Singel eller inte...

Det kan nästan inte missupfattas...

• Antal röstningar
    0

Gabor

Guest
Sådär ja, nu börjar det bli rättning i ledet. :tummenupp

Åså börjar vi... :fyllisar ...... :yoparty ...... :pannkyss ..... :tuttar ...

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
tassen skrev:
Efter många år som en världsrummlare, mycket krogar ,svartklubbar, å andra festliga tillfällen, så finns det lite reflektioner att delge.

Snygga tjejer, som vet om det och spelar på det, fotomodellstuk typ,är oftast riktigt tråkiga som knu.... " akta mitt hår, oh, mina naglar, min make up är dyr..osv" , Iq och Eq, som en självupptagen kaktus, trist som fan när man egentligen vill röja runt som fan, blir att man bryr sig föga, det blir inte mer än ett one-night. Snygg att se på , men bara ett skal...

Sen har vi de som vet deras värde som kvinna, karriär klar, färdigutvecklad mentalt, har haft ett enormt tråkigt och torrftigt liv med en likasinnad man, nyss skild, röjer på marknaden som en mansslukerska utan dess like bland män.

Visst, kan vara det bästa skjut som du någonsin fått, du vill ha mer, ok, du har gjort dig välförtjänt av returmatch. Hennes tlefon ringer hela tiden, sms rasar ner, är det här en kvinna du vill satsa din framtid på...... :va

Fredags krogragget, tjejligan, gifta,förlovade, någon singel,kollar killar som om de inte stt någon tidigare.
Desperata, frustrerade efter den perfekta hingsten att rida ut i en värld av extas för natten.....tjena, är det en sådan man ska ha, som man inte kan lita på om hon gör lika mot dig efter ett ett halvår... :yoparty

Sen har vi den alldagliga, lite blyg, söt, snygg kropp, men inte visar att hon finns.
Vet inte vad som krävs för att synas, vill inte ha killar dräglandes i förrätten på julfesten. När sedan en kille visar lite intresse, så flyr hon för hon hört att killar bara är ute efter att kn....

När hon sedan tillslut träffa den rätta, " hänger som en ryggsäck på stackarn", så att han tillslut flyr.....

Kvar finns krogarnas andrahandssortering, kasörskan på ica runt hörnet eller polarens syrra......

Å så har vi Sporthojsexragg.com :tummenupp
Wow, kom du på det här alldeles själv?

Gabor

Guest
Nitrogen skrev:
Det ställer jag mig ganska tveksam till. Tanken på att en kvinna skulle falla för dig känns lika avlägset som star trek.

På vilka grunder har du fått ihop det till 42 ??

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
tassen skrev:
På vilka grunder har du fått ihop det till 42 ??
Tja, det krävs väl inga större efterforskningar för att inse att du inte har alla läsk i backen.

Jonathan skrev:
Nej nej. Inte av en brud. Av Nitrogen :hihi
Vadå, är jag något mellanting eller?
Eller ja, så vitt ni vet så kan jag lika gärna heta Styrbjörn, en 40-talist från småland.

Gabor

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
Tassen, du är ägd....av en breeeeewd :tummenupp
QUOTE]

o ja, för allt man skriver här på SH är ju sant.... :tummenupp

Nu vet ju alla att Du och Nitrometan laddningen har ett redigt och friskt förhållande med varandra....eller hur ??

Gabor

Guest
Nitrogen skrev:
Tja, det krävs väl inga större efterforskningar för att inse att du inte har alla läsk i backen.
QUOTE]

Du är så söt..... :pannkyss ...ska vi förstöra den här tråden åxå med att förklara för varandra hur illa vi tycker om varandra ??

Jonathan

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
Tassen, du är ägd....av en breeeeewd :tummenupp

Hon sover gott :tungan
On it´s way.

Jag har det ultimata tricket. Du avlägsnar försiktigt täcket. Tar sedan lite massageolja och gnider det mellan händerna så det blir varmt. Börja att massera henne vid svanskotan och upptåt längs sidorna med mycket ömma rörelser. Hon lär snart vakna och det är då du berättar hur mycket du älskar henne etc. Sedan avslutas det hela med öm älskog.

Sedan kommer hon att vara lycklig i ett halvår efter det där :tummenupp

//Don Juan

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jonathan skrev:
Jag har det ultimata tricket. Du avlägsnar försiktigt täcket. Tar sedan lite massageolja och gnider det mellan händerna så det blir varmt. Börja att massera henne vid svanskotan och upptåt längs sidorna med mycket ömma rörelser. Hon lär snart vakna och det är då du berättar hur mycket du älskar henne etc. Sedan avslutas det hela med öm älskog.

Sedan kommer hon att vara lycklig i ett halvår efter det där :tummenupp

//Don Juan

DET ÄR DU SOM ÄR DON JUAN!!!!! :rolleyes:
:pannkyss

Jonathan

Guest
Nitrogen skrev:

Vadå, är jag något mellanting eller?
Eller ja, så vitt ni vet så kan jag lika gärna heta Styrbjörn, en 40-talist från småland.

Precis. Vem vet. Jag kanske faktiskt eventuellt till och med har flickvän.

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
tassen skrev:
o ja, för allt man skriver här på SH är ju sant.... :tummenupp

Nu vet ju alla att Du och Nitrometan laddningen har ett redigt och friskt förhållande med varandra....eller hur ??
Mitt intryck av dig bygger inte på hur sanningsenlig du är utan snarare på att du i 9 av 10 fall skriver något så korkat att man börjar undra när du ska tvångsomhändertas.

Vad beträffar att jag och blåskägget skulle ha ett förhållande pekar ju bara ytterligare på hur dålig du är på att dissa folk.
Var det meningen att vi skulle bli ledsna, känna oss stötta, be om ursäkt... eller?!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy