Sh-pub Lördag Den 21/10-06

Vilken Fest ska vi välja på Lördag 21/10-06

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Plonkan skrev:
2563884 Jag vet inte säkert om jag var den enda med mörkt lockigt hår, fast du skällde på mig för att jag inte var en "sann" motorcyklist bara för att jag inte är intresserad av att meka... :( :gråta :sissy :mad:

:tungan

:rofl :rofl :rofl, det missade jag. Fan Jörgen, du hade en riktig helkväll! Så det kan bli när man är om nu citarerar dig "olympiskt slirig":tummenupp :)

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
icko skrev:
2563845 Äh, de ska va glada att vi var där!
Annars hade de ju suttit i ett hörn spelat poker lr nåt..

Tror vi, trots inte så överväldigande i antal stod för den större delen av klirret i kassan iallafall!!:D

:)
jo de har dom ju erkännt. Vi var MYCKE saknade i våras när vi inte gick dit. SÅ nog tjänar dom på att ha oss där.
Men måste man slås och fajtas för de??
Käffta med varandra men fega inte ut och ta till knytnävarna...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Plonkan skrev:
2563884 Jag vet inte säkert om jag var den enda med mörkt lockigt hår, fast du skällde på mig för att jag inte var en "sann" motorcyklist bara för att jag inte är intresserad av att meka... :( :gråta :sissy :mad:

:tungan

Oj, men det gör jag med alla i början, min bitterhet är allomfattande och könsöverskridande.
Efter några år blir det bättre.;)

Solly! Kram

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Vafan, cidern kostade ju inte alls 34 spänn i helgen. Fick pynta 52:- för ett glas, blev ruggigt lack. Inte ens stureklubbarna tar ju så mycket. :mad: Var nog sista gången jag gick dit...

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Spiken skrev:
2563939 Vafan, cidern kostade ju inte alls 34 spänn i helgen. Fick pynta 52:- för ett glas, blev ruggigt lack. Inte ens stureklubbarna tar ju så mycket. :mad: Var nog sista gången jag gick dit...

:va konstigt för allt skulle gå på 34:- i baren var de ju sakt. Sa du till eller?

Hoppas verkligen att du kommer igen.

Plonkan

Ride on!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Ärr-sexa
Jörgen Karlsson skrev:
2563925 Oj, men det gör jag med alla i början, min bitterhet är allomfattande och könsöverskridande.
Efter några år blir det bättre.;)

Solly! Kram
Men lilla gubben, vad är du så otroligt bitter över? :confused:

Menar du att det blir bättre OM några år eller EFTER några års vänskap? Ifall det senare så är det ju frågan om man vill/vågar bli vän med nån som skäller ut en... Å andra sidan gav du mig även en komplimang och säger sorry här, så du kanske inte är så farlig trots allt... :pannkyss

Bidde det nån fortsättning på den trevliga nattklubben som du pratade dig varm om? :tungan

Kakan skrev:
2563964 :va konstigt för allt skulle gå på 34:- i baren var de ju sakt. Sa du till eller?
Det där med 34:- för allt måste varit båg, jag betalade garanterat mer för de olika saker jag drack. Gällde det nån speciell bar, typ där nere, eller skulle det gälla hela haket? Jag sa iaf inte till, kom på det typ dan efter... :näsblod

Ska bli intressant att se vad dom nya ägarna kan åstadkomma.

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Plonkan skrev:
2563970 Men lilla gubben, vad är du så otroligt bitter över? :confused:

Menar du att det blir bättre OM några år eller EFTER några års vänskap? Ifall det senare så är det ju frågan om man vill/vågar bli vän med nån som skäller ut en... Å andra sidan gav du mig även en komplimang och säger sorry här, så du kanske inte är så farlig trots allt... :pannkyss

Bidde det nån fortsättning på den trevliga nattklubben som du pratade dig varm om? :tungan

Ruhe! Jag skojar bara! :)

Nej det var nog mest en ploj, där hade det vart omöjligt att komma in efter 12-tiden pga lång kö. Jag tyckte det lät som efterfest hos ngn ett tag , sedan kände jag att jag var helt slut och smet.

No worries! Jag är en snäll kille!

:pannkyss

Bonnie skrev:
2563879 Vi kändes inte så rika när vi mumsade kabanoss på mariatorget klockan 03.15... :yoparty

Hm, jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här Bonnie. Men att "mumsa kabanoss på Mariatorget" låter rätt frigjort tom i min öron! :gnissla

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Jörgen Karlsson skrev:
2563989
Hm, jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här Bonnie. Men att "mumsa kabanoss på Mariatorget" låter rätt frigjort tom i min öron! :gnissla

:rofl :rofl :rofl
Ska bli intressant att höra hur han tar sig ur det här, möjligt att vi får vänta tills nästa pub innan vi får förklaringen.

