SH-ryggsäck?

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Miss_Orchidee skrev:
Jag vill ju inte få den upp i nacken vid eventuelll vurpa, tror snarare på en mjuk ändå

Håller med "Blomman"
Har själv en Boblbee men vågar inte ha den på mig när jag åker hoj just med tanken att skada mig vid en evt. vurpa.
Visst, den skyddar prylarna man har den i bra (dator, kamera m.m.) men den har jäkligt skarpa kanter som jag inte skulle vilja ha upptryckta i nacken strax nedanför hjälmen.
 

Stålis82

Skoj med hoj!
Gick med
27 Sep 2004
Ort
kiruna
Hoj
gul och svart
vidare den där stjärten som fins på Boblbee-ryggsäcken går ner så det blir problem att få plats med tanke på ensistskutsen... vill juh inte sitta framme på tanken!
 

Droopfy

#13
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
skitbra idé. :banana det är många gånger man vill ha med sig en någorlunda liten säck ju. bara så man får i ett par riktiga skor och tandborsten... samt att de vore gött att ha någonstans att göra av mobilen osv... mitt ställ har ju inga fickor :huvet

bara det är en modell som är slitstark.. så den inte blåser sönder när man börjaj närma sig de lite högre farterna... den måste palla med 250 :yoparty
 

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
Hittat väskor jag som kan vara passande :D

Bild 1 den lite partiga varianten för festliga sammankomster...Sen kvällskörningar :tummenupp :fyllisar
Elle bild två slimmad för strippen :hihi

Mer info på wedins.se


Lite spam.. sorry!
 

Bifogat

  • slimmad.jpg
    slimmad.jpg
    11.1 KB · Visningar: 71

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Lindén skrev:
Hittat väskor jag som kan vara passande :D

Bild 1 den lite partiga varianten för festliga sammankomster...Sen kvällskörningar :tummenupp :fyllisar
Elle bild två slimmad för strippen :hihi

Mer info på wedins.se


Lite spam.. sorry!


Ahhh.. En bögslunga.Snyggt fotat,vad kostade den :rolleyes:
 

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
twinner skrev:
Ahhh.. En bögslunga.Snyggt fotat,vad kostade den :rolleyes:

Vet ej men den var värd pengarna o passar dom flesta race ställ ser flott o fin ut på strippen kan nog få med en boa med i silver vid köp av flera =)*asg* :tomten
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
När jag var på tryckeriet så frågade jag efter diverse ryggsäckssorter. Här är de två jag fann vettigast som modell. Färval är enligt vad ni ser.

Vad tycks?
 

Bifogat

  • PICT0134.JPG
    PICT0134.JPG
    74.8 KB · Visningar: 293
  • PICT0133.JPG
    PICT0133.JPG
    76 KB · Visningar: 254

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
Swedie skrev:
När jag var på tryckeriet så frågade jag efter diverse ryggsäckssorter. Här är de två jag fann vettigast som modell. Färval är enligt vad ni ser.

Vad tycks?

Verkar vettiga! Pris på dom?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Lindén skrev:
Verkar vettiga! Pris på dom?
Det var det jag tänkte fråga här vad folk är redo att betala för dom. Jag har en summa i huvet, men vill första fråga så jag vet vad medlemmar vill ha. Kommer inte lägga en poll då jag vill ha skrivna svar. Mer seriöst då.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Swedie skrev:
När jag var på tryckeriet så frågade jag efter diverse ryggsäckssorter. Här är de två jag fann vettigast som modell. Färval är enligt vad ni ser.

Vad tycks?


Den till vänster såg bra ut, smal o inte så klumpig :)
Pris hmm mellan 250-400, för lite? för mycket ?
Finns ju riktiga "märkes" ryggsäckar för ganska billiga pengar.
//D
 

sandstream

Guest
Gillade den till vänster bäst då den såg ut att vara lite mindre (det är ju tågluff vi håller med).

Pris: 3-400:- med broderad SH-logga.
(Har ingen aning om vad den kostar att producera så skäll inte om det är för lågt pris).
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Broderat vet jag inte. Behövde beställa så många broderade märken för att göra det "ekonomiskt".
 
Last edited:

anders1

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
zx9r
???

Swedie verkar sjukt skakis för att det skall komma ut att han rippar er på pengar, t-shirten som ni köper för 350-400kr kostar 38kr i inköp vilket säger en del.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
För dig kanske som har ett tryckeri. Jag har inte det priset. Sen tillkommer 4 tryck på varje tröja. Sånt här dravvel är tråkigt. Får inte jag göra en förtjänst på s.k "märkeskläder" om jag kan kalla Sporthoj.com-tröjor det?

anders1 har pga sin attityd åkt ut från forumet, dock det senaste han skrev får ligga kvar. Det skiter jag i, då det är hans åsikt. Övriga grejer handla om att han inte kunde sluta göra reklam om sig själv.
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
anders1 skrev:
Swedie verkar sjukt skakis för att det skall komma ut att han rippar er på pengar, t-shirten som ni köper för 350-400kr kostar 38kr i inköp vilket säger en del.
Vad är det för fel med att han tjänar pengar på det? Han lägger ju ner stort jobb med SH osv, då är han väll ändå värd nått i retur...?

Låter som folk inte får tjäna pengar, ungefär....


EDIT: För att bidra med nått vettigt, så hade jag önskat en lite mer cleanare ryggsäck utan massa remmar o nät o skit, lite mer diskret, men med en SH logga som ändrar på det...
 
Last edited:

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Finland, Jakobstad
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Bra grej... men borde absolut ha påkommits redan fö typ 5 år sedan... (men, då va ja inte medlem här, men skit samma), har nämligen haft samma jävla skolväska i typ 8 år, å nu har jag bara typ 5 månader kvar i skolbänken... :tungan

Men, modellerna ser bra ut... det bör ju vara en väska med bra kapacitet å många fack, samt gärna även vattentät å med sånadära snöre över både magen å axlarna, så den sitter bra...

helt enkelt en idealisk väska att ha när man åker ut å tourar lite e vad jag söker... :tummenupp

Sen att det står Sporthoj nånstans på den vore ju ett plus när man tourar å kanske blir igenkkänd nånstans var fan vet jag!? :yoparty

Edit: P.S. Vem fan var Anders1? :confused: :hihi
 

Socrates

Guest
Swedie skrev:
350kr inkl frakt kan jag fixa. Borde väl vara rätt ok? Kvaliten är bra.

350kr tycker jag låter helt ok för en ryggsäck! Trevligt att svart/gul fanns...matchar ju hojen :banana

Edit: Den vänstra lägger jag min röst på
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top