SH-Pub Sthlm 19 November 2005

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Sweet bilder johan :tummenupp
Skulle tagit chansen när jag hade den, och posat lite med tomtenissorna jag också :4skrika :kocko

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:tummenupp Verkar som kvällen vart lyckad...själv satt jag på jobbet och hade film maraton :tungan

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Typiskt!!!

När man inte är på plats ballar de ur!!!

Otroligt..... skandal!!!

MikkE, va fan är din tröja!!! :fatta!

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Och dessutom så missar man ju en jäkla massa folk bara för att vi va tvungna att sänka en sista grogg :huvet

Som en av gårdags kvällens besökare sa "Nu tror jag på tomten igen" :tomten

Det va en kul kväll igår! Massa roliga människor som vanligt :tummenupp

//TS over and out

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
:4skrika :hihi :4skrika :banana :fyllisar
Men vaffan, måste de bilderna ligga uppe?
hehe lite sent, men nu e skåningen hemma igen...
Tack, det va supertrevligt..

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Er6 -08
Såklart att dr Bike är på puben när man själv inte är där! :4skrika
Tala om nästa gång du tänker gå så man kan lura ner gubben från norr.! :tomten

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
wheelieman skrev:
Hörrududu , look who´s talking.... jag har ju åtminståne kvar min hoj :7peta !!!!!

Ska du dit förresten?
Nix, har ju ingen sporthoj...
Räcker med att man var med och drog igång de häringa spektaklen med RuLLARN :fyllisar

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Trevlig kväll, jäkligt synd att man missade massa vänner för att vi drällde in lite sent :pannkyss

Personalen är väl inte hälften så bra som för ett år sedan och stämningen är lite annorlunda... Förr så blev klockan 3 innan man han blinka.

Lite lustigt det där med att dom tar 20 kr i garderoben nu.

-"Men vi tar inte inträde längre" sa garderobisen

-"Nej, men jag har aldrig betalat inträde!" sa jag :7peta Så jag o danny betalade bara 15kr var! :yoparty principsak, inte bara snålhet.

Tomtebrudarna var en trevlig tanke men... stället är dött om det inte händer nått.

streetfighter1

För******
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
Fighter Honda CBR900 -96/-97, Huskvarna 258
Swedie skrev:
Ni verkar iaf ha roligt :D

Vem var "skolflickan"!

Ska själva ta mig upp nån gång. Har varit väldigt upptagen på senare tid.

Skolflickan var den som fick sköta flyttpackningen igår.
Själv gled jag mest omkring och snackade om vad jag borde göra, blev visst lite mycket i lördags...som vanligt. :gnissla

Klart du ska komma på pub!!! :banana :fyllisar

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
vågen skrev:
Trevlig kväll, jäkligt synd att man missade massa vänner för att vi drällde in lite sent :pannkyss

Personalen är väl inte hälften så bra som för ett år sedan och stämningen är lite annorlunda... Förr så blev klockan 3 innan man han blinka.

Lite lustigt det där med att dom tar 20 kr i garderoben nu.

-"Men vi tar inte inträde längre" sa garderobisen

-"Nej, men jag har aldrig betalat inträde!" sa jag :7peta Så jag o danny betalade bara 15kr var! :yoparty principsak, inte bara snålhet.

Tomtebrudarna var en trevlig tanke men... stället är dött om det inte händer nått.

Synd att jag missade puben, det kom en viktig sak emellan.

Vill bara säga att vi inte hade något med tomtebrudarna att göra. Men Tivoli är en vanlig pub och får göra vad de vill.

Tivoli ger oss billigare dricka, sen är de inte så överdrivet generösa med tanke på alla som kommer. Jag skulle gärna byta ställe om någon hittar något liknande.

Stämningen är annorlunda helt klart, jag tror det beror på att de är mycket nytt folk vilket är bra, samtidigt blir det mindre familjärt. Minns förra året när alla fick plats i sofforna och kunde kramas. En av de första jag pratade med på en SH pub var dig och då tyckte jag "sh pub, fan va kul". :pannkyss

Pruta på garderoben är helrätt! :yoparty

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Bonnie skrev:
Synd att jag missade puben, det kom en viktig sak emellan.

Vill bara säga att vi inte hade något med tomtebrudarna att göra. Men Tivoli är en vanlig pub och får göra vad de vill.

Tivoli ger oss billigare dricka, sen är de inte så överdrivet generösa med tanke på alla som kommer. Jag skulle gärna byta ställe om någon hittar något liknande.

Stämningen är annorlunda helt klart, jag tror det beror på att de är mycket nytt folk vilket är bra, samtidigt blir det mindre familjärt. Minns förra året när alla fick plats i sofforna och kunde kramas. En av de första jag pratade med på en SH pub var dig och då tyckte jag "sh pub, fan va kul". :pannkyss

Pruta på garderoben är helrätt! :yoparty

I know whats not there! Poccahontas & the Karin in the bar :p
Två solstrålar för oss mörka själar

Saknar att komma sådär lagom när Karin har städat espressomaskinen och tjata till sig fyra dubbla ;)

MikkE

Guest
Har inte ens kommit hem än!!

Och vänta ni bara tills ikväll då mina bilder kommer upp!!

MUAHAHAAHHAhahhahahqh!H :banana :arsele

Tack för en sjuhelsikes bra kväll! Blev det för mig iaf ;)

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Bonnie skrev:
Vaaaaaaa??? :va :gnissla

Hade ni inget med tomtebrudarna att göra så tar jag tillbaka mitt tidigare inlägg!! Då får MikkEs foton avgöra i tävlingen mellan SH Pub Tokholm och SH Pub Malmö. :gnissla

denimblack

rockstjärna
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
XB12SX 2010
...mycket märkligt.. frågade alla i kön till tivoli om de hade nån mc, men de kollade bara på mej som om jag var dum i huvvet. :tungan till slut hittade jag en kille som hade en gammal chopper från -69... kändes inte så sh-igt. men eftersom allt antagligen var roligare än att följa med mina prettokompisar på indierave, så gick jag in å hade kul på nån slags thåströmkväll. var jag på fel ställe? eller bara lite sen? eller bara lite full? :3freak

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
denimblack skrev:
...mycket märkligt.. frågade alla i kön till tivoli om de hade nån mc, men de kollade bara på mej som om jag var dum i huvvet. :tungan till slut hittade jag en kille som hade en gammal chopper från -69... kändes inte så sh-igt. men eftersom allt antagligen var roligare än att följa med mina prettokompisar på indierave, så gick jag in å hade kul på nån slags thåströmkväll. var jag på fel ställe? eller bara lite sen? eller bara lite full? :3freak
Då hamna du nog på Rocks en trappa ner, hoppas du hade trevligt ändå, hade tänkt o gå ner eftersom det va Thåströmkväll men det glömde jag visst.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati