Kakan skrev:Verkar som kvällen vart lyckad...själv satt jag på jobbet och hade film maraton
bobo08 skrev:Hojbrud..saknar ni ett SM guld..
Nix, har ju ingen sporthoj...wheelieman skrev:Hörrududu , look who´s talking.... jag har ju åtminståne kvar min hoj !!!!!
Ska du dit förresten?
Swedie skrev:Ni verkar iaf ha roligt
Vem var "skolflickan"!
Ska själva ta mig upp nån gång. Har varit väldigt upptagen på senare tid.
vågen skrev:Trevlig kväll, jäkligt synd att man missade massa vänner för att vi drällde in lite sent
Personalen är väl inte hälften så bra som för ett år sedan och stämningen är lite annorlunda... Förr så blev klockan 3 innan man han blinka.
Lite lustigt det där med att dom tar 20 kr i garderoben nu.
-"Men vi tar inte inträde längre" sa garderobisen
-"Nej, men jag har aldrig betalat inträde!" sa jag Så jag o danny betalade bara 15kr var! principsak, inte bara snålhet.
Tomtebrudarna var en trevlig tanke men... stället är dött om det inte händer nått.
Bonnie skrev:Synd att jag missade puben, det kom en viktig sak emellan.
Vill bara säga att vi inte hade något med tomtebrudarna att göra. Men Tivoli är en vanlig pub och får göra vad de vill.
Tivoli ger oss billigare dricka, sen är de inte så överdrivet generösa med tanke på alla som kommer. Jag skulle gärna byta ställe om någon hittar något liknande.
Stämningen är annorlunda helt klart, jag tror det beror på att de är mycket nytt folk vilket är bra, samtidigt blir det mindre familjärt. Minns förra året när alla fick plats i sofforna och kunde kramas. En av de första jag pratade med på en SH pub var dig och då tyckte jag "sh pub, fan va kul".
Pruta på garderoben är helrätt!
Vaaaaaaa???Bonnie skrev:Vill bara säga att vi inte hade något med tomtebrudarna att göra. Men Tivoli är en vanlig pub och får göra vad de vill.
Då hamna du nog på Rocks en trappa ner, hoppas du hade trevligt ändå, hade tänkt o gå ner eftersom det va Thåströmkväll men det glömde jag visst.denimblack skrev:...mycket märkligt.. frågade alla i kön till tivoli om de hade nån mc, men de kollade bara på mej som om jag var dum i huvvet. till slut hittade jag en kille som hade en gammal chopper från -69... kändes inte så sh-igt. men eftersom allt antagligen var roligare än att följa med mina prettokompisar på indierave, så gick jag in å hade kul på nån slags thåströmkväll. var jag på fel ställe? eller bara lite sen? eller bara lite full?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|