SH-tröjor 2023?

Vill du beställa en SH-tröja?

• SJÄLVKLART!

Votes: 46 56.1%
  • JAAAAAA

Votes: 20 24.4%
  • VAD VÄNTAR DU PÅ?

Votes: 5 6.1%
  • Tveksamt Ja

Votes: 11 13.4%

• Antal röstningar
    82
EDIT EDIT

Fick snabbt svar att färger går bra så länge det inte påverkar val av kläder.

Så Svart eller Grå (fanns ej mörkgrå). Det finns vit, blå, marin och röd. Men jag minns dessa är för "plastiga" i färgen och blir inte bra.

Är det ok med grå @MartinB ?

EDIT EDIT (att bara grå finns)
Hej, får jag ändra min beställning till grå?

Basen för en välklädd mans garderob är svarta tishor med tryck, antingen hårdrock eller MC relaterat!
Och en frack.

Skulle kunnat vara då jag innan jag blev förälder ofta körde med tvåhjulssladd. Men jag har kamrater som hänger på det forumet annars hade jag nog inte känt till det.
Nu körde jag grus i helgen, eftersom platsen där vi slog upp tälten ligger vid en grusväg, men jag, och motorcykeln som jag gillar, föredrog vägarna där elefanten fick smaka asfalt.. ;)

Fan Swedie, nu blev man ju nostalgisk delux.. :yoparty

Jag tar tillbaka mitt gamla namn: Affe_R1 så gör jag en tröjbeställning när det är klart! :fakta

Hittar inte var jag beställer? vet att jag är en digital idiot dessutom fet o dum.
Men jag har beralat restskatt en iallafall ?

Men något har hänt med min vade det nu kallas det här, kan inte lägga in bilder längre allt utom exakt denna typen av text allt annat är blockerat.

Hittar inte var jag beställer? vet att jag är en digital idiot dessutom fet o dum.
Men jag har beralat restskatt en iallafall ?

Men något har hänt med min vade det nu kallas det här, kan inte lägga in bilder längre allt utom exakt denna typen av text allt annat är blockerat.
så har jag på gammelpaddan med en ouppdaterad chrome

Kanske är läge för en påminnelse nu när vi närmar oss sista chansen för beställning. Beställning innan månadsskiftet (kanske första maj egentligen, men jag orkar inte klicka mig bakåt för att dubbelkolla, så nu säger vi månadsskiftet, lite lagom luddigt) och sen några veckors leveranstid för att få till tryck osv. Butiken hittas på https://butik.sporthoj.com/

Ni som inte beställt, passa på nu, så vi känner igen varandra i trafiken och kanske kan stanna och diskutera försvarsmaktens rekryteringar, oljor, huruvida man bör borra, eller bara om man har nån polare som skulle dött direckt!11! om de fått prova våra hojar. Passa på att ta chansen nu när Swedie så utomordentligt bra fixat möjligheten till SH-tröjor för oss! :)

Inaktivera AdBlock.

https://butik.sporthoj.com är där du beställer :)
Jag försöker men lyckas ej.. Det är knepigt att det endast är i svearike jag har bekymmer att betala via PayPal när jag beställer 15-20 gånger i månaden worldwide o aldrig har bekymmer med paypa.

Jupp jag har matat in kort uppgifter o det händer inget mera.

Tror inte adblocker påverkar för det påverkar ingen annanstans men visst kan jag pröva, annars får det helt enkelt bara vara..

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick