oops164
Smed
Ja, Vafan hände egentligen?
Typiskt slowroller...
Det var sändknappningen för 10000 som gick igenom precis.
Sorry, Im a bitch.
Nice
Kan väl va både och la?
Märkligt, vad är märkligt? Nu blir jag förvirrad unge man...
Blir???
Jag e råtta.
Vi är bäst din jävel trots att du är clown.
Ingen som har en symaskin?
Min fru, således har jag en alltså.
Är en symaskin en sån där grej man borde ha hemma eller?
Enligt ovannämnda fru så är det en nödvändighet så jag fick köpa en i tron att hon hade rätt som vanligt!
IM SO MEAN! Första killen med bidrag nummer 1 såg ut som en tönt med brallorna i armhålorna och därav gick han bort. Nummer 2.... Jag vill inte se någons knäfett när klänningen blåser isär som sjunger en aptråkig låt och inte håller måttet röstmässigt.
Vad hade du väntat dig?
Syr ihop ena däckvärmaