GSXR1100R
The older i get the faster i was
Är man kräsen blir man utanmb skrev:Stora kvantiteter folköl konsumeras vid soffan i väntan på bättre tider.
Är man kräsen blir man utanmb skrev:Stora kvantiteter folköl konsumeras vid soffan i väntan på bättre tider.
Säkert att det inte e dig det e synd omAcrid skrev:Stackars alla djvla singlar.
Karate-hoj Va e det exakt?hjelmfrillan skrev:ja shit, jag är också nyligen singel. FUCK!!!
har nog kommit i någon konstig kris, sålde min splirrans nya karate-hoj...
börjar få tillbaka suget på allt med mc-åkning igen.... kollar å kollar efter ny hoj igen.
Mingves skrev:Säkert att det inte e dig det e synd om
ninja-mannen(c) skrev:Karate-hoj Va e det exakt?
Jeuler skrev:Tjejerna på valand e riktiga goingar
Men dom e som en aladin ask redan tagna så e de bara dom sprit fyllda i hörnen kvar...
GSXR1100R skrev:Du får altså sex men saknar någon att krama efteråt
Lilla_Tingeling skrev:Mmm... Saknar att kramas å mysa. Nån att göra saker tillsammans med.
Alltså andra saker än sex...
// Lena
Eldsjön?Acrid skrev:Finns i sjön.
valmers skrev:Eldsjön?
DreeTman skrev:Kvinnor är satan. Allt de säger och gör är för att få mannen att må dåligt. Allt annat är ren lögn och påhittat av kvinnan.
ja just det... jag är singel och fyller år...vad får jag?
Det är bevisatDreeTman skrev:Kvinnor är satan. Allt de säger och gör är för att få mannen att må dåligt. Allt annat är ren lögn och påhittat av kvinnan.
ja just det... jag är singel och fyller år...vad får jag?
mb skrev:Det är bevisat
valmers skrev:Alla ni som gnäller, tänk på att det kunde vara värre. Mycket värre. Ni kunde heta GSXR1100R.
mb skrev:Ofta genomgås fyra huvudsakliga faser efter att ett långvarigt förhållande tagit slut:
Fas 1: Apatifasen. Man sitter vid köksbordet och undrar vad som hände. 1000-tals tankar snurrar i huvudet och symptom såsom nedstämdhet, osäkerhet och förvirring inträder.
Fas 2: Frihetsfasen. Det går plötsligt upp för en att hela världen ligger framför fötterna; att man kan inleda fler och mer givande relationer med ett oändligt antal superattraktiva tjejer. Att inget hindrar en från att roa sig och ha kul. Med självförtroendet i topp söks kontakter.
Fas 3: "Tillbaka till verkligheten"-fasen. Denna fas kännetecknas ofta av upptäckten att man helt plötsligt inte är lika attraktiv längre som singel. När man tidigare promenerat med tjejen på stan verkade allas avundsjuka blickar falla på en, men nu måste man närmast rea ut sin själ för att ens få den minsta uppmärksamhet.
Fas 4: Bitterhetsfasen. Man får sämre självförtroende, tröttnar på att gå ut och blir allmänt likgiltig inför all ytlighet som präglar kontaktsökande. Stora kvantiteter folköl konsumeras vid soffan i väntan på bättre tider.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|