Henken
Guest
d1ce skrev:10, 11, 12, förbannad?
//@
edit: jag är inte bra på mkt, inte på att räkna heller...
d1ce skrev:10, 11, 12, förbannad?
//@
edit: jag är inte bra på mkt, inte på att räkna heller...
peuter skrev:fan håller ni på med? är det ngt jäkla personligt mot mig då ni låser mina trådar stup i kvarten? sen står att läsa inga PM om detta... fan du har ju problem grabben väx upp för satan och behandla alla lika... VAD FÖR SATAN VAR DET FÖR FEL PÅ NIKKEN TRÅDEN NUDÅ? visst är det bråk du vill ha så... fine då ska jag anmäla vartenda jävla inlägg här på SH som jag tycker är stötande ända till denna jävla sida är skrotad... alla som skriver om att de blåst snuten ska anmälas.. bråka inte med mig swedie
Det börjar verka kärlek, banna mig....peuter skrev:fan håller ni på med? är det ngt jäkla personligt mot mig då ni låser mina trådar stup i kvarten? sen står att läsa inga PM om detta... fan du har ju problem grabben väx upp för satan och behandla alla lika... VAD FÖR SATAN VAR DET FÖR FEL PÅ NIKKEN TRÅDEN NUDÅ? visst är det bråk du vill ha så... fine då ska jag anmäla vartenda jävla inlägg här på SH som jag tycker är stötande ända till denna jävla sida är skrotad... alla som skriver om att de blåst snuten ska anmälas.. bråka inte med mig swedie
Stephen skrev:Det börjar verka kärlek, banna mig....
Alex.J skrev:Hmmmm tror verkligen inte swedie gillar denna tråden
Chrille skrev:Och varför inte? Visst är den onödig men han får ju förklara offentligt varför vi nu har en medlem mindre.
Naturligtvis har han rätt. Hur skulle det se ut om varnda jävel som säljer Oriflame, Tupperware, teleabonnemang, och annan skit gjorde reklam här??
Tar gärna 2, men jag har bara en tia på mig...Thundercat skrev:Ingen som vill köpa lotter?
sharpedge skrev:Tar gärna 2, men jag har bara en tia på mig...
Skrev ovan och även Lilla_damen hjälpte mig oxå. Peuter har inte gjort mer än skrivit om sina projekt och ideer.Chrille skrev:Och varför inte? Visst är den onödig men han får ju förklara offentligt varför vi nu har en medlem mindre.
Naturligtvis har han rätt. Hur skulle det se ut om varnda jävel som säljer Oriflame, Tupperware, teleabonnemang, och annan skit gjorde reklam här??
d1ce skrev:Att låta tråden ligga kvar kan vara bra för att statuera ett exempel...
//@
Chrille skrev:Det kan också resultera i att någon luras in i vad som kan vara en rätt otrevlig historia.
Hur många här känner inte folk som betalat ett par tusen för att få sälja teleabonnemang? Hur många var nöjda med den investeringen??
Bort med skiten.
Chrille skrev:Och varför inte? Visst är den onödig men han får ju förklara offentligt varför vi nu har en medlem mindre.
Chrille skrev:Naturligtvis har han rätt. Hur skulle det se ut om varnda jävel som säljer Oriflame, Tupperware, teleabonnemang, och annan skit gjorde reklam här??
Jag hade tänkt börja kränga mig själv sminkad här inne.. Tror du det skulle vara nån hit??exiteme skrev:Vafaaan, jag som tänkte börja kränga smink till alla härinne...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|