Humm, vad ska jag kontra med nu då? Att jag har ett 300bps-modem kanske?
Jag "surfade" faktiskt första gången redan under gymnasietiden 1985, ett grynigt blått DOS-skimmer hemma hos en gymnasieklasskompis som var datormypp
Det skulle behövas en ny fartygsläkare för sommarens turer iofs. Den befintlige har blivit som båten: terpentindoftande och en smula skakig !
Jag "surfade" faktiskt första gången redan under gymnasietiden 1985, ett grynigt blått DOS-skimmer hemma hos en gymnasieklasskompis som var datormypp
så kan ju en orsak vara att SH var stabilare förr? Nu trilskas det mest hela tiden, och det gör garanterat att folk sticker.
Eller också för att det helt enkelt inte är lika kul att läsa här nu som det var förr. Det var bättre förr
Jag tyckte om att läsa många trådtyper som numera är förbjudna. Numera hugger surgubbarna och moralkärringarna direkt och förstör det lilla roliga som finns att läsa i trådar vari de inte har att göra. Samma gäller för "seriösa" trådar som spammas sönder av spammare som inte bör skriva där.
Top authors during last week:
newstead 63
Dominator-Rocks 49
GuW 47
Hoztic 39
Richaard 38
Dr.Bike 36
Dreggel 34
Limez 29
Jörgen Karlsson 27
Steffo_b 25
Några borde se över sina fritidsysslor.....
Statistiken visar också vad jag länge misstänkt nämligen att OT är SH största forum....
Eller också för att det helt enkelt inte är lika kul att läsa här nu som det var förr. Det var bättre förr
Jag tyckte om att läsa många trådtyper som numera är förbjudna. Numera hugger surgubbarna och moralkärringarna direkt och förstör det lilla roliga som finns att läsa i trådar vari de inte har att göra. Samma gäller för "seriösa" trådar som spammas sönder av spammare som inte bör skriva där.
Kontentan för mig personligen är att jag mest använder forumet till att söka information när jag behöver det istället. Visst kan jag även spamma lite i OT då och då men inte som förr
Jag vet varför det inte är lika hett på SH som förut.
För det första så är det mindre att läsa. Folk som AnderasNo (bara ett exempel, inget illa ment) tar upp så mycket utrymme utan att skriva något intressant.
För det andra så vill moderatorerna inte att folk talar om Biaggi eller Haydens oförtjänta GP-titel. Sånt stjäl besökare.
Teo e ju borta?
Jag som öppnade tråden endast för att skriva just det där!
Såg han smyga omkring i nån tråd tidigare idag, dock glömt vart det var..
Det var lite roligare profiler innan kanske, fler som stack ut hakan med diverse roliga åsikter...
Börjar bli lite för politiskt präktigt, och då blir det genast lite tristare
Surfar själv på SH betydligt mindre senaste året.
/Pratar här bara i egen sak, ingen direkt övergripande analys
Fast trådstartaren tror kanske att de flesta uppfattar hans signatur som trevlig och inbjudande, en sajt de gärna vill tillbringa tid på
Jag kan bara hålla med...
Själv var jag en av profilerna som var med från början på SH /reggade mig dag 2 från början - innan 1:a krashen av 3-4 eller så) och jag tycker det blivit tråkigare med tiden.
Vid starten när SH var en bunt av profiler som mestadels kom från potatoes forum och en hel del "nya". Under den första tiden tiden efter det blev det bättre och bättre då vissa profiler utmärkte sig.. kommer ihåg när bl.a. MrK slogs vad gäller antal inlägg de första året/åren. Mavve (750rr) som bannades och bytte namn diverse gånger, osv
Sedan blev det större och större, medans originalen lämnade SH pga diverse anledningar.
Kommer såväl ihåg de från archivesidan som var "stora" under den tiden... som exempelvis ambulans från Gävle som skapade stickyn om hur man ska agera vid en olycka.
Själv kommer jag fortsättningsvis kolla in då och då, men förmodligen kommer jag inte bli lika aktiv som ca 2003 då jag slogs för att komma in högt upp på top 10-listan över flesta inlägg.
Utlänska besökare:
Hong Kong 1.2%
Chile 0.8%
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari