Silly season BOTT 2010

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Inga löneförmåner?

Jodå det är klart vi har förmåner:) personallån, bonusar osv...:banana

Fast nu blir det att köpa lägenhet istället för ny hoj, får se om det blir ny racer till 2011 istället:D

Nu skall det belånas till 2010 - Ditt direkt nr på banken Bitte :krama

Hehe nu jobbar jag inte med utlåning tyvärr utan indrivning:glömdet

Last edited:

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Kostar 184000nkr men ni betalar inge skatt på konkuranse maskin va

Last edited:

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Kostar 184000nkr men ni betalar inge skatt på konkuranse maskin va

Nopp, men 184 er for RC8R eks avgift:huvet Skal man ha den på gata er prisen 289´ - som Rosegren sa - Norge er den siste kommuniststat:glömdet Men det blir nok 180 hk ++ på min også iløpet av vinteren - men ikke clubracekit, her blir det andre tiltak:)

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
Nopp, men 184 er for RC8R eks avgift:huvet Skal man ha den på gata er prisen 289´ - som Rosegren sa - Norge er den siste kommuniststat:glömdet Men det blir nok 180 hk ++ på min også iløpet av vinteren - men ikke clubracekit, her blir det andre tiltak:)

:tummenupp
Jag ska se till att inte ligga bakom dig när det börjar flyga motordelar :tungan .

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
Jo men när din motor ger upp så gissar jag att det är dags för varvning :arsele

So your telling me there is a chance....... :näsblod

Tycker vi redan nu bestämmer att vi alla klappar honom på hjälmen när vi varvar honom... ja så kan han ju hålla upp räkningen själv över sin placering :tungan

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
So your telling me there is a chance....... :näsblod

Tycker vi redan nu bestämmer att vi alla klappar honom på hjälmen när vi varvar honom... ja så kan han ju hålla upp räkningen själv över sin placering :tungan

Har nå hørt på gnålet til Custe i 2 år, skal f.. du begynne også nå:huvet La meg presisere, ingen av dere kommer noen gang til å være før meg i mål.... uansett:arsele

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Man kan ju tro att ni är 08or. :confused:

Det var en vis man från norr som sa

Det ä bar å åk med tungan rätt i mun varje liten meter är en hundradels sekund :yoparty:yoparty:yoparty

Med andra ord sluta snacka o börja gasa:7peta Vi ses på anderstorp

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Custe let´s slap him with silence? :arsele

Winners talk, loosers walk:2cool Og forøvrig litt sillyprat, nå begynner neste sesong å falle på plass - dekkavtale nærmer seg avklaring:yoparty utstyrsavtale skal vi begynne med nå:) Da genstår bare litt rundt hva og hvordan vi skal gjøre sykkelen raskere, stabilere og ikke minst coolere:banana

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
Winners talk, loosers walk:2cool Og forøvrig litt sillyprat, nå begynner neste sesong å falle på plass - dekkavtale nærmer seg avklaring:yoparty utstyrsavtale skal vi begynne med nå:) Da genstår bare litt rundt hva og hvordan vi skal gjøre sykkelen raskere, stabilere og ikke minst coolere:banana

:glömdet

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)

Fasen va skoj :tummenupp .
Jag själv får vända på varje krona för att få ihop nästa säsong, ingen vill sponsra en looser :) . Jag får börja säga att jag känner Geir (the master) så kanske sponsorerna kommer :D .

Menar du att du inte ska köra med Bullfighterstället nästa säsong :) jag tyckte det passade dig perfekt :tummenupp .

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka