Singel eller inte...

Det kan nästan inte missupfattas...

• Antal röstningar
    0

Kia

Guest
Jonathan skrev:
Vissa är lyckligt lottade. :tummenupp

Keep it up!

Hmm, kan lätt kännas lite corny. Stå o glo henne in i ögonen och säga "jag tycker om dig".

Men jag försåt vad du menar. Skall prova :)

Jag kan direkt avråda från att se en kvinna djupt in i ögonen och sen dra till med: "Jag tycker om dig..." Vill man inte öppna sig mer än så kan man lika bra hålla käften. Kompisarna "tycker man om". Beror ju lite på vilken nivå man vill ta de åxå. Vill man bara kn***a så jaja då kanske de e okej med "tycka om". Men ha lite mera fantasi än "jag tycker om dig" om tjejen ifråga betyder nåt och om du vill ha nåt seriösare.... :pannkyss

Jonathan

Guest
Kia skrev:
Jag kan direkt avråda från att se en kvinna djupt in i ögonen och sen dra till med: "Jag tycker om dig..." Vill man inte öppna sig mer än så kan man lika bra hålla käften. Kompisarna "tycker man om". Beror ju lite på vilken nivå man vill ta de åxå. Vill man bara kn***a så jaja då kanske de e okej med "tycka om". Men ha lite mera fantasi än "jag tycker om dig" om tjejen ifråga betyder nåt och om du vill ha nåt seriösare.... :pannkyss

Vad ska jag säga då, experten :7peta ?

Kia

Guest
Jonathan skrev:
Vad ska jag säga då, experten :7peta ?

Man ska väl säga precis de man känner. Men att dra till med "jag tycker om dig" känns lite som ett finare sätt att säga: "Oki, du knullar bra men jag vill bara vara din kompis." ;) Ganska söndertuggat uttryck...?

Jonathan

Guest
Kia skrev:
Man ska väl säga precis de man känner. Men att dra till med "jag tycker om dig" känns lite som ett finare sätt att säga: "Oki, du knullar bra men jag vill bara vara din kompis." ;) Ganska söndertuggat uttryck...?

Jo, men vad tror du jag fösöker säga då ? :hihi

Nejdå, själv hade jag nog sagt diverse fina saker om henne som person och allt sånt. Sen gör man som LF, tar na på tuttarna :yoparty

Kia

Guest
Nursey skrev:
Har man hoppat i säng for fort då? :gnissla :hihi

Har man säkert gjort. Vet inte hur etikettsreglerna ser ut för sånt. Hur många dejter man ska ha för att kunna knu**a med gott samvete. :va :confused:

Jonathan

Guest
Kia skrev:
Har man säkert gjort. Vet inte hur etikettsreglerna ser ut för sånt. Hur många dejter man ska ha för att kunna knu**a med gott samvete. :va :confused:

3 :fakta

alltså, tre minuter efter första dejten är det okey att jufsa. :jufsa

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kia skrev:

Äh, man skall inte hålla på o följa ettikett regler (det är då allt blir knepigt mellan tjejer och killar). Jag skojade bara i förra svaret, man skall göra det då det känns rätt och med rätt person..inte bara för att göra det :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy