sandstream
Guest
Pengarna insatta!
Långa farbron skrev:Kanske en dum fråga...
Men har verkligen den stora ryggsäcken samma pris som den lilla ?
Prispolitiks farbron
Det skiljer inget typ i inköpspris... så jag satte samma för att göra det enkelt. Jag tjänar 10kr extra om ni köper den lilla. Hurra för mig =)Kevorkian skrev:Ja precis, är det samma pris på båda?
Då kan du köpa en bulle för min 10:aSwedie skrev:Det skiljer inget typ i inköpspris... så jag satte samma för att göra det enkelt. Jag tjänar 10kr extra om ni köper den lilla. Hurra för mig =)
Padde skrev:Så nu har jag också beställt!
Dock så saknar jag SH-dekaler på hojen!
Har inte lagt upp det ännu.Gix skrev:Antagligen jag som e blind, men...
Hur FAN hittar jag till beställningssidan utan att komma via denhär tråden å Swedies länk?
Måste väl finnas en direktlänk på huvudsidan, eller finns inte det ännu?
Swedie skrev:Har inte lagt upp det ännu.
men hallå är det inte meningen att man skall använda ryggsäcken främst när man är ute och hoj åker då?Miss_Orchidee skrev:Tycker inte att dessa är så speciellt snygga, dessutom lite opraktiskt skulle jag säga, jag har ALLTID för mycket grejer för att det ska få plats i väskan, skolböcker,skor, byxor tjocktröja ec. då är det ju ganska bra om väskan är i tyd och går att forma lite, då kan man pressa samman allting och minnimera luftbubblorna i väskan genom att forma väskan efter exempelvis skorna, mina skor skulle aldrig får plats ii den här väskan tillsammans med mina byxor skolböcker, oljeflaska mm
jag tycker att den 2 bilden du la upp ser bäst utt ...men emblem skulle nog kanske vara nästan lika bra och biligareSwedie skrev:När jag var på tryckeriet så frågade jag efter diverse ryggsäckssorter. Här är de två jag fann vettigast som modell. Färval är enligt vad ni ser.
Vad tycks?
men vart kan mna hitta en direkt länk på sidan för tröja och ryggsäckSwedie skrev:Det GÅR att beställa ryggsäck just nu. Men leverans blir tillsammans med SH-tröjorna har jag bestämt mig för.
[blom] skrev:men hallå är det inte meningen att man skall använda ryggsäcken främst när man är ute och hoj åker då?
yonsson skrev:Osså undrar jag om det är möjligt att få bara broderiet om det nu blir ett sånt. (Så kan man sätta det på typ träningsväskan eller nåt)
Wiseguy skrev:Sporthoj-loggan som ett broderat tygmärke vore något.
Har ju fortfarande inte växt upp när det gäller tygmärken.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|