Kapten Blåskägg
Ny medlem
Jörgen Karlsson skrev:2562230
Nädå, jag tror du kan ta åt dig!
/J
Jörgen Karlsson skrev:2562230
Nädå, jag tror du kan ta åt dig!
/J
Ullis skrev:2562149Fan va ni smörar......blir nervös på Er. Vad vill Ni
Milla skrev:2561764Tivoli var nog oxå kul, träffade ju resten av det härliga skitsnacks-gänget där!
Ullis skrev:2562149Fan va ni smörar......blir nervös på Er. Vad vill Ni
//Ullis
Plonkan skrev:2563533Tack för trevligt sällskap på min första SH-pub! Det tåls att göra om, ser fram emot nästa tillfälle!
Är det den 18:e november som blir nästa tillfälle för ?
Ullis skrev:2563573Vem av alla var du?
Kapten Blåskägg skrev:2563581Trodde du var nykter
Ullis skrev:2563573Vem av alla var du?
Ehm, hur förklara? Jag hade beige blus/skjort o svarta byxor. Håret är relativt lockigt och halvlångt. Känns den beskrivningen igen?Ullis skrev:2563573Vem av alla var du?
Jäpp, det var mina axlar du masserade...! Tack!icko skrev:2563648Vet inte heller vem hon e, men jag har ett svagt minne av att jag satt o masserade hennes axlar..
Caffe skrev:2562071Jag var faktiskt på väg, trodde jag.
Ett tag var vi så nära som Sjögräs på Timmermansgatan.
Dock så tror jag att Victor har kaxat för mkt med Tequlia MC för han ville helt plötsligt inte alls gå på sh-pub. Med ömsom hot, ömsom lockelser så hamna vi bland nyfönade peak-skjortor och barhängsdansande whiggers på Metro borta vid Skanstull ist, verkligen trist.
Jag som hade en plan, ett mål, ett syfte den här gången
Plonkan skrev:2563694Ehm, hur förklara?
Victor skrev:2563701Sen när är det fel med snygga sittdansande whiggers?
Men jag trodde oxå att vi skulle dit men sen drog ni alla bara helt plötsligt. Du berättade ju att Peuter skulle komma och han ville ju tydligen säga mig något "två par ögon emellan" har jag för mig. Är han med i Tequlia MC?
Den lamaste ursäkten måste varit den ena filuren som var tvungen att hinna med pendeln hem. Jag som såg fram mot att ha helt vardagsrummet nerspytt av mina gäster den här gången också.
Kakan skrev:2563711Men pojkar inte bråka nu man ska varandra.
Och framför ALLT inte nå bråk på Tivoli
Om du säger det så...Bonnie skrev:2563704Jag tror det var hon som stekte alla på sin R6:a, då med flätA
Jag kanske BORDE gjort det, åtminstone det förstnämnda?!Bonnie skrev:2563704Tror inte att hon beställde 8 lakritsshots och välte min öl.
Det är väl sällan synd om snubben då det blir catfight!?!Victor skrev:2563737Bla bla...
Eller åtminstonde en catfajt om nån stackars snubbe.
Plonkan skrev:2563740
Jag kanske BORDE gjort det, och gett dem till Skägget
Victor skrev:2563737Fel, men ska inte krama Caffe för då kommer herpesen som ett brev på posten.
Dessutom vore det väl lite trevligt med en urartad pubkväll där det blev ett jätteslagsmål mellan två rivaliserande MCgäng.
Eller åtminstonde en catfajt om nån stackars snubbe.
Plonkan skrev:2563740
Det är väl sällan synd om snubben då det blir catfight!?!
Är du ansvarig för folks uppträdande där allså. Kewlt!Kakan skrev:2563770Det är ALDRIG trevligt med nån fajt. Tro mej jag vet. Och jag vill inte att ägarna ska slänga ut oss heller från krogen.
Slås för ni göra före eller efter då har jag inte nå ansvar att svara för varför de blev fajt
Plonkan skrev:2563740Om du säger det så...
O du gick omkring med otroligt uppmuntrande vykort som du "delade ut"...!
Bah, you ugly-quoter! Passa dig, jag ger igen vilken dag som helst, när du minst anar det!Kapten Blåskägg skrev:2563753
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|