Bonnie
Tequila MC
Nursey skrev:2567163jag menar GT du fick då? Hur kändes när du vaknade på söndagen?
Var lite rädd att vakna upp på mariatorget med en turkisk peppar i röven....
Nursey skrev:2567163jag menar GT du fick då? Hur kändes när du vaknade på söndagen?
invisible skrev:2567169När kommer alla läckra bilder?
Bonnie skrev:2567168Var lite rädd att vakna upp på mariatorget med en turkisk peppar i röven....
fille600 skrev:2567183Hur var det med Chorizon dårå
Nursey skrev:2567163Det blev jag med men den skimrade i blått då jag tittade närmare..så jag skickade tillbaka den till kaptenen..så det kanske var min Rohypn..jag menar GT du fick då? Hur kändes när du vaknade på söndagen?
Bonnie skrev:2567193Var inte du på efterfesten hos SLM?
Jörgen Karlsson skrev:2567195Thank's god!
Förlåt Milla
Milla skrev:2567212Haha, varför säger alla så? Måste finnas en jäkla massa smaskiga bilder där i, kanske därför snubben på Tivoli plötsligt inte hittat nån kamera? *s*
Jörgen Karlsson skrev:2567195Thank's god!
Förlåt Milla
Kapten Blåskägg skrev:2567216Det gör nog inte så mycket om den INTE kommer fram
Milla skrev:2567234Jooo, jag har ju inte direkt råd att köpa en ny kamera..
Tjena plankan!scud skrev:2572228Jag är med o samlar, men då vill ja gärna veta vad det där med "tuttinspektion" innebar (ja, bilderna hit alltså!!)..
Jörgen Karlsson skrev:2573739Tjena plankan!
Nu har ju inte du riktigt lika volymiösa och välformade grejer som Ullis, Nursey och Kapten. Men om du inte (Nej jag har inte stulit Millas kamera!) skulle få se några schyssta bilder på "tuttinspektionen" så måste du ju helt enkelt själv locka till en dito. Det är ju förvisso inte lätt som prepupertal... Men du kanska har schyssta nipplar?
Ullis skrev:2573754Jag vill se, jag vill se..........
Jörgen Karlsson skrev:2573762Håller med! Cyllar är som bröst, en är för lite, tre är för mycket. Och skulle de nu ha fel vinkel och klena till slagvolymen så vägs de -iaf till en del- upp av ett par schysst rejsiga stift!
Din hoj kan man ju inte ens se nipplarna påKapten Blåskägg skrev:2573767Din lille smygromantiker!!!
*Kjamizar*
Jörgen Karlsson skrev:2573762Håller med! Cyllar är som bröst, en är för lite, tre är för mycket. Och skulle de nu ha fel vinkel och klena till slagvolymen så vägs de -iaf till en del- upp av ett par schysst rejsiga stift!
Jörgen Karlsson skrev:2573772Din hoj kan man ju inte ens se nipplarna på
Man måste först skruva bort 20-liters juvret.. .
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|