custe
#25 Nordic BoTT
Jag känner att jag kan utvecklas lite till, så ni blir inte av med mig nästa år. Utan då ska jag försvara min titel. Bästa B-förare
Du vet väll att den titeln innebär att man måste klassa upp sig till Elit .
Jag känner att jag kan utvecklas lite till, så ni blir inte av med mig nästa år. Utan då ska jag försvara min titel. Bästa B-förare
Du vet väll att den titeln innebär att man måste klassa upp sig till Elit .
Min fanklubb kräver pokaler o pallplats tills nästa år. Är rädd att dom lätt förvandlas till en lynchmobb, om jag inte levererar
Så jag stannar där jag är, om jag inte måste ...
Klart du ska stanna , så vi kan slåss om vem som får flest pokaler, fasen man kommer ju få tvätta stället från champagnesprut ofta nästa säsong .
Sätter nog bara topp 10 i varje race som minium mål nästa år.... Konkuransen verkar ju inte sjunka direkt, minst 2 pall besök är en sak jag tänkt lösa om träningen går som jag tänkt, min maratonlöpande bror skall valla runt mig på 10km löpslingan nu 5 dar i veckan.... portugal i jan.... spaninen i mars och april...(200mil bana) nytt styrsytem till hojen sen får vi se hur långt det räcker
Du har för mycket pengar Rune .
Spanien kanske man skulle satsa på
nytt styrsytem till hojen sen får vi se hur långt det räcker
Nej men banken har pengar
He he.....tyvärr så skulle det nog märkas lite väl om du helt plöstligt hade 180+hk och 125+Nm på slangen.......
Roligt att du undrar för jag ska precis göra det i samband med att jag bänkar den standard innan mods........att jämföra med färdig hoj.
Jag har en kanon kontakt med tips på chassi förändringar och tweaks på Aprilian så jag tror att det går att få den riktigt konkurannskraftig utan att bli utfattig.
/J
Tanken har slagit mig angående big bore kit, från amann i tyskland. Men frågan är bara hur driftsäker den blir.. Känns lite som att kasta pengar i sjön.. i slutändan så kan du säkert skrämma ur 145-150 hk på slangen, men då har man mer eller mindre som en 1098 original.. Dessutom tyngre... Vill på nåt sett vara underdog med millen, eftersom "alla" kör, kommer köra ducce.. Sen är jag förälskad i duccen.. Du som jobbat å moddat mille, vad tror du man kan skrämma ur han, och vad tror du man kan få vågen att stanna på.. till vilket pris?? Ha, många frågor
Jag sa ju att bott skulle växa till 2010
Jag kör med rc8r 2010 köpte 2 idag så peppebus du får det het om öronen
Nån som vill köpa en super duke r
vad ska man med en så slö hoj
såg att du skulle vara med i lyxfällan var påannons på tv idaaaa
Jag sa ju att bott skulle växa till 2010
Jag kör med rc8r 2010 köpte 2 idag så peppebus du får det het om öronen
Nån som vill köpa en super duke r
vad ska man med en så slö hoj
man ska inte ha mer effekt än man kan hantera
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |