SH-ryggsäck?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
oXydex skrev:
Dags att serva hojen om du måste åka runt med 1 liter olja i ryggsäcken?

/oXydex

Kör 125cc och behöver lite olja med mig ibland när jag ska köra längre sträckor då det är GANSKA dyrt att köpa småförpacknngar på macken :kocko

Dessutom var det inte det som va poängen, poängen var att man ska kunna ha väskan vid fler tillfällen, och jag får J*ligt ont i axlarna av att ha en vanlig ryggsäck på ryggen i ett par timmar.... :3freak

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Miss_Orchidee skrev:
Kör 125cc och behöver lite olja med mig ibland när jag ska köra längre sträckor då det är GANSKA dyrt att köpa småförpacknngar på macken :kocko

Dessutom var det inte det som va poängen, poängen var att man ska kunna ha väskan vid fler tillfällen, och jag får J*ligt ont i axlarna av att ha en vanlig ryggsäck på ryggen i ett par timmar.... :3freak

Poängen är att man ska göra en intresseanmälan och inte bråka en massa :) Kom igen nu, det är väl klart att alla vill ha en SH-väska. Remmars vara eller icke vara kan man ju ta ställning till senare när man vet hur många som vill ha en väska.

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
DR 650 RSE
1. ola_ sandin
2. spectre
3. Gix
4. Lofgren
5. Mirran
6. sandstream
7. Miss_Orchidee
8. Firefighter
9. DJM intresserad av den stora
10. heretique
11. sonis
12. Koskela
13. oXydex

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
ola_sandin skrev:
Poängen är att man ska göra en intresseanmälan och inte bråka en massa :) Kom igen nu, det är väl klart att alla vill ha en SH-väska. Remmars vara eller icke vara kan man ju ta ställning till senare när man vet hur många som vill ha en väska.

Rest my case... :näsblod

Grejen e bara det att jag trodde att den tilltänkta väskans funktion skulle vara typ för touring å dylikt, å inte för att ge åt lillbrorsan att ha på sig till skolan eller helt enkelt bara för att ha en väska som det står sporthoj.com på... :3freak ...men ja kanske hade förutfattade meningar... :va

(erkänner att det aldrig var tal om ändamålssyfte i begynnelseidén)

Hur som helst, e de klart att vi ka kolla om det finns intresse först? :confused: Eller är det ? :confused: Vet ju inte vad det är vi ska vara intresserade av tydligen... :va

Min point e att: Vissa vill ha en sporthoj-väska för touring m.m., medan andra bara vill ha en sporthoj-väska,å när man "varken vet varken eller eller" är det lite svårt att ta ställnig... :(

Men, en god idé e det iaf :tummenupp Behöver bara definieras lite... :gnissla

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Gix skrev:
Rest my case... :näsblod

Grejen e bara det att jag trodde att den tilltänkta väskans funktion skulle vara typ för touring å dylikt, å inte för att ge åt lillbrorsan att ha på sig till skolan eller helt enkelt bara för att ha en väska som det står sporthoj.com på... :3freak ...men ja kanske hade förutfattade meningar... :va

(erkänner att det aldrig var tal om ändamålssyfte i begynnelseidén)

Hur som helst, e de klart att vi ka kolla om det finns intresse först? :confused: Eller är det ? :confused: Vet ju inte vad det är vi ska vara intresserade av tydligen... :va

Min point e att: Vissa vill ha en sporthoj-väska för touring m.m., medan andra bara vill ha en sporthoj-väska,å när man "varken vet varken eller eller" är det lite svårt att ta ställnig... :(

Men, en god idé e det iaf :tummenupp Behöver bara definieras lite... :gnissla

Min tanke var en relativt "vanlig" väska som man kan ha skor, mobil, plånbok mm i. Tyckte det kunde vara ball med en det står spåathoj på.

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
har haft min sporthojsväska ett år nu, o den funkar bra.

/z

Bifogat

• shväska2.jpg
    shväska2.jpg
    85.4 KB · Visningar: 138
  • shväska1.jpg
    shväska1.jpg
    72.7 KB · Visningar: 98

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det som blir är ju såklart att ni får välja antingen stor eller liten ryggsäck. ingen skillnad i priset.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag körde relativt långt i sommras med ryggsäck o ska man åka fortare än 50 km/h så vill iaf jag ha remmar runt magen så inte ryggsäcken åker runt.
Jobbigt när den bara hänger o slänger, den vänstra av dom 2 Swedie föreslog hade mycket remmar!
//D

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
ola_sandin skrev:
Min tanke var en relativt "vanlig" väska som man kan ha skor, mobil, plånbok mm i. Tyckte det kunde vara ball med en det står spåathoj på.

Ok, men om de blir en för min del, ska de stå SPORTHOJ på den :7peta

(kunde inte låta bli stavfelskämtet) :lol

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Slappa skrev:
Jag körde relativt långt i sommras med ryggsäck o ska man åka fortare än 50 km/h så vill iaf jag ha remmar runt magen så inte ryggsäcken åker runt.
Jobbigt när den bara hänger o slänger, den vänstra av dom 2 Swedie föreslog hade mycket remmar!
//D
Jag brukar köra med en Haglöfs climber 35l, aldrig ens tänkt att jag har på den, behöver inga mer remmar o bös..

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Gix skrev:
Ok, men om de blir en för min del, ska de stå SPORTHOJ på den :7peta

(kunde inte låta bli stavfelskämtet) :lol

Det var avsiktligt, jag kommer från Halmstad och då säger man så...

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag vill ha den "mindre" med magbandet + att jag tycker att loggan ska vara samma som den på tröjorna! alltså den Orange :banana

Koskela

Jag bygger FART kameror!
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
-02 Honda hornet 600, -01 Honda fireblade 929
Jag instämmer med logon.. men varför kan det inte finnas 2 storlekar :hihi

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Koskela skrev:
Jag instämmer med logon.. men varför kan det inte finnas 2 storlekar :hihi

Jag röstar även på Svart eller vit väska, inga andra gayfärger :hihi

Den vita blir iof smutsig ganka snabbt, men å andra sidan syns den bättre än den svarta, fast på den svarat så syns den vita SH texten bättre... :3freak

OK jag röstar på båda, för jämlikhetens skull.... fast svart är onekligen mer praktiskt :)

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Miss_Orchidee skrev:
Jag röstar även på Svart eller vit väska, inga andra gayfärger :hihi

Den vita blir iof smutsig ganka snabbt, men å andra sidan syns den bättre än den svarta, fast på den svarat så syns den vita SH texten bättre... :3freak

OK jag röstar på båda, för jämlikhetens skull.... fast svart är onekligen mer praktiskt :)

Ett högst okvinnligt inlägg :rolleyes: :hihi

:banana

Persby

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
XR 650R SM bil: SAAB 95 AERO
1. ola_ sandin
2. spectre
3. Gix
4. Lofgren