig missa en chans :D

Poll... nåja... det ser ut som om jag inte behöver trängas på lördag och att ölen räcker många gånger om :öl

Kan vi inte lägga upp en poll om vem vi ska skylla på?

:D Men vi vet ju vems felet är redan ;) DIT så klart för att du inte ser till att festkomiten gör reklam här i tid :tungan
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Kapten Blåskägg skrev:
2544431 Haha, samma här. Vill nog påstå att jag står inför den tyngsta förhandlingen någonsin, inköp av klubban känns som att plocka godis av småbarn, vi ska bort på parmiddag med två andra par. Skulle jag mot förmodan dyka upp på lör så vet ni att jag också är mogen att förhandla i mellanösternkonflikten :)

:rofl :rofl Ja inte är det lätt alla gånger :D
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kapten Blåskägg skrev:
2544431 Haha, samma här. Vill nog påstå att jag står inför den tyngsta förhandlingen någonsin, inköp av klubban känns som att plocka godis av småbarn, vi ska bort på parmiddag med två andra par. Skulle jag mot förmodan dyka upp på lör så vet ni att jag också är mogen att förhandla i mellanösternkonflikten :)

Ärligt så tror jag inte du är "byggd" för denna fajten......heller :D

icko skrev:
2544658 Svårt val..
Hockey kommer de ju spelas hela vintern..:tungan

Ja, det är sant. Men jag är TIK:are & får passa på när de har matcher i Gävle & Shlm. Då är det ju bara mellan 16-20 mil att åka.
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Milla skrev:
2544749 Dit funkar det ju, men hem då? Nattbussarna har inte lärt sig hitta ut till mig i skogen än ju... :gnissla

:rolleyes: var du som köpte kåken ute i skogen :tungan :tuttar

Ullis skrev:
2544767Då är det ju bara mellan 16-20 mil att åka.

En Norrläning säger BARA 16-20 mil..en 08:a säger aldrig så :) dom gnäller att de är såååå långt :gnissla :tuttar
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kakan skrev:
2544805 :rolleyes: var du som köpte kåken ute i skogen :tungan :tuttar



En Norrläning säger BARA 16-20 mil..en 08:a säger aldrig så :) dom gnäller att de är såååå långt :gnissla :tuttar

Det ligger något i det du säger quinna......

Jag är STOLT över att jag e åtminstonde är uppvuxen norröver, för född de är jag mer söderut. :)

Och....ännu mer stolt är jag över att ha fått följa Timrå från division 1 upp till eliten :)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ullis skrev:
2544838 Det ligger något i det du säger quinna......

Jag är STOLT över att jag e åtminstonde är uppvuxen norröver, för född de är jag mer söderut. :)

Och....ännu mer stolt är jag över att ha fått följa Timrå från division 1 upp till eliten :)


:tummenupp Man ska vara stolt över de för vi norr över i från tål tydligen längre avstånd än sörlänningarna ;)

Själv fick jag höra i lördags att jag inte var de längre för jag har bott för länge här nere :näsblod kanske borde flytta till överkalix eller nå sånt ;)
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Kakan skrev:
2544929 :tummenupp Man ska vara stolt över de för vi norr över i från tål tydligen längre avstånd än sörlänningarna ;)

Inte så jäkla svårt när försäkringingen på en GIXXER 1000 ligger under en krona per kubik och närmsta polisstation över hundra 100 mil bort.:tungan
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Road-Ragge skrev:
2545428 Inte så jäkla svårt när försäkringingen på en GIXXER 1000 ligger under en krona per kubik och närmsta polisstation över hundra 100 mil bort.:tungan

:rolleyes: avslöja nu inte allt för sörläningarna :tungan
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top