Jag ger mig också in i leken nästa år
Satsar i första hand på att bli bästa B-förare
Det blir vi några stycken om
Jag fortsätter en säsong till , på KTM RC8 som det ser ut just nu.
Storlek på satsningen beroende på antalet samarbetspartners , tyvärr är jag inte lika rik som Geir, eller duktig för delen så att sponsorerna står uppradade med stora plånböcker .
Något som inte lämnas till slumpen nästa säsong är den fysiska formen . Idag utfördes första fyspasset inför 2010, Pedrosa släng dig i väggen, 45 kg here I come .
Nästa säsong är en självklarhet att slå Geir och bli bästa KTM-förare. Efter mig kommer jag också ha Saltvik, Ilar, och Persson mm. Ska även ta titeln "bästa före detta förare av Pinky", DonQueer watch out .
Nästa säsong går Tidäng Racing för Pokal or Hospital
Glömde förstås: Bästa B-förare
Du kommer nog på bättre tankar Tobbe annars kan va dj i mitt team
lite enformigt men djs får mycke fitt-bit
På en KTM, Ducati eller gammel Aprilia?Jag ska spöa er alla. Bring it on!!!
På en Yamaha, Honda, Aprilia, Ducati eller Suzuki, kanske Kawasaki. Men även KTM, annars Buell, eller något annat. Vad tycker du?På en KTM, Ducati eller gammel Aprilia?
Hur gick det med den som myntade det uttrycket? Tror det är klar jinx på din nästa säsong.Undertecknad lär göra comeback på något snabbare än gamm-Millen jag åkte på senast. Be afraid, be very afraid!
Glömde förstås: Bästa B-förare
Jag tror det är viktigast för dig att vinna, inte lika viktigt vad du kör.På en Yamaha, Honda, Aprilia, Ducati eller Suzuki, kanske Kawasaki. Men även KTM, annars Buell, eller något annat. Vad tycker du? Ironi
Nej, huvudsyftet är att ha roligt och att inte ruinera mig. Så nej, kommer inte automatiskt välja det kraftfullaste eller mest konkurrenskraftiga. Det kan mycket väl bli en RSV1000R igen, eller kanske en 848 eller 1098. Inte "valt" än, det lär inte heller bli än på ett tag. Just nu är bara planen att gå in o spöa alla.Jag tror det är viktigast för dig att vinna, inte lika viktigt vad du kör.
Men frågan var seriös med tanke på den andra tråden du startade om hoj inför 2010. Där skrev du om jag inte minns fel att Aprilian var för slö och att du inte ville trimma den. Då finns det väl bara KTM och Ducati kvar som är tillräckligt bra, eller?
Jag tror det är viktigast för dig att vinna, inte lika viktigt vad du kör.
Men frågan var seriös med tanke på den andra tråden du startade om hoj inför 2010. Där skrev du om jag inte minns fel att Aprilian var för slö och att du inte ville trimma den. Då finns det väl bara KTM och Ducati kvar som är tillräckligt bra, eller?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|