- Klarna är ju hur smidigt o bra somhelst, men förstår att det inte är ett alternativ för en sån här temporär aktion.jag kan inte köpa in en fullblodig tjänst (kräver banktjänster och abonnemang) för en engångsgrej. Du ska inte behöva ett PayPal-konto och klickar du på Betalkort så ska det vara ruta som dyker upp som ska vara "utanför paypal" men förstås utförs av PayPal.
Alternativet vore Klarna men lika många (minst) hatar Klarna.
Så pest eller kolera.
Jag testade men mitt konto hos dom var låst och dom har en ansökningsprocess som såg ut att kunna ta lång tid och jag behövde få igång butiken då jag redan kände mig försenad mot när tråden först lades ut- Klarna är ju hur smidigt o bra somhelst, men förstår att det inte är ett alternativ för en sån här temporär aktion.
Jag valde kort och betalade med kortnummer osv, inga extra paypal-unika steg för min del?Finns det inget annat alternativ att betala än det där jävla PayPal. Klickar på kreditkort men PayPal ligger ju kvar ??
Såg det, stor beställningSå var beställningen lagd, en T-shirt, en Sweatshirt och en hoodie ? Gäller att passa på när tillfälle ges ?
Skitsnygg, undrar vad dom säger på äldreboendet när jag kommer ner till matsalen med en sån därHmm. Detta är lite sjukt men jag insåg loggan ändrades när jag bytte forum. Gjorde det lite som test, men den förblev kvar. Då ingen klagade...
Den logga som alltid tryckts förut är denna.
Jag hoppas det är den som förväntas? ...
View attachment 483231
Märkte det... Skulle annars inte loggat in här då jag ska ut och tälta med likasinnade. Av hänsyn till känsliga forummedlemmar vågar jag inte nämna vilken motorcykeltyp jag transporterar tält, mat och med...Nice! Jag gjorde ett mailutskick för att förstås inte alla kanske gjort sitt årliga besök på Sporthoj.com ännu inför säsongen
Jag har blivit igenkänd utan att folk vågade säga hej.Ska bli kul se lite nya tröjor där ute igen. Det var en stor del av Sporthoj.com i början. Att känna igen folk från sajten o kanske våga säga "hej" irl
"Skrockens mästare" kan din titel vara på tröjanMärkte det... Skulle annars inte loggat in här då jag ska ut och tälta med likasinnade. Av hänsyn till känsliga forummedlemmar vågar jag inte nämna vilken motorcykeltyp jag transporterar tält, mat och med...
Jag har blivit igenkänd utan att folk vågade säga hej.
Dessutom har jag kläder från två forum för likasinnade. Båda är borta.
Över 13 år på detta forum nu så om jag handlar kanske även detta forum dör.
soe.se….?Dessutom har jag kläder från två forum för likasinnade. Båda är borta.
Finns inget annat än gamla orginalloggan som gäller ?Jag uppdaterade till gamla loggan för sajten. Har jag tabbat mig nu?
Kan några som beställt här vänligen skriva om ni förväntar er loggan som sajten nu har eller den helt vita?
Jag har alltid haft en mental bild av original-loggan med orange bakgrund.
Driven av ångestSån ångest inför sloganenenen. Deadlinen närmar sig med stormsteg. Fokus nu doolar!!
du, tjena det var ett tag sen men jag håller med. Nostalgin är fantastisk. Ful logga men så mycket bakomFinns inget annat än gamla orginalloggan som gäller ?
det finns lite inlägg på sidan 11 om storleken https://www.sporthoj.com/forum/threads/sh-tröjor-2023.293241/post-6647090@Swedie Vet du hur storlekarna är? Senast så beställde jag M, men den va jättestor. Är det typ samma nu? ( bara så jag inte beställer ett tält igen)
/B
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |