SH-ryggsäck?

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Ort
Ute i skogen..
Hoj
Ingen...
Crille skrev:
Swedie släng upp lite andra grejer nu.....Det finns mängder av prylar som du kan trycka reklam på,vad sägs om kepsar kaffemuggar m.m.....

Han gör det så fort han har provat sina nybeställda SH-Tangakalsonger...
:hihi

Skämtosido...en ryggsäck vore fint faktist! Fast den lär ju hamna i sopptunnan efter ett tag iaf, då man tröttnat på 2takts olja lukten..
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Crille skrev:
Sådana pengar tjänar inte Swedie på tröjorna som folk tror,och hur jag vet detta är ju så att det är jag som fixat tryckeriet till honom som gör tröjorna till er alla medlemmar....

Swedie släng upp lite andra grejer nu.....Det finns mängder av prylar som du kan trycka reklam på,vad sägs om kepsar kaffemuggar m.m.....


Gör inte för mycket grejer bara, det blir lite ljöjligt om vi ska ha alla möjlinga saker, ta med funktionella saker i så fall! :tummenupp
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
tycon1 skrev:
Han gör det så fort han har provat sina nybeställda SH-Tangakalsonger...
:hihi

Skämtosido...en ryggsäck vore fint faktist! Fast den lär ju hamna i sopptunnan efter ett tag iaf, då man tröttnat på 2takts olja lukten..


Tröttnat?? :dummer
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag väntar fortfarande på Sporthoj.com kondomerna. Sloganen på förpackningen ska vara snodd från Bike; "Full fart spar tid".
Och när kommer Sporthoj.com-slipsarna? Nu orka jag inte vänta längre :mad
 

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Myrängen
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Måste hålla med att det inte är en dum idé. Man har ju en på ryggen hela tiden iaf, så varför inte en som syns...

Dock vill jag faktiskt inte se SH-muggar och dylikt junk. :zpy
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
jag ska fråga tryckeriet vad dom har för val av ryggsäckar. Annars fåre bli att jag skapar ett emblem som ni själva får smäcka på era ryggsäckar.
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Crille skrev:
Sådana pengar tjänar inte Swedie på tröjorna som folk tror,och hur jag vet detta är ju så att det är jag som fixat tryckeriet till honom som gör tröjorna till er alla medlemmar....

Swedie släng upp lite andra grejer nu.....Det finns mängder av prylar som du kan trycka reklam på,vad sägs om kepsar kaffemuggar m.m.....
Trodde inte han tjänade multum, men han tjänar på det.. Och att du säger något sånt får mig bara att inse det mer...
Grabben har ju 2-3 -04 rettor... :hihi
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Victor skrev:
Jag väntar fortfarande på Sporthoj.com kondomerna. Sloganen på förpackningen ska vara snodd från Bike; "Full fart spar tid".
Och när kommer Sporthoj.com-slipsarna? Nu orka jag inte vänta längre :mad

Wörd!
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Hultan skrev:
Trodde inte han tjänade multum, men han tjänar på det.. Och att du säger något sånt får mig bara att inse det mer...
Grabben har ju 2-3 -04 rettor... :hihi
jag har ett jobb oxå... tröjorna ger mig inte ens pengar nog att betala räkningarna .. öh nästa månad. Sen hur mycket räkningar jag har säger jag inte :tungan

Men det är inte som vissa tror. Jag drivet ett eget företag oxå där jag sysslar med andra grejer.
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Swedie skrev:
jag har ett jobb oxå... tröjorna ger mig inte ens pengar nog att betala räkningarna .. öh nästa månad. Sen hur mycket räkningar jag har säger jag inte :tungan

Men det är inte som vissa tror. Jag drivet ett eget företag oxå där jag sysslar med andra grejer.


www.teensRus.com där medlemmarna får betala för nöjet

Vi som är lite tajta med Swedie laddar ju hem gratis men pm'a mig så släpper jag in er "bakvägen" för halva priset. :tummenupp
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Crille skrev:
Sådana pengar tjänar inte Swedie på tröjorna som folk tror,och hur jag vet detta är ju så att det är jag som fixat tryckeriet till honom som gör tröjorna till er alla medlemmar.........


Ni är syskon eller hur ? :)


brinckis skrev:
inget fel på ryggsäck men hur roligt skulle det vara att krascha med rygga?


Vem har sagt att man måste ha ryggsäcken när man åker mc ?
Kan ju ha den annars ochså! :banana
//D
 
Last edited:

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Jag skulle lätt vilja ha en svart rygga med STOR sporthoj-logga och ett användarnamn
:tummenupp
 

MikkE

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Just därför ville jag inte ha en hård sån som föreslogs! :)
hårda är perfa. skyddar mkt bättre än en mjukis. hade faktiskt tänkt köpa mig en sådan innan jag drar iväg på skidor i januari. skyggar kamera + tillbehör bättre vid en vurpa. desutom så är de rymliga
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
MikkE skrev:
hårda är perfa. skyddar mkt bättre än en mjukis. hade faktiskt tänkt köpa mig en sådan innan jag drar iväg på skidor i januari. skyggar kamera + tillbehör bättre vid en vurpa. desutom så är de rymliga


Jag vill ju inte få den upp i nacken vid eventuelll vurpa, tror snarare på en mjuk ändå
 

Therudeboy

Guest
Crille skrev:
Swedie släng upp lite andra grejer nu.....Det finns mängder av prylar som du kan trycka reklam på,vad sägs om kepsar kaffemuggar m.m.....




Säg till om du är intresserad av sånt, en vän till mig äger ett "tampotryckeri".
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top