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Kakan skrev:
2563918 :)
jo de har dom ju erkännt. Vi var MYCKE saknade i våras när vi inte gick dit. SÅ nog tjänar dom på att ha oss där.
Men måste man slås och fajtas för de??
Käffta med varandra men fega inte ut och ta till knytnävarna...

Självklart inget fajtande! :tummenupp

Såg inge tillstymmelse till sånt, de närmaste va väl när en viss HD-åkare försökte trigga upp oss plastraketsnissar me vissa gliringar!! Men vad säga, de e bara hålla me o le!! :pannkyss :tungan :D

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Plonkan skrev:
2563970
Det där med 34:- för allt måste varit båg, jag betalade garanterat mer för de olika saker jag drack. Gällde det nån speciell bar, typ där nere, eller skulle det gälla hela haket? Jag sa iaf inte till, kom på det typ dan efter... :näsblod

Ska bli intressant att se vad dom nya ägarna kan åstadkomma.

Rättelse av mej ÖL, VIN (ett glas), CIDER skulle gå på 34:- allt annat var normalpris...

ja de ska bli spännande å se vad dom säger när jag ringe roch pratar med dom...

icko skrev:
2564025 Självklart inget fajtande! :tummenupp

Såg inge tillstymmelse till sånt, de närmaste va väl när en viss HD-åkare försökte trigga upp oss plastraketsnissar me vissa gliringar!! Men vad säga, de e bara hålla me o le!! :pannkyss :tungan :D

:tummenupp så bra då :)

hehe ja men så bra då :)

Last edited:

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Kakan skrev:
2563964 :va konstigt för allt skulle gå på 34:- i baren var de ju sakt. Sa du till eller?

Hoppas verkligen att du kommer igen.
Jo visst sa jag till, men blev lite snabbt avsnäst med att det minsann bara gällde öl.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Verkar som man missade en kväll i min stil.:tummenupp
Men pokern gick så fint att klockan rann iväg.Så jag får komma igen nästa gång.Har dock kännt att det måste varit en kul stämmning bara av att läsa dessa inlägg.Säga vad man vill om tivoli,men det e ett bra ställe för våra ändamål så länge personalen kan sköta sig :)

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
ktmjacke skrev:
2564098 Verkar som man missade en kväll i min stil.:tummenupp
Men pokern gick så fint att klockan rann iväg.Så jag får komma igen nästa gång.Har dock kännt att det måste varit en kul stämmning bara av att läsa dessa inlägg.Säga vad man vill om tivoli,men det e ett bra ställe för våra ändamål så länge personalen kan sköta sig :)

We missed you :)

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Plonkan skrev:
2563970 jag betalade garanterat mer för de olika saker jag drack. :)

Jag blev bjuden på GT av kapten :tummenupp

Spiken skrev:
2564083 Jo visst sa jag till, men blev lite snabbt avsnäst med att det minsann bara gällde öl.

Hur gick det på 360?

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
icko skrev:
2564025 Självklart inget fajtande! :tummenupp

Jag håller med, det var inga negativa synpunkter på oss från personalen. Vi var nog tacksamma gäster för dem att ha, det hade varit tomt annars.

Jag är en rätt mysig, social och förnöjsam kille egentligen. Det är bara tre saker som inte mår så bra ihop med mig som min gamla lärarinna sa:
Människor, växter och djur. :)

Tack för tålamodet! :pannkyss

/J

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Spiken skrev:
2564083 Jo visst sa jag till, men blev lite snabbt avsnäst med att det minsann bara gällde öl.

ajdå så då stämde inte infon jag fick :( så tråkigt.
Då får ju jag be om ursäkt för den missen (fast de är inte lätt å veta när man får en info och nå annat är sanningen :))

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
icko skrev:
2563648 Vet inte heller vem hon e, men jag har ett svagt minne av att jag satt o masserade hennes axlar..:rolleyes:

Du såg ju jäkligt städad ut, fast jag hade nog fel i min bedömning haha. Jag har ff ingen aning, var inget av infon som gav något ”pling”.

PLONKAN-vi får hälsa nästa gång ist då. Fast då jäklar blir det bärs för min del, lättare om ALLA ligger på samma nivå liksom :)

Plonkan skrev:
2563864 Hur kommer det sig, har du blivit sjuk och fått skötsamhetsordination från doktorn?!? :confused:

Skulle tippa på att det beror på att han numera har en GRÖN text :)

Kakan skrev:
2564299 ajdå så då stämde inte infon jag fick :( så tråkigt.
Då får ju jag be om ursäkt för den missen (fast de är inte lätt å veta när man får en info och nå annat är sanningen :))

Du kanske inte fåt fel info, utan personalen kanske fått fel?? Värt att kolla så alla vet till nästa gång. Gäller VIP-korten ff?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM