SH-tröjor 2023?

Vill du beställa en SH-tröja?

• SJÄLVKLART!

Votes: 43 54.4%
  • JAAAAAA

Votes: 19 24.1%
  • VAD VÄNTAR DU PÅ?

Votes: 6 7.6%
  • Tveksamt Ja

Votes: 11 13.9%

• Antal röstningar
    79

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Hoj
Honda CB900 -79
Det får bli HPD FTW!

Eller JE PISSE SUR LES TWINS ET LES CYLINDRES À TROUS!!! men då ska man fanken vara bredaxlad

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Kan du läsa det här behöver jag hjälp.

Upp och ner ska texten vara då. (hade det på min 701a)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Saknas det inte ett svarsalternativ i pollen?

Eller har vi vuxit ifrån det?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ursäktar det dröjt från min sida. Har kvar att fixa beställningsformulär av något slag.

Haft mycket privat med saker att fixa inför flytt till hus.

Det snöar ju som tur är fortfarande :näsblod
Nu är jag sent ute, men du kan nog kolla med Motoproworks, Tobbe. Ni kan nog sätta upp en egen butik för det här där folk kan beställa själva och få det levererat direkt hem.
Mindre jobb för dig, mer jobb för varje individ. Men det är väl mer deras problem?

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nu är jag sent ute, men du kan nog kolla med Motoproworks, Tobbe. Ni kan nog sätta upp en egen butik för det här där folk kan beställa själva och få det levererat direkt hem.
Mindre jobb för dig, mer jobb för varje individ. Men det är väl mer deras problem?

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
Ingen dum idé kanske. :) jag vill gärna bara göra det smidigt för beställaren. Jag slipper gärna också hantera pengarna i mitt företag. Ska undersöka!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Håller på att bygga en butik nu i WordPress och med WooCommerce. Någon WooCommerce wizard här som kanske kan tipsa om hur jag bör sätta upp allt? Allt från rätt plugins och till allt jag behöver för ta emot beställningar och hantera dom osv osv :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nu har jag byggt klart en enklare butik :) Jag TROR att alla priser är rätt utifrån offerterna jag fått.

Ni kan lägga beställningar här: https://butik.sporthoj.com/
Obs, bara placeholder-bilder just nu. Hoppas alla fått en bra bild av hur tröjorna ser ut från denna tråd. Jag har tyvärr inte själv några tröjor kvar längre själv.

Betalsätt är till BankGiro efter beställning för att minska avgifter och risk höja priserna.

Moderatorer kan få en rabattkod för 50% rabatt. Kommer bli svårt med helt gratis. :(
I övrigt är priserna satt till plus minus noll. Ingen vinst. Bara tryck och frakt-kostnad.

Jag vet det är dyrt, ledsen för det. :(

Men... hoppas det blir lite beställningar :)

Kommer låta det beställas under hela April. Leverans mitten Maj.

OBS! Väntar pris på keps och beanie och även scarf :) Tror ni kan lägga beställning nu för tröjor, så kan ni komplettera / göra extrabeställning senare.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nu har jag byggt klart en enklare butik :) Jag TROR att alla priser är rätt utifrån offerterna jag fått.

Ni kan lägga beställningar här: https://butik.sporthoj.com/
Obs, bara placeholder-bilder just nu. Hoppas alla fått en bra bild av hur tröjorna ser ut från denna tråd. Jag har tyvärr inte själv några tröjor kvar längre själv.

Betalsätt är till BankGiro efter beställning för att minska avgifter och risk höja priserna.

Moderatorer kan få en rabattkod för 50% rabatt. Kommer bli svårt med helt gratis. :(
I övrigt är priserna satt till plus minus noll. Ingen vinst. Bara tryck och frakt-kostnad.

Jag vet det är dyrt, ledsen för det. :(

Men... hoppas det blir lite beställningar :)

Kommer låta det beställas under hela April. Leverans mitten Maj.

OBS! Väntar pris på keps och beanie och även scarf :) Tror ni kan lägga beställning nu för tröjor, så kan ni komplettera / göra extrabeställning senare.
Vad ska man fylla i för OCR/Meddelande?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vad ska man fylla i för OCR/Meddelande?

Jag tog bort BankGiro som betalningsalternativ. Lade istället till PayPal mot mitt företagskonto och det verkar funka. Kan du kika nu om du kan betala?

Jag behövde lägga till PayPals 3% hanteringsavgift för att inte riskera gå back (ca 20-30 kr per beställning).

Jag undrar dock, ska jag kanske bara ta emot förbeställningar? Jag hoppas tryckeriet kan trycka för priset jag fått även om det blir relativt få beställningar :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag tog bort BankGiro som betalningsalternativ. Lade istället till PayPal mot mitt företagskonto och det verkar funka. Kan du kika nu om du kan betala?

Jag behövde lägga till PayPals 3% hanteringsavgift för att inte riskera gå back (ca 20-30 kr per beställning).

Jag undrar dock, ska jag kanske bara ta emot förbeställningar? Jag hoppas tryckeriet kan trycka för priset jag fått även om det blir relativt få beställningar :)
Jag har inte paypal.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...