Nyteknik skrev:"You talk the talk. But do you walk the walk?"
![]()
Heh, tror inte jag behöver bevisa det, har stått på startlinjen och kommer göra det på anderstorp den 23'e april i år också. Kommer du?

Nyteknik skrev:"You talk the talk. But do you walk the walk?"
![]()
oFFkeFF skrev:Heh, tror inte jag behöver bevisa det, har stått på startlinjen och kommer göra det på anderstorp den 23'e april i år också. Kommer du?![]()
Chris Ash skrev:Klockrent, jag vet ingen som har snackat lika mycket som Nyteknik utan att ha kommit en centimeter.....![]()
oFFkeFF skrev:Vadå, din nervositet?![]()
Nyteknik skrev:Har jag snackat mycket?
Det har i så fall varit i form av frågor som har ställts om racing, vilka alternativen är, hur det funkar etc. Om det är otillbörligt snack ber jag herrarna allra ödmjukast om ursäkt.
Nyteknik skrev:Nu fattar jag: det är "psykning" detta!
Du är nervös.
Intressant...
![]()
oFFkeFF skrev:Men för att återgå till psykningarna igen då, står du på startlinjen på anderstorp, så kommer du ha skitkul, fast jag kör ifrån dig.
Axxexs skrev:För att hänga på oFFkeFF psykning.. hehe.. Jag kommer också köra snabbare än Nyteknik på min std250 än vad han kommer göra med en 250racer på Anderstorp!!![]()
Var det inte du som påstod att jag bara utmanar rookies?oFFkeFF skrev:så är det fel sport för den personen. Det är då man måste vara kall.
Men för att återgå till psykningarna igen då, står du på startlinjen på anderstorp, så kommer du ha skitkul, fast jag kör ifrån dig![]()
![]()
Men va?? 2-takt som är så driftsäkra?!? Jag har aldrig bytt en enda kolv på nån av mina 4-taktare....oFFkeFF skrev:Det går ju att köra slut på det lagret ibland ändå..
Sviestad 2002, gick 4st kolvar för mig. 02 körde fransson sönder 10-11 kolvar på mantorp.. Sen kan det ju vara inkörning av nya cylindrar/nicasil etc också.
Men som sagt, det syns, och man håller sig undan..
Axxexs skrev:Jag kommer också köra snabbare än Nyteknik på min std250 än vad han kommer göra med en 250racer på Anderstorp!!![]()
Nr:18 skrev:Var det inte du som påstod att jag bara utmanar rookies?![]()
Nr:18 skrev:Men va?? 2-takt som är så driftsäkra?!? Jag har aldrig bytt en enda kolv på nån av mina 4-taktare....
Slingra dej inte nu! Du skrev väldigt tydligt i en tidigare tråd att jag bara utmanar rookierookies och att det var fegt. Svinhugg går igen....oFFkeFF skrev:Nja, både du och nyteknik verkar missförstå saker och ting ganska bra...
Har endast bytat ventiler på 2 motorer och då i förebyggande syfte. Endast ett ras på ERF, trasig toppackningoFFkeFF skrev:Du får väl byta 18 ventiler istället![]()
Nyteknik skrev:Måste beröma er för modet att utmana en fullständig rookie.![]()
Nr:18 skrev:Har endast bytat ventiler på 2 motorer och då i förebyggande syfte. Inga ras på tävlingar![]()
Redan gjort........oFFkeFF skrev:Ställ dig i skamvrån och vänd din termostat rätt då...
Nr:18 skrev:Slingra dej inte nu! Du skrev väldigt tydligt i en tidigare tråd att jag bara utmanar rookierookies och att det var fegt. Svinhugg går igen....
Nr:18 skrev:Har endast bytat ventiler på 2 motorer och då i förebyggande syfte. Inga ras på tävlingar![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |