Jag tog bort din tidigare beställning så gör om är du snäll.Ok, en hel beställning till då?
Jag tog bort din tidigare beställning så gör om är du snäll.Ok, en hel beställning till då?
Det hade varit något. Vore ju nice om det gick hushålla någon typ av lager men morgontofflor lär väl vara lågt på listan såvida det inte går erbjuda en "stryk på logga" hahaFinns det morgontofflor.
Klart!Jag tog bort din tidigare beställning så gör om är du snäll.
Jajamän tack. Funkade fint ? skönt när tekniken funkar!Klart!
Verkar funka
Ja, ni som köpt tidigare, hur mcyket ska man gå upp i storlek för att den ska sitta lagom tight utanpå stället? Normalt har jag M eller L ibland.. Räcker det med XL då, känns som det borde göra det om tröjorna är ungefär normala i storlek?Nu börjar storleksångesten.... vill ju kunna ha den över ställ/mc-jacka. Men kommer en beställning härifrån snart iaf.
Jag fyllde i allt och klicka på betalkort men blev ändå tvungen att fylla i allt på paypal ändå. Ska göra ett nytt försök senare å får väl ta paypal dådu kan betala utan paypal konto.
View attachment 482865
Det går via PayPal på båda knapparna men när du klickar på Betalkort så ska en yta under visas som ser ut som på denna bild. Du ska inte behöva ha ett eget PayPal-konto i sig.Jag fyllde i allt och klicka på betalkort men blev ändå tvungen att fylla i allt på paypal ändå. Ska göra ett nytt försök senare å får väl ta paypal då
Det går att fixa faktiskt. Dom hade Sweatshirt med dragkedja men jag trodde INGEN använde det. Jag har personligen aldrig sett en i verkligheten. Ska jag lägga till?Feck, jag saknar sweatshirt med blixtlås! Jag är så bred över käften så det är svårt att dra tröjan över huvudet och vem fn vill ha en bromsfallskärm på ryggen.
Ev så får jag väl ta en sweatshirt och ha under stället i stället, grunnar på det ett tag.
Se detta inlägg https://www.sporthoj.com/forum/threads/sh-tröjor-2023.293241/page-2#post-6636902Ja hur är de i storlekarna? Någon som kan verifiera?
Och var sitter nick:et resp. slogan?
- Japp tack.
Ja tack!Det går att fixa faktiskt. Dom hade Sweatshirt med dragkedja men jag trodde INGEN använde det. Jag har personligen aldrig sett en i verkligheten. Ska jag lägga till?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|