Ja, han är bara bannad i 1 vecka.R1 racer skrev:Inför sporthoj.com körtkort he he,låt typ folk som inte sköter sej vara bannade ett tag o ge dem sedan en ny chans o se om de kan ha bättrat sig.
Ja, han är bara bannad i 1 vecka.R1 racer skrev:Inför sporthoj.com körtkort he he,låt typ folk som inte sköter sej vara bannade ett tag o ge dem sedan en ny chans o se om de kan ha bättrat sig.
Swedie skrev:Ja, han är bara bannad i 1 vecka.
va! fett, jag hängde där varje dag innan Pisjakt tog över en hel del. Det tyckte jag inte om, därför valde jag ett annat forum.sandstream71 skrev:Drev själv ett forum om hembio (www.minhembio.com)......
MikkE skrev:va! fett, jag hängde där varje dag innan Pisjakt tog över en hel del. Det tyckte jag inte om, därför valde jag ett annat forum.
Tyckte också att det blev sämre med tiden, pga massa mongon som hängde där
MikkE skrev:va! fett, jag hängde där varje dag innan Pisjakt tog över en hel del. Det tyckte jag inte om, därför valde jag ett annat forum.
Tyckte också att det blev sämre med tiden, pga massa mongon som hängde där
Swedie skrev:Ja, han är bara bannad i 1 vecka.
stony skrev:Hur gick det med hans aktie tipps? Någon som har koll på det??
Vore skoj att veta om han hade rätt
Swedie skrev:Ja! Killen är nu bannan. Han verkar ha problem att förstå sig på regler som jag satt upp. Jag försöker inte på nått sätt göra nått personligt mot honom utan det var så att han inte kan följa regler och att på såhär sätt försöka sätta sig upp mot mig och Sporthoj.com som sajt är fel. Att även hota att "få sidan skrotad" är inte rätt sätt heller.
Och ja! Han är bannad nu. Personliga hot accepterar jag inte.
TokJohan skrev:den har gått upp typ 1 % eller nåt !
Så det blir ju till att åka naken för den grabben snart !
// TOK
Bikerbitch skrev:Chrille: Gnäll inte på Oriflame, jag har ett fantastisk erbjudande på ögonskugga som du inte kan motstå!
Turbo-Niclas skrev:En 16-årig kille från kanada gjorde samma sak. Lyckades manipulera börskurser via forum....han blev dock fälld men fick inte fängelse pga sin låga ålder....dock dryyyyga böter.
så det han skriver är olagligt
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |