Jag låg nerbäddad i soffan och kollade på discovery channel när mina föräldrar kom in och förkunnade att det var dags för festodifestivalen... Och jag har varken kraft eller ork nog att ta mig härifrån... rädda mig!IM SO MEAN! Första killen med bidrag nummer 1 såg ut som en tönt med brallorna i armhålorna och därav gick han bort. Nummer 2.... Jag vill inte se någons knäfett när klänningen blåser isär som sjunger en aptråkig låt och inte håller måttet röstmässigt.
Detta är pinsamt... Det låter som nåt skämt av Björn Rosenström...ok på en pub men VAFAN!
Bidrag 3 SUCKS
4:an går hem för att Pernilla är så jävla het så jag skulle sätta på henne direkt om jag va kille.
Apropos gårdagens dialog kring ormar... fick precis ett meddelande från en vän på FB som önskade ett gott nytt Ormens år (jaaaa de e ja som e ormen)...
Ja, det är mitt år nu! Och ormar är enligt kineserna både kloka och vackra, så ni vet!
Ja, det är mitt år nu! Och ormar är enligt kineserna både kloka och vackra, så ni vet!
Only the dead fish follow the stream...ovanligt låtnamn....
Vad sa du, sa du?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |