Huck skrev:Eller så ligger han i sängen o gråter
Ja nånting verkar han ju göra, va fan gör han!
Huck skrev:Eller så ligger han i sängen o gråter
Esquina skrev:Ja nånting verkar han ju göra, va fan gör han!
Haha jag med... men andra gången var det pisslätt, för han berättade ju det jag gjorde fel första gången....marcus_136 skrev:Synd du körde upp som privatist va?
Man brukar kugga första gången , jag gjorde också det.
Man ju inte bli kuggad för att man är för försiktig eller gasar för lite?Rudis skrev:ne de gick inte så bra manöverbanan klara ja hur lätt som helst.. inga problem.. men ja gasa för lite ut ur korsningar och rondeller.. och kollade för mycke och var för försiktig.. så nu har jag nu uppkörningstid 6 augusti.... om ja inte klarar de då så blir väl nästa år
Inte för att vara taskig, men vad var det jag sa. Ta du några lektioner så ska du se att det går bättre nästa gångRudis skrev:ne de gick inte så bra manöverbanan klara ja hur lätt som helst.. inga problem.. men ja gasa för lite ut ur korsningar och rondeller.. och kollade för mycke och var för försiktig.. så nu har jag nu uppkörningstid 6 augusti.... om ja inte klarar de då så blir väl nästa år
nej nej ta inga lektioner..... lär dig bara det han sa som var fel....Spiken skrev:Inte för att vara taskig, men vad var det jag sa. Ta du några lektioner så ska du se att det går bättre nästa gång
Japp jag ska göra det, man fick ju ett papper med sakerna som man fick IG på....Spiken skrev:Inte för att vara taskig, men vad var det jag sa. Ta du några lektioner så ska du se att det går bättre nästa gång
Jag visste ju inte alls hur hårt man skulle köra, om ja skulle ha kört som jag brukar göra hade ja ju säkert blivit kuggad för att jag körde för hårt ! Det är svårt när man inte vet, jag har ju inte tagit nån lektion i stadstrafik... bara tränat me far, och han fick ju mc kortet med B körkortet ...gringoo skrev:Man ju inte bli kuggad för att man är för försiktig eller gasar för lite?
Du måste vart helt extrem isåfall. Till mig sa han att det var bra att jag var så überförsiktig.
Vilka delar klarade du inte då?
Ok. Men dom säger ju vad du gjorde fel första gången, det är bara att göra rätt på det nästa gång. Ja tog inga lektioner.Rudis skrev:Jag visste ju inte alls hur hårt man skulle köra, om ja skulle ha kört som jag brukar göra hade ja ju säkert blivit kuggad för att jag körde för hårt ! Det är svårt när man inte vet, jag har ju inte tagit nån lektion i stadstrafik... bara tränat me far, och han fick ju mc kortet med B körkortet ...
om man orkar......RgOlsson skrev:klart man ska ta lektioner... !!! :kocko Det blir lättare ju men vet ju precis vad man e dålig på då!
gringoo skrev:om man orkar......
RgOlsson skrev:Orka köra upp 2 gånger då istället
Ja, för då kan du grejerna tillskillnad mot om du bara kör upp igen och har tur. Dessutom är det inte alls säkert att han kommer få köra på samma ställe eller för samma gubbe, vilket betyder att de momenten han övat på kanske inte alls är med plus att en del nya kommer. Att man dessutom utgör en trafikfara om man ger sig ut med bristande kunskaper behöver jag väl inte ens påpeka? Någon som gringoo skulle jag defenitivt inte vilja möta ute, men så har han nog inte lappen heller.spectre skrev:hellre betala 7-8 tusen istället för 2700 !!!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|