Följande person måste kontakta mig !!!! SNARAST!
Billy Persson
Jag saknar din ORDER!!
Billy Persson
Jag saknar din ORDER!!
Last edited:
plimpe skrev:tjenare bara en fråga hur får man tröjorna? kommer de me posten när de e klara eller är det något annat leveranssätt?
Nej, trycks nästa vecka. (beställningstid + tryckningstid efter senast betalda order, igår).Zee skrev:@Swedie: Har tröjorna börjat skickats ut än?
Om några veckor om intresset är stort nog.Wheelie84 skrev:Tjena! När går det och beställa tröjor igen? Lär ha en tröja..=)
Swedie skrev:Om några veckor om intresset är stort nog.
Fick ett email från tryckeriet som kan betyda att det blir en viss försening. Suck. Ledsen, inte mitt fel. Skrev lite argt tillbaka och poängterade detta.Zee skrev:@ Swedie: Får man någon tröja denna vecka då?
Swedie skrev:Fick ett email från tryckeriet som kan betyda att det blir en viss försening. Suck. Ledsen, inte mitt fel. Skrev lite argt tillbaka och poängterade detta.
Swedie skrev:Om några veckor om intresset är stort nog.
Anderzzon skrev:Hoppas det går att beställa tröjor snart igen
Vill oxå ha
Swedie skrev:Ringde tryckeriet och fick svaret att de ska vara klara på Torsdag. Och det får vi verkligen hoppas! Får jag dom då är de utskickade samma dag o hos er innan helgen.
Swedie skrev:Ringde tryckeriet och fick svaret att de ska vara klara på Torsdag. Och det får vi verkligen hoppas! Får jag dom då är de utskickade samma dag o hos er innan helgen.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|