Singel supra vs Sukka 1000

Ric

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
-
Bpuad skrev:
2596599 Sedan hjälper det ju inte att det är 3 pers i supran på filmen, en T67 turbo är ju inte en märkvärdigt stor turbo i en supra men bra gick den iaf.

Vad skönt att du har koll på att dom har lagt 600.000kr på sina bil! Nu råkar det vara så att Herr Björcks mål var att bygga en 10sek bil för under 200.000kr inkl bil och vad jag förstod så lyckades han. Han körde 10.56@221km/h på första repan med macksoppa :yoparty.

Roligt att se diskussionerna på motorcyckelforum när en motorcyckel blir ifrån körd av en bil då blir det ett jävla liv, den är dyrare, motorcyckelföraren kan inte köra osv. OBS! det här gäller givetvis inte alla av er

Som motorcycklist så borde man väl vara ganska imponerad av att en bil på 1700kg kan köra ifrån världens snabbaste standardmotorcyckel (t.ex Hayabusa), eller? Sedan går det självklart att få en motorcyckel att gå snabbare än en bil då det inte väger ngt inte så konstigt, jag skulle iaf bli imponerad om en lastbil körde ifrån min bil!

Och så ett litet filmbidrag från mig som ni säkert redan ha sett redan:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8898698402449366551&q=supra+hayabusa

Rocketer, det var ju jämt när du och jag körde mot varandra eller?:tummenupp

Close up race! kul att se:tummenupp hoppas ni kan styra upp något liknande evengemang till sommaren, och verkligen bevisa vem som är snabbast snabbast:hojbusa

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Bpuad skrev:
Roligt att se diskussionerna på motorcyckelforum när en motorcyckel blir ifrån körd av en bil [/SIZE]

Ja och? Man kan ändå inte tävla rättvist med bil vs mc, bilen har tex turbo som inte hojen har, skulle tex hojen ha turbo så skulle bullen vara helt annan!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln