SVBABE skrev:Med Åsa här så får nog vi vanliga dödliga leta singel killar någon annanstans...
För vem kan mäta sig med henne!!!
Fram me Bild på åsa..vill ju se hur Fu..mena snygg hon e
SVBABE skrev:Med Åsa här så får nog vi vanliga dödliga leta singel killar någon annanstans...
Klot Åsa på Åsen, lite i gasen...ninja_1 skrev:Fram me Bild på åsa..vill ju se hur Fu..mena snygg hon e
GSXR1100R skrev:Klot Åsa på Åsen, lite i gasen...
Åsa #96 skrev:1. Macho Woman, inte så ung att jag inte hunnit bli erfaren men samtidigt inte gammal nog att ha blivit tråkig, gillar fräcka och snabba killar (sporthoj går bra, men rr är att föredra). Mina fördelar: se fotot till vänster. Herrar som inte planerar att dyka upp i en rr-depå inom en snar framtid göre sig inte besvär.
2. Åsa, klotar ofta, håller till på diverse RR banor sommartid, och inte på läktaren då Gillar långa män med vältränade kroppar och mycket pengar. F ö har jag inte så höga krav
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
GSXR1100R skrev:Klot Åsa på Åsen, lite i gasen...
Kjelle skrev:Snyft, ett sånt vackert leende på en traumabenägen person glädjer en gammal anestesiolog. Inga intubationssvårigheter där inte!
Caffe skrev:Jag vill se fleeer bilder på RR-Sveriges prinsessa, Åsa.
Gärna redan nu mr GSX1100R
Jobbigt med dessa olyckliga kärlekar
Mattias skrev:Har du tagit fram toarullen igen? Ikväll blir det ju massor av tjejer, spara dig till dom...
Åsa #96 skrev:Det finns dock annat du kan få provköra
Yasha skrev:Den här bilden har hon tagit alldeles själv, vår lilla söta RR-prinsessa!
Vore jag du, skulle jag nog placera henne i lådan för rivjärn, buntband, silvertejp och andra multifunktionella utensilier, för det här en tjej med många strängar på sin lyra... Om jag inte vore straight och sambo, så skulle jag ha norpat henne själv för LÄÄÄÄNGE se'n!Caffe skrev:Härligt!
Mitt bildbibliotek växer.
Har lagt henne i samma katalog som Jenna J och de andra pinglorna
Yasha skrev:Vore jag du, skulle jag nog placera henne i lådan för rivjärn, buntband, silvertejp och andra multifunktionella utensilier, för det här en tjej med många strängar på sin lyra... Om jag inte vore straight och sambo, så skulle jag ha norpat henne själv för LÄÄÄÄNGE se'n!
Nä, det är bara killar som tänder på så'nt!Caffe skrev:Tur för en annan att du just är stright och sambo då
Förvisso kanske en skön tjej som Åsa kan omvända även de mest heterosexuella tjejer till vrålsexiga lesbianer??
*fantiserar*
Yasha skrev:Nä, det är bara killar som tänder på så'nt!
Caffe skrev:Härligt!
Mitt bildbibliotek växer.
Har lagt henne i samma katalog som Jenna J och de andra pinglorna
Tom Byron skrev:Du menar väl Jenna J, som i wickedpictures å inte sandviken?
Caffe skrev:Jenna i Sandviken?
E hon singel??
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar