Singeltjejer listan ligger här

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Bingo skrev:
Blablabla om Bingo...

Ditt civilstånd skiter jag i men du bör veta vad som är kvinnligt respektive manligt. Brudar som kör MC och sånt går fetbort. Är du slank, välsminkad, bystig, föredrar kjol/klänning framför långbyxor, begriper att vara tyst när män pratar osv, får du gärna PM:a mig.

//En Riktig Man

:tummenupp

Instämmer till fullo även om jag har kvar mödomshinnan och läser pappas vuxentidningar. Sökandes får om de kvalar eventuellt mäta sig i sexuella övningar med min nuvarande flickvänn.
Är modig nog att bifoga en idolbild på mig själv i taskig kvalitet.
Och jag har just vurpat, ganska manligt va?

Edit; ingen bild pga. fylla...

Last edited:

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
soppatorsken skrev:
Instämmer till fullo även om jag har kvar mödomshinnan och läser pappas vuxentidningar. Sökandes får om de kvalar eventuellt mäta sig i sexuella övningar med min nuvarande flickvänn.
Är modig nog att bifoga en idolbild på mig själv i taskig kvalitet.
Och jag har just vurpat, ganska manligt va?

Edit; ingen bild pga. fylla...
Hon var ju tät och norska, jag kan ta henne så får du anmäla dig här. :D

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Åsa #96 skrev:
Jag är varken feg eller desperat.
Eller var det kanske tvärsom :confused:
Du feg? Knappast!
Alla vurpor vi sett bilder och filmer på tar bort den stämpeln REJÄLT! :rock

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Åsa #96 skrev:
Jag är varken feg eller desperat.
Eller var det kanske tvärsom :confused:

Okej då, jag förlåter dig om jag får provköra lilltösen. Det räcker med en gång. Jag lovar att hålla henne hårt i mina armar och ge henne en massa högvarvig kärlek ååål naaajt lång.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
1. Macho Woman, inte så ung att jag inte hunnit bli erfaren men samtidigt inte gammal nog att ha blivit tråkig, gillar fräcka och snabba killar (sporthoj går bra, men rr är att föredra). Mina fördelar: se fotot till vänster. Herrar som inte planerar att dyka upp i en rr-depå inom en snar framtid göre sig inte besvär.
2. Åsa, klotar ofta, håller till på diverse RR banor sommartid, och inte på läktaren då Gillar långa män med vältränade kroppar och mycket pengar. F ö har jag inte så höga krav
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Fortfarande endast 2 riktigt desperata tjejer, SVBABE & Anneli.a vågar inte lista sig, jag tror att dom är osäkra på sin sexuella läggning eller nåt ;)

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Åsa #96 skrev:
....Nja, doktorn var väl inget vidare snygg. Och inte kunnig för den delen heller... Lekte titut å kittlade mig under fötterna. Vart är Sveriges sjukvård på väg :skrämd

Men vafan, vänta nu lite här!
Som ett sidospår kan jag tala om att doktorer PER DEFINITION är snygga, sexiga, livräddande hjältar. Ja, faktiskt lite som stålmän ungefär. Om dina ögon ändå försöker övertyga din hjärna om motsatsen, vg se ovanstående!

Ni har väl för helvete sett cityakuten! :fakta

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Penguin skrev:
Okej då, jag förlåter dig om jag får provköra lilltösen. Det räcker med en gång. Jag lovar att hålla henne hårt i mina armar och ge henne en massa högvarvig kärlek ååål naaajt lång.

Okej, bara för att det är du, så får du provSITTA Lilltösen :)
Och om du vill kan vi starta upp motorn ;) Lovar att hålla dig i handen så att du inte blir rädd när hon spinner :D

Det finns dock annat du kan få provköra ;)

Mickes eloped t ex....

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kjelle skrev:
Som ett sidospår kan jag tala om att doktorer PER DEFINITION är snygga, sexiga, livräddande hjältar. Ja, faktiskt lite som stålmän ungefär. Om dina ögon ändå försöker övertyga din hjärna om motsatsen, vg se ovanstående!

Åsa detta är ett klipp!!! med tanke på din körstil så borde du ha en egen doktor :crash

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Kjelle skrev:

En liten fråga bara, vad jobbar du med :confused: :D

Edit: Ehhh, Micke hann före...

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Kjelle skrev:
Ööööhm, korvgubbe........

Okej, men du, känner denne Per Definintion. Hade varit kul att komma i kontakt med honom. Kunde ju vara rätt bra att ha sin egen doktor med sig på tävlingarna :)

Om han nu är motorintresserad vill säga. Annars blir det ett evinnerligt tjat om att racing är livsfarligt osv...

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Åsa #96 skrev:
Okej, men du, känner denne Per Definintion. Hade varit kul att komma i kontakt med honom. Kunde ju vara rätt bra att ha sin egen doktor med sig på tävlingarna :)

Om han nu är motorintresserad vill säga. Annars blir det ett evinnerligt tjat om att racing är livsfarligt osv...

Jag heter Per i andra namn & lovar att inte tjata om hur farligt det är med RR. Blir det bra så? :crash :kär

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Ghost skrev:
Jag heter Per i andra namn & lovar att inte tjata om hur farligt det är med RR. Blir det bra så? :crash :kär

Tja, det börjar ju arta sig...
Hur står det till med dina läkarkonster?
Är du rik, lång och vältränad?

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Åsa #96 skrev:
Nja, doktorn var väl inget vidare snygg. Och inte kunnig för den delen heller... Lekte titut å kittlade mig under fötterna. Vart är Sveriges sjukvård på väg :skrämd

Som ytterligare kuriosa kan jag berätta att dessa lekar ingår i neurologiskt status, dvs undersökning för att kolla om hjärnan mår som den ska efter tex en vurpa. Inte så knepigt alltså.

Han hade även, om han varit lite mer ortopediskt intresserad, kunnat testa den bulbocavernösa reflexen ("anal wink"), där man stoppar ett finger i ändtarmen på patienten, och därefter klämmer på clitoris/ollonet för att se om slutmuskeln drar ihop sig. Försök sälja in den idén till någon som söker för ont i ryggen... :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...