Sh-pub Lördag Den 21/10-06

Vilken Fest ska vi välja på Lördag 21/10-06


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Kapten Blåskägg skrev:
2560880 Tack för igår allihop, trevligt som fan att surra lite och ta ett par stänkare :)

Det var kul igår. Synd (eller tur kanske) att du inte lyckades rodda ihop någon efterfest!:)

BTW hur går det i mellanösternförhandlingarna, blir det "peace in our time" eller?:D
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ullis skrev:
2560841 Hur tog ni er hem?
Kul att träffa lite trevliga människor igår, några nya ansikten blev det. Men poängen med att hålla sej nykter för att kunna få nåt gjort idag, den förvann då jag ist ligger nerbäddad med hosta & en jäkla huvudvärk. :(
Vad orättvist när du var den som var nykter och höll ordning på oss.
Krya på dig!
Kram
J
 

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Ullis skrev:
2560841 Kul att träffa lite trevliga människor igår, några nya ansikten blev det. Men poängen med att hålla sej nykter för att kunna få nåt gjort idag, den förvann då jag ist ligger nerbäddad med hosta & en jäkla huvudvärk. :(

Du skulle ha supit:mattias , min huvudvärk har släppt nu:D

Kyra dig, fixa lite småkarra och Marabou så blir det säkert bra!:pannkyss
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Så det blev snorigt värre Ullis?..vad synd, jag hoppades att det skulle vända så du slapp bli sjuk :pannkyss

Kul att träffa gänget :) saknade era nunor när man inte varit på donken på länge ;)
Kram
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
fille600 skrev:
2560907 Det var kul igår. Synd (eller tur kanske) att du inte lyckades rodda ihop någon efterfest!:)

Jag tycker nog att det var tur att vi la ner det projektet, det krävdes ändå mekanisk bearbetning för att få loss tungan från gomseglet i morse :)

fille600 skrev:
2560911 Du skulle ha supit:mattias , min huvudvärk har släppt nu:D

Kyra dig, fixa lite småkarra och Marabou så blir det säkert bra!:pannkyss

:fakta
Brännvin är nyttigt som själve fan :tummenupp
 
Last edited:

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Jörgen Karlsson skrev:
2560745 Men de kaxiga SH-människor med anonyma nick, utan bild och angiven ålder och som kallar alla för moralkärringar och som kör 300 på Bulten och Bogan varje dag och blir bannade minst 4 ggr per år. De träffar man ju aldrig live när man åker under säsongen!

Har funderat på det också, det enda jag kom fram till var att de inte finns eller att det är en och samma person. :D

Något annat jag reflekterat över är att 70 procent av de som hänger på rörken, sh pub, lunda... sällan eller aldrig skriver något på SH. Med andra ord slipper man alla jobbiga människor IRL och får träffa andra sjysta människor istället. :yoparty

Jag trodde nog när jag började skriva på SH.com att de som skrev mycket också syntes mycket IRL.

Så är det väl alltid, de som klagar mest på gruppkörningar och SH pubar är de som inte deltar. Tråkigt bara om de som läser trådarna inte genomskådar det och kan skilja på IRL och SH världen.

Skitkul igår!!:tummenupp

Den där förfesten måste ha varit jävligt tung, eller vad säger du Milla? :yoparty

Jörgen Karlsson skrev:
2560745 Jag har bara insett att jag nog aldrig kommer få se ansiktena bakom
de mer illustra inläggen här på SH.

Hade väl varit kul om de kommit in och skällt ut dig för att sothoran låter för mycket :D Jag tror du slipper dem för jag tror inte längre att de finns :yoparty
 
Last edited:

njelger

Guest
Jörgen Karlsson skrev:
2560796 Sanna män (och kvinnor) har iaf bestigit Mont Blanc! ;)

Där börjar det...sen går nästa tåg mot Kilimanjaro....

faaan här lever man familjeliv samtidigt som mitt arbete plötsligt blev viktigt o bråttom o mycket.... ;) Pub? in my dreams..
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Bonnie skrev:
2561049 Har funderat på det också, det enda jag kom fram till var att de inte finns eller att det är en och samma person. :D

Något annat jag reflekterat över är att 70 procent av de som hänger på rörken, sh pub, lunda... sällan eller aldrig skriver något på SH. Med andra ord slipper man alla jobbiga människor IRL och får träffa andra sjysta människor istället. :yoparty

Jag trodde nog när jag började skriva på SH.com att de som skrev mycket också syntes mycket IRL.

Så är det väl alltid, de som klagar mest på gruppkörningar och SH pubar är de som inte deltar. Tråkigt bara om de som läser trådarna inte genomskådar det och kan skilja på IRL och SH världen.

Skitkul igår!!:tummenupp

Den där förfesten måste ha varit jävligt tung, eller vad säger du Milla? :yoparty



Hade väl varit kul om de kommit in och skällt ut dig för att sothoran låter för mycket :D Jag tror du slipper dem för jag tror inte längre att de finns :yoparty

Jo så är det nog. Hoppas jag inte gick för hårt åt ngn av er...:näsblod Jag lyckades ju bli olympiskt slirig, kom på att det var min middag jag åt när vi köpte varsin flottpuck vid mojjen efter stängningen. Bara frukost innan party var ingen bra bottning. :död

njelger skrev:
2561104 Där börjar det...sen går nästa tåg mot Kilimanjaro....
Ujja, far vill knalla vill upp på det berget också. Men jag har hört att det är vanligt att klättrare ofta blir utslagna av magsjuka pga av det afrikanska köket. Jag vet nog inte om jag är så sugen :gnissla
 
Last edited:

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Thyg0d skrev:
2560604 Du måste har varit på fel ställe...
Hos Lady var det röj utav h-vete...
Riktigt sk!tkul var det!
haha..jäklar vilket drag det blev...haha. Ser ut som sju svåra år här kan ja lova..shit! och mina grannar som har visning idag..undrar varför:va :gnissla :D

Nihlen skrev:
2560613 Tack!

:huvet

Sitter nu på jobbet... är inte bakis






Är fortfarande full!
då är vi 2:huvet

Bonnie skrev:
2561049
Den där förfesten måste ha varit jävligt tung, eller vad säger du Milla? :yoparty
det va grymt rolig..:yoparty
 
Last edited:

Ferry

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
Prosuperbike/gata GSX1000R -07
Tid??

Vilken tid började festen? var på tivoli mellan 20:00 - 21:00??
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
lady skrev:
2561133 haha..jäklar vilket drag det blev...haha. Ser ut som sju svåra år här kan ja lova..shit! och mina grannar som har visning idag..undrar varför:va :gnissla :D


Jag hade grymt roligt igår, sorry för bordrensningen Lady! :näsblod

Idag mår man dock som man förtjänar! ;)
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Milla skrev:
2561323 Jag hade grymt roligt igår, sorry för bordrensningen Lady! :näsblod

Idag mår man dock som man förtjänar! ;)
ingen fara..sånt hör ju till:D Du gjorde det ju jäkligt snyggt tycker jag iafl...hade ju ingen bar direkt å tömma så du tog bordet. ska släpa ner alla flaskor nu..blev en hel del.
nu mår man ju som en kung..å klockan e bara 17.03:yoparty

Kapten Blåskägg skrev:
2560937 Jag tycker nog att det var tur att vi la ner det projektet, det krävdes ändå mekanisk bearbetning för att få loss tungan från gomseglet i morse :)



:fakta
Brännvin är nyttigt som själve fan :tummenupp
tack för vinet..e jag som spenderar på dig nästa gång.:yoparty
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
fille600 skrev:
2560911 Du skulle ha supit:mattias , min huvudvärk har släppt nu:D

Kyra dig, fixa lite småkarra och Marabou så blir det säkert bra!:pannkyss

Har precis fått i väg lillan till att köpa småkarra. Så nu är det bara att ligga i soffan & vänta. Fantastiskt att man kan känna sej bakfull av en sen kväll & förkylning.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top