Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Milla skrev:2585323Ja till gäststugan behöver jag ju inte nyckel, så in dit kan jag ju alltid ta mig *s*
Ja du får väll om inte annat vinterbona gäststugan
Milla skrev:2585323Ja till gäststugan behöver jag ju inte nyckel, så in dit kan jag ju alltid ta mig *s*
Kakan skrev:2585284
Ni får plats i badkaret
Kapten Blåskägg skrev:2585266Får en känsla av att du kommer ångra den raden när du öppnar dörren och möts av 15 snubbar med varsin halvt urdrucken sjuttis i näven
Bonnie skrev:2585384Sist jag var med så körde "fotografen" en "fullbordad" inne på muggen
Kakan skrev:2585500INTE jag De var den andre fotografen
Milla skrev:2595681Kakan, nu e det måndag, rapport avlägges tack! Blir det Tivoli den 18/11?
Ullis skrev:2595692Ja, eller hur Milla. Nu får kexet ta & kamma till sej, en rapport tack
Jag hoppar över partyt i helgen förresten, behöver lite lugn efter GGN.
Jorå, bara kexet har en termos mellan benen! Finska pinnar e bra!!!pucken skrev:2595705Du tycker ju inte om kex
Ullis skrev:2595692Ja, eller hur Milla. Nu får kexet ta & kamma till sej, en rapport tack
Jag hoppar över partyt i helgen förresten, behöver lite lugn efter GGN.
pucken skrev:2595705Du tycker ju inte om kex
Milla skrev:2595726Jorå, bara kexet har en termos mellan benen! Finska pinnar e bra!!!
Ok, mer killar för oss andra då
*Jonte* skrev:2596739Får man komma även om man inte har en SH tröjja med " nicket " på ?!?:corn
*Jonte* skrev:2596739Får man komma även om man inte har en SH tröjja med " nicket " på ?!?:corn
Ullis skrev:2598358KAKAN!!!!! - det ÄR onsdag NU!!
Kakan skrev:2599119ni har lika bra tålamod som en iller
Milla skrev:2599128Men det e ju bara en vecka kvar typ, och det kanske kommer folk från andra ställen och hälsar på för detta, så det e ju bra om man kan planera. Sååå?
Kakan skrev:2599568Men detta vet jag nu...vi är välkommna men de är om vipkorten jag vill ha svar på.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari