Singel igen...

Mingves

Guest
aline skrev:
Vem e inte singel... Ibland e de kul som fan, men de e ju inte sällan man saknar nån o :krama om eller :kiss på... SUCK...
Det är klart att det känns tråkigt att det tog slut. Men jag känner ingen panik, man får ta en dag i taget. Nu känns det som jag skall passa på att ha kul och göra saker som jag gillar. Sedan får man göra det bästa av situationen. Man börjar lära sig hur det känns när man separerar...konstigt som en kokbok.... :död
Dag 1, grym ångest
Dag2, mindre grym men ändå grym ångest
Dag3, mindre än dag 2s ångest..
osv

Last edited:

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Jag är ständigt singel... Finns tydligen ingen som vill ha mig.
Har upptäckt att kärlek bara är nåt som gör ont. :(
Fast det e jobbigt att inte ha nån att kramas å mysa med... :krama

// Lena

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Lilla_Tingeling skrev:
Jag är ständigt singel... Finns tydligen ingen som vill ha mig.
Har upptäckt att kärlek bara är nåt som gör ont. :(
Fast det e jobbigt att inte ha nån att kramas å mysa med... :krama

// Lena
Kramas kan man göra med kompisar, men sex då :tuttar

The_FacultyGirl

Diggar hästkrafter
Gick med
12 Sep 2003
Stockholm, västerort... och emellanåt i södra skån
Hoj
Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
Har man en partner som är ens bästa vän (blivit, varit, what ever) så är det bra mycket trevligare än att vara singel... :banana :hej

Men har man en partner som är just partner/pojkvän = t.ex. när man är nyförälskad i en ny bekantskap som man knappt känner..

Då är det roligare att vara singel! :)

(Ursäkta mina kasst skrivna formuleringar..)

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Blir det ny hoj nu då Mingves? :D

Mjo, singel är man väl från och till .... väldigt mkt från det senaste. Tur man har tjejkompisar att kramas med :)

Mingves

Guest
sharpedge skrev:
Blir det ny hoj nu då Mingves? :D

Mjo, singel är man väl från och till .... väldigt mkt från det senaste. Tur man har tjejkompisar att kramas med :)
Nä, nu behöver man degen til sprit;) Nä skoja bara, min karriär på hoj e över.

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
The_FacultyGirl skrev:
Kan du väl också göra med kompisar :tungan
KK ;)

Men vafan, när KK:t backar ur bara för att hon är kär o grejor...Då står man där igen... :)

Hatar att ragga, jävla skit! Egentligen vill man bara ställa sig på bardisken och :hördu vad man vill hehe....fast det är ingen som vill änddåååååååå :gnissla

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
aline skrev:
Vem e inte singel... Ibland e de kul som fan, men de e ju inte sällan man saknar nån o :krama om eller :kiss på... SUCK...

Saknar oxå det!

The_FacultyGirl

Diggar hästkrafter
Gick med
12 Sep 2003
Stockholm, västerort... och emellanåt i södra skån
Hoj
Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
Josafan skrev:
Men vafan, när KK:t backar ur bara för att hon är kär o grejor...Då står man där igen... :)

Hatar att ragga, jävla skit! Egentligen vill man bara ställa sig på bardisken och :hördu vad man vill hehe....fast det är ingen som vill änddåååååååå :gnissla

Då har du valt fel KK :p

Hehe.. din skrik grej där tror jag INTE riktigt går hem hos tjejer... eller, om du vill ha fjortisar kanske det går ;)

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
The_FacultyGirl skrev:
Då har du valt fel KK :p

Hehe.. din skrik grej där tror jag INTE riktigt går hem hos tjejer... eller, om du vill ha fjortisar kanske det går ;)

Notera ordvalet .... EGENTLIGEN :tungan Vill ju inte göra det, vet ju fan inte hur fan man i helvete skall göra. Jävla skit. (Notera att jag inte använder detta ordvalet då heller nää)

Det enda man får höra från alla tjejer är: " du är så snäll...." O i h-e vill brudar ha snälla grabbar, nä dom vill ha struliga, otrogna "spännande" killar...hata läget.... :död

MikkE

Guest
hade ett förhållande som höll i ett år.. sen så blev man singel. känns jävligt bra ändå :)

Last edited:

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Mingves skrev:
Tröttnade, det var inte som jag hoppats. Kostade för mycket för det kuliga det var....

///M

Deeeet problemet är lätt att lösa.

Köp en billigare hoj. Spendera mindre tid vid korvmojjen. Klart!

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Ofta genomgås fyra huvudsakliga faser efter att ett långvarigt förhållande tagit slut:

Fas 1: Apatifasen. Man sitter vid köksbordet och undrar vad som hände. 1000-tals tankar snurrar i huvudet och symptom såsom nedstämdhet, osäkerhet och förvirring inträder.

Fas 2: Frihetsfasen. Det går plötsligt upp för en att hela världen ligger framför fötterna; att man kan inleda fler och mer givande relationer med ett oändligt antal superattraktiva tjejer. Att inget hindrar en från att roa sig och ha kul. Med självförtroendet i topp söks kontakter.

Fas 3: "Tillbaka till verkligheten"-fasen. Denna fas kännetecknas ofta av upptäckten att man helt plötsligt inte är lika attraktiv längre som singel. När man tidigare promenerat med tjejen på stan verkade allas avundsjuka blickar falla på en, men nu måste man närmast rea ut sin själ för att ens få den minsta uppmärksamhet.

Fas 4: Bitterhetsfasen. Man får sämre självförtroende, tröttnar på att gå ut och blir allmänt likgiltig inför all ytlighet som präglar kontaktsökande. Stora kvantiteter folköl konsumeras vid soffan i väntan på bättre tider.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept