Silly season BOTT 2010

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Vad händer till 2010
Jag kör med #10 o har snart ny hoj i garaget
Kommer det många nya :confused::confused:

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Undertecknad lär göra comeback på något snabbare än gamm-Millen jag åkte på senast. Be afraid, be very afraid!

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Du kommer nog på bättre tankar Tobbe annars kan va dj i mitt team
lite enformigt men djs får mycke fitt-bit

NorSkeN

#69 Nordic BoTT
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
Aprilia RSV 1127 Factory
Jag ger mig också in i leken nästa år :yoparty
Satsar i första hand på att bli bästa B-förare :rolleyes:

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Og jeg har blitt så vant med å vinne at jeg tar hjem hele skiten til neste år:arsele

I tillegg kommer vi til å få det feteste opplegget til neste år:tummenupp Helnorsk supermegateam med 3 eller 4 stk 1098er og 1 stk Rc8r superpreppedition:tuttar

DonQ ikke engang tenk på topplasseringer, pallen blir norsk i samtlige race! Custe & Saint må nok et år sloss om å bli beste KTM:brinnerup

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
Jag fortsätter en säsong till :tummenupp, på KTM RC8 som det ser ut just nu.
Storlek på satsningen beroende på antalet samarbetspartners :rolleyes: , tyvärr är jag inte lika rik som Geir, eller duktig för delen så att sponsorerna står uppradade med stora plånböcker :) .

Något som inte lämnas till slumpen nästa säsong är den fysiska formen :). Idag utfördes första fyspasset inför 2010, Pedrosa släng dig i väggen, 45 kg here I come :död .

Nästa säsong är en självklarhet att slå Geir :arsele och bli bästa KTM-förare. Efter mig kommer jag också ha Saltvik, Ilar, och Persson mm. Ska även ta titeln "bästa före detta förare av Pinky", DonQueer watch out :yoparty .
Nästa säsong går Tidäng Racing för Pokal or Hospital

Glömde förstås: Bästa B-förare :tuttar

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
Jag fortsätter en säsong till :tummenupp, på KTM RC8 som det ser ut just nu.
Storlek på satsningen beroende på antalet samarbetspartners :rolleyes: , tyvärr är jag inte lika rik som Geir, eller duktig för delen så att sponsorerna står uppradade med stora plånböcker :) .

Något som inte lämnas till slumpen nästa säsong är den fysiska formen :). Idag utfördes första fyspasset inför 2010, Pedrosa släng dig i väggen, 45 kg here I come :död .

Nästa säsong är en självklarhet att slå Geir :arsele och bli bästa KTM-förare. Efter mig kommer jag också ha Saltvik, Ilar, och Persson mm. Ska även ta titeln "bästa före detta förare av Pinky", DonQueer watch out :yoparty .
Nästa säsong går Tidäng Racing för Pokal or Hospital

Glömde förstås: Bästa B-förare :tuttar

Bla bla bla . - Jag skall bli bästa "för närvarande Pinkys ägare" en pokal jag gärna hämtar ut redan nu :D

Pinky skall få lida ett år till på banan :banana

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
tyvärr

:tuttar sorry men ställer inte upp om ja nu inte har bort nojorna o på årets första träning på falkenberg sätter en 48a tid:tummenupp annars har ja lovat mig själv att smyga in i din depåbox o kidnappa din skiva:tummenupp o slänga soilwork eller hardcore superstar
Du kommer nog på bättre tankar Tobbe annars kan va dj i mitt team
lite enformigt men djs får mycke fitt-bit

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
På en Yamaha, Honda, Aprilia, Ducati eller Suzuki, kanske Kawasaki. Men även KTM, annars Buell, eller något annat. Vad tycker du? Ironi
Jag tror det är viktigast för dig att vinna, inte lika viktigt vad du kör.

Men frågan var seriös med tanke på den andra tråden du startade om hoj inför 2010. Där skrev du om jag inte minns fel att Aprilian var för slö och att du inte ville trimma den. Då finns det väl bara KTM och Ducati kvar som är tillräckligt bra, eller?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24

Men frågan var seriös med tanke på den andra tråden du startade om hoj inför 2010. Där skrev du om jag inte minns fel att Aprilian var för slö och att du inte ville trimma den. Då finns det väl bara KTM och Ducati kvar som är tillräckligt bra, eller?
Nej, huvudsyftet är att ha roligt och att inte ruinera mig. Så nej, kommer inte automatiskt välja det kraftfullaste eller mest konkurrenskraftiga. Det kan mycket väl bli en RSV1000R igen, eller kanske en 848 eller 1098. Inte "valt" än, det lär inte heller bli än på ett tag. Just nu är bara planen att gå in o spöa alla. :)

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki

Andreas Mårtensson har kört runt Anderstorp på 1.36,5 med en Aprilia RSV............man blir ju liiite ödmjuk i tankarna ang att trimma sin egen för att den "slö"........

/J

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...