Thyg0d
One by one, the penguins steal my sanity
I rest my case! ....Kapten Blåskägg skrev:2563895Bang on target dude!!!
I rest my case! ....Kapten Blåskägg skrev:2563895Bang on target dude!!!
Plonkan skrev:2563884Jag vet inte säkert om jag var den enda med mörkt lockigt hår, fast du skällde på mig för att jag inte var en "sann" motorcyklist bara för att jag inte är intresserad av att meka...
En bidragande orsak iaf...!Kapten Blåskägg skrev:2563877Måste vara charmen.
icko skrev:2563845Äh, de ska va glada att vi var där!
Annars hade de ju suttit i ett hörn spelat poker lr nåt..
Tror vi, trots inte så överväldigande i antal stod för den större delen av klirret i kassan iallafall!!
Plonkan skrev:2563906En bidragande orsak iaf...!
Plonkan skrev:2563884Jag vet inte säkert om jag var den enda med mörkt lockigt hår, fast du skällde på mig för att jag inte var en "sann" motorcyklist bara för att jag inte är intresserad av att meka...
Spiken skrev:2563939Vafan, cidern kostade ju inte alls 34 spänn i helgen. Fick pynta 52:- för ett glas, blev ruggigt lack. Inte ens stureklubbarna tar ju så mycket. Var nog sista gången jag gick dit...
Men lilla gubben, vad är du så otroligt bitter över?Jörgen Karlsson skrev:2563925Oj, men det gör jag med alla i början, min bitterhet är allomfattande och könsöverskridande.
Efter några år blir det bättre.
Solly! Kram
Det där med 34:- för allt måste varit båg, jag betalade garanterat mer för de olika saker jag drack. Gällde det nån speciell bar, typ där nere, eller skulle det gälla hela haket? Jag sa iaf inte till, kom på det typ dan efter...Kakan skrev:2563964konstigt för allt skulle gå på 34:- i baren var de ju sakt. Sa du till eller?
Ruhe! Jag skojar bara!Plonkan skrev:2563970Men lilla gubben, vad är du så otroligt bitter över?
Menar du att det blir bättre OM några år eller EFTER några års vänskap? Ifall det senare så är det ju frågan om man vill/vågar bli vän med nån som skäller ut en... Å andra sidan gav du mig även en komplimang och säger sorry här, så du kanske inte är så farlig trots allt...
Bidde det nån fortsättning på den trevliga nattklubben som du pratade dig varm om?
Bonnie skrev:2563879Vi kändes inte så rika när vi mumsade kabanoss på mariatorget klockan 03.15...
Jörgen Karlsson skrev:2563989
Hm, jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här Bonnie. Men att "mumsa kabanoss på Mariatorget" låter rätt frigjort tom i min öron!
Kakan skrev:2563918
jo de har dom ju erkännt. Vi var MYCKE saknade i våras när vi inte gick dit. SÅ nog tjänar dom på att ha oss där.
Men måste man slås och fajtas för de??
Käffta med varandra men fega inte ut och ta till knytnävarna...
Plonkan skrev:2563970
Det där med 34:- för allt måste varit båg, jag betalade garanterat mer för de olika saker jag drack. Gällde det nån speciell bar, typ där nere, eller skulle det gälla hela haket? Jag sa iaf inte till, kom på det typ dan efter...
Ska bli intressant att se vad dom nya ägarna kan åstadkomma.
icko skrev:2564025Självklart inget fajtande!
Såg inge tillstymmelse till sånt, de närmaste va väl när en viss HD-åkare försökte trigga upp oss plastraketsnissar me vissa gliringar!! Men vad säga, de e bara hålla me o le!!
Jo visst sa jag till, men blev lite snabbt avsnäst med att det minsann bara gällde öl.Kakan skrev:2563964konstigt för allt skulle gå på 34:- i baren var de ju sakt. Sa du till eller?
Hoppas verkligen att du kommer igen.
ktmjacke skrev:2564098Verkar som man missade en kväll i min stil.
Men pokern gick så fint att klockan rann iväg.Så jag får komma igen nästa gång.Har dock kännt att det måste varit en kul stämmning bara av att läsa dessa inlägg.Säga vad man vill om tivoli,men det e ett bra ställe för våra ändamål så länge personalen kan sköta sig
Plonkan skrev:2563970jag betalade garanterat mer för de olika saker jag drack.
Spiken skrev:2564083Jo visst sa jag till, men blev lite snabbt avsnäst med att det minsann bara gällde öl.
Jag håller med, det var inga negativa synpunkter på oss från personalen. Vi var nog tacksamma gäster för dem att ha, det hade varit tomt annars.icko skrev:2564025Självklart inget fajtande!
Såg inge tillstymmelse till sånt, de närmaste va väl när en viss HD-åkare försökte trigga upp oss plastraketsnissar me vissa gliringar!! Men vad säga, de e bara hålla me o le!!
Spiken skrev:2564083Jo visst sa jag till, men blev lite snabbt avsnäst med att det minsann bara gällde öl.
icko skrev:2563648Vet inte heller vem hon e, men jag har ett svagt minne av att jag satt o masserade hennes axlar..
Plonkan skrev:2563864Hur kommer det sig, har du blivit sjuk och fått skötsamhetsordination från doktorn?!?
Kakan skrev:2564299ajdå så då stämde inte infon jag fick så tråkigt.
Då får ju jag be om ursäkt för den missen (fast de är inte lätt å veta när man får en info och nå annat är sanningen )
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|