SH-ryggsäck?

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Kunde det inte vara trevligt med Sporthoj.com-ryggsäckar? Man har ju inte så mycket lastutrymme på en sporthoj...

Jag har själv ingen skinnpaj, så det blir lita trångt om man ska trockla på sig SHtröjjan utanför goretexjackan. Med en ryggsäck så skulle folk kunna se vad man är för en ändå.

Är det fler än jag som skulle vilja ha en väska?
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
ola_sandin skrev:
Kunde det inte vara trevligt med Sporthoj.com-ryggsäckar? Man har ju inte så mycket lastutrymme på en sporthoj...

Jag har själv ingen skinnpaj, så det blir lita trångt om man ska trockla på sig SHtröjjan utanför goretexjackan. Med en ryggsäck så skulle folk kunna se vad man är för en ändå.

Är det fler än jag som skulle vilja ha en väska?
Finns en hel del prylar som hade varit kul.. Nyckelband, t-shirts, klistermärken osv...
Kanske får bli lite billigare då än priset på tröjorna dock.. Fast det är ju klart, sväjdij måste ju tjäna stålar med..
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Kom en sak dock, kan fortfarande inte bestämma mig för om det är lite flanigt att ha på sig div. SH.com atteraljer.. Men jag har en tröja som jag använder...
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Hultan skrev:
Kom en sak dock, kan fortfarande inte bestämma mig för om det är lite flanigt att ha på sig div. SH.com atteraljer.. Men jag har en tröja som jag använder...

Lite flanigt är det nog, men vafan ska jag ändå köpa en väska så ska det vara en snygg, och då kan jag ju likagärna ha en SH väska, för alla vet ju ändå att jag kör hoj så.... :)
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:
kanon ide!!! :tummenupp

Får alltid släpa en jävla väska när man ska till jobbet och till skolan, så varför inte ha en snygg väska då :confused:

jag vill köpa en i så fall!!! :hoppa

Mmm......... jag har en "skit snygg" toppbox på XT:n, hade nog varit bättre med ryggsäck :tungan R6:an skall vi inte snacka om. Vägrar ha toppbox på den iaf :D
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Hultan skrev:
Kom en sak dock, kan fortfarande inte bestämma mig för om det är lite flanigt att ha på sig div. SH.com atteraljer.. Men jag har en tröja som jag använder...

Japp, lite "flanigt" är det nog men det bjuder jag på :D
 

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
Jag är också intresserad!


Swedie skulle gärna fått sponsra sollefteå motorcykel klubb med lite sporthoj.com dekaler/klistermärken, så sköter vi reklamen :)
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Miss_Orchidee skrev:
men vafan ska jag ändå köpa en väska så ska det vara en snygg, och då kan jag ju likagärna ha en SH väska
Hur kan du vara säker på att en eventuell SH-väska kommer att vara snygg? Den finns ju inte ens ännu. Den kanske blir skitful, eller kan du skåda in i framtiden?
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
vad sägs om bobl-bee's?

www.boblbee.com
bob-32019.jpg
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
sgtpepper skrev:
Hur kan du vara säker på att en eventuell SH-väska kommer att vara snygg? Den finns ju inte ens ännu. Den kanske blir skitful, eller kan du skåda in i framtiden?

Jag hoppas att våran lilla Swedie kommer att välja ut en häftig väska, han har ju lyckats med tröjorna så.....

och Swedie vet ju hur folk kan klaga om det blir dåligt.... :hihi så han kan ju alltid rådfråga mig innan.... :pannkyss
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
kajlyl skrev:
vad sägs om bobl-bee's?

www.boblbee.com
bob-32019.jpg


Tycker inte att dessa är så speciellt snygga, dessutom lite opraktiskt skulle jag säga, jag har ALLTID för mycket grejer för att det ska få plats i väskan, skolböcker,skor, byxor tjocktröja ec. då är det ju ganska bra om väskan är i tyd och går att forma lite, då kan man pressa samman allting och minnimera luftbubblorna i väskan genom att forma väskan efter exempelvis skorna, mina skor skulle aldrig får plats ii den här väskan tillsammans med mina byxor skolböcker, oljeflaska mm :3freak
 

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
TRX850
Brukade ha en sån förr, fick i dator, div anteckningsblock, papper, skor och smått och gott, de har en "dragspelsfunktion" som gör dem flexibla! Dessutom skyddar de ryggen lite extra (men undrar hur de blir när de splittras?). Överlag jäkligt skön rygga, bekväm att bära, kanske lite dyr?
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
HansJ skrev:
Brukade ha en sån förr, fick i dator, div anteckningsblock, papper, skor och smått och gott, de har en "dragspelsfunktion" som gör dem flexibla! Dessutom skyddar de ryggen lite extra (men undrar hur de blir när de splittras?). Överlag jäkligt skön rygga, bekväm att bära, kanske lite dyr?


ahhh... dragspelsfunktion, smart!! :banana men ok, den är ful.... och säkert svindyr! behöver vi verkligen att den skyddar ryggen lite extra? Funkar det när man har ryggskyd under osv. det kanske får motsatt effekt?

ne jag röstar fortfarande för en vanlig rygga med cool design!
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Vad sägs om SH-kalsonger, SH-strumpor, SH-tshirt, SH-byxor också så man kan ha BARA SH-grejjer?

Jag hatar att ha vanliga saker som inte är SH-grejs på mig, mår liksom lite illa av det.

En SH-bil vore skönt nu när det snöar också.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
sege skrev:
Vad sägs om SH-kalsonger, SH-strumpor, SH-tshirt, SH-byxor också så man kan ha BARA SH-grejjer?

Jag hatar att ha vanliga saker som inte är SH-grejs på mig, mår liksom lite illa av det.

En SH-bil vore skönt nu när det snöar också.

Men du gullet, inte ska du ha så brottom! en sak i taget, annars kommer Swedie sitta med kallingar och tänstift upp över öronen :pannkyss
 

Crille

.
Gick med
16 Jul 2003
Ort
Givetvis
Hoj
.
Sådana pengar tjänar inte Swedie på tröjorna som folk tror,och hur jag vet detta är ju så att det är jag som fixat tryckeriet till honom som gör tröjorna till er alla medlemmar....

Swedie släng upp lite andra grejer nu.....Det finns mängder av prylar som du kan trycka reklam på,vad sägs om kepsar kaffemuggar m.m.....

Hultan skrev:
Kanske får bli lite billigare då än priset på tröjorna dock.. Fast det är ju klart, sväjdij måste ju tjäna stålar med..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top