Sh-pub Lördag Den 21/10-06

Vilken Fest ska vi välja på Lördag 21/10-06

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Nursey skrev:
2567163 jag menar GT du fick då? Hur kändes :arsele när du vaknade på söndagen?:gnissla

Var lite rädd att vakna upp på mariatorget med en turkisk peppar i röven.... :arsele

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Nursey skrev:
2567163 Det blev jag med men den skimrade i blått då jag tittade närmare..så jag skickade tillbaka den till kaptenen..så det kanske var min Rohypn..jag menar GT du fick då? Hur kändes :arsele när du vaknade på söndagen?:gnissla

Du började ju yra om att den smakade en massa sprit, själv blir jag riktigt besviken om det inte smakar sprit när de häller i en 6:a.

Man kan med fördel dricka "Sailors Gin" vilken består av en massa gin, lite is och en citronskiva. Men då duger det inte med nån j-a Stargin, Bombay Sapphire är undre gränsen i dessa lägen :fakta

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Bonnie skrev:
2567193 Var inte du på efterfesten hos SLM? :va

Såvitt jag kommer ihåg åkte jag hem utan att passera någon efterfest, men jag kan ha fel:skrämd

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jörgen Karlsson skrev:
2567195 Thank's god! :glömdet
Förlåt Milla :hej

Haha, varför säger alla så? Måste finnas en jäkla massa smaskiga bilder där i, kanske därför snubben på Tivoli plötsligt inte hittat nån kamera? *s*

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Milla skrev:
2567212 Haha, varför säger alla så? Måste finnas en jäkla massa smaskiga bilder där i, kanske därför snubben på Tivoli plötsligt inte hittat nån kamera? *s*

Det gör nog inte så mycket om den INTE kommer fram :hihi

Jörgen Karlsson skrev:
2567195 Thank's god! :glömdet
Förlåt Milla :hej

Finns säkert bilder på när du genomförde din tuttinspektion :tummenupp

Last edited:

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Jag är med o samlar, men då vill ja gärna veta vad det där med "tuttinspektion" innebar (ja, bilderna hit alltså!!).. :tuttar

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
scud skrev:
2572228 Jag är med o samlar, men då vill ja gärna veta vad det där med "tuttinspektion" innebar (ja, bilderna hit alltså!!).. :tuttar
Tjena plankan!
Nu har ju inte du riktigt lika volymiösa och välformade grejer som Ullis, Nursey och Kapten. Men om du inte (Nej jag har inte stulit Millas kamera!) skulle få se några schyssta bilder på "tuttinspektionen" så måste du ju helt enkelt själv locka till en dito. Det är ju förvisso inte lätt som prepupertal... :va Men du kanska har schyssta nipplar? ;)

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jörgen Karlsson skrev:
2573739 Tjena plankan!
Nu har ju inte du riktigt lika volymiösa och välformade grejer som Ullis, Nursey och Kapten. Men om du inte (Nej jag har inte stulit Millas kamera!) skulle få se några schyssta bilder på "tuttinspektionen" så måste du ju helt enkelt själv locka till en dito. Det är ju förvisso inte lätt som prepupertal... :va Men du kanska har schyssta nipplar? ;)

Jag vill se, jag vill se.......... :)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ullis skrev:
2573754 Jag vill se, jag vill se.......... :)

Håller med! Cyllar är som bröst, en är för lite, tre är för mycket. Och skulle de nu ha fel vinkel och klena till slagvolymen så vägs de -iaf till en del- upp av ett par schysst rejsiga stift! :crash

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Jörgen Karlsson skrev:
2573762 Håller med! Cyllar är som bröst, en är för lite, tre är för mycket. Och skulle de nu ha fel vinkel och klena till slagvolymen så vägs de -iaf till en del- upp av ett par schysst rejsiga stift! :crash

Din lille smygromantiker!!!

*Kjamizar*

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Kapten Blåskägg skrev:
2573767 Din lille smygromantiker!!!

*Kjamizar*
Din hoj kan man ju inte ens se nipplarna på :(
Man måste först skruva bort 20-liters juvret.. . ;)

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jörgen Karlsson skrev:
2573762 Håller med! Cyllar är som bröst, en är för lite, tre är för mycket. Och skulle de nu ha fel vinkel och klena till slagvolymen så vägs de -iaf till en del- upp av ett par schysst rejsiga stift! :crash

ajm in löv... vilken poet

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...