Kapten Blåskägg
Ny medlem
Jonathan skrev:Sedan avslutas det hela med öm älskog.
//Don Juan
Ja, eller "ge fan i mig, jag ska upp och jobba imorgon"
Jonathan skrev:Sedan avslutas det hela med öm älskog.
//Don Juan
Jag vill vara din flickvän om du kör dina Don Juan-tricks på mig!!!!!!!!!!Jonathan skrev:Precis. Vem vet. Jag kanske faktiskt eventuellt till och med har flickvän.
Wake me up before you gogo...please..better yet..lets not go asleepJonathan skrev:Ja, skulle inte du vilja bli väckt sådär då ?
Scchh..säg det inte till någon bara..
tassen skrev:Kapten Blåskägg skrev:Tassen, du är ägd....av en breeeeewd
QUOTE]
o ja, för allt man skriver här på SH är ju sant....
Nu vet ju alla att Du och Nitrometan laddningen har ett redigt och friskt förhållande med varandra....eller hur ??
Jag skojade mannen, tror du greppade det eller hur?
Eeeh, vi har inget förhållande vad jag vet, framför allt inte om hon heter Styrbjörn och är från Småland.
Nursey skrev:Blue kom tillbaka..säg någe snällt nu..
Kärlek börjar med bråk, kärlek börjar med bråk......
Jonathan skrev:Jag har det ultimata tricket. Du avlägsnar försiktigt täcket. Tar sedan lite massageolja och gnider det mellan händerna så det blir varmt. Börja att massera henne vid svanskotan och upptåt längs sidorna med mycket ömma rörelser. Hon lär snart vakna och det är då du berättar hur mycket du älskar henne etc. Sedan avslutas det hela med öm älskog.
Sedan kommer hon att vara lycklig i ett halvår efter det där
//Don Juan
Nitrogen skrev:Mitt intryck av dig bygger inte på hur sanningsenlig du är utan snarare på att du i 9 av 10 fall skriver något så korkat att man börjar undra när du ska tvångsomhändertas.
Vad beträffar att jag och blåskägget skulle ha ett förhållande pekar ju bara ytterligare på hur dålig du är på att dissa folk.
Var det meningen att vi skulle bli ledsna, känna oss stötta, be om ursäkt... eller?!
Kapten Blåskägg skrev:Jag skojade mannen, tror du greppade det eller hur?
Eeeh, vi har inget förhållande vad jag vet, framför allt inte om hon heter Styrbjörn och är från Småland.
Kärlek börjar med bråk, kärlek börjar med bråk......
Kapten Blåskägg skrev:Ja, eller "ge fan i mig, jag ska upp och jobba imorgon"
tassen skrev:Vem började..??
Å vaddå korkat, att man inte ska köra mot rött å hindra trafiken..??
Å är du så arrogant å otrevlig som du skriver i dina svar, ja då får du tåla lite svar åxå.
Vi kan ta en seriös disc. på pm så reder det sig nog ska du se...
ZZZZZZZZZLIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEZlide skrev:Passa dig Nitrogen... Ett uppenbart ragg-försök!!
Nursey skrev:ZZZZZZZZZLIDEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Vad har trafikljus med det här att göra? Du svamlar ju bara.tassen skrev:Vem började..??
Å vaddå korkat, att man inte ska köra mot rött å hindra trafiken..??
Å är du så arrogant å otrevlig som du skriver i dina svar, ja då får du tåla lite svar åxå.
Vi kan ta en seriös disc. på pm så reder det sig nog ska du se...
Kapten Blåskägg skrev:Jag skojade mannen, tror du greppade det eller hur?
......
Haha ja, snart börjar det väl blinka uppe i hörnet, och så har man fått en massa nakenbilder och kärleksförklaringar.Zlide skrev:Passa dig Nitrogen... Ett uppenbart ragg-försök!!
Nitrogen skrev:Vad har trafikljus med det här att göra? Du svamlar ju bara.
Stavar som en fjortis gör du också.
Nu har jag lättat mitt hjärta.
Det är nog att hoppas på för mycket för din del tror jag.Nitrogen skrev:Haha ja, snart börjar det väl blinka uppe i hörnet, och så har man fått en massa nakenbilder och kärleksförklaringar.
Nitrogen skrev:Haha ja, snart börjar det väl blinka uppe i hörnet, och så har man fått en massa nakenbilder och kärleksförklaringar.
Nitrogen skrev:Jag vill vara din flickvän om du kör dina Don Juan-tricks på mig!!!!!!!!!!
Nitrogen skrev:Vad har trafikljus med det här att göra? Du svamlar ju bara.
Stavar som en fjortis gör du också.
Nu har jag lättat mitt hjärta.
tassen skrev:ditt minne är kort, du tycker det är ok att köra mot rött, på trottoarer mm.
det visar på mognad...men det var en annan tråd.
Stavar gör jag, Dyslexi....har du hört talas om det ??
eller åxå är det slarvigt och slitet tangentbord...
Å fjortis , det är jag,,, , i själ å hjärta....kan du bota mig å göra mig till en riktig man.?? (raggförsök)
Mitt hjärta brinner för dig, vill ha, vill ge, behöver.....
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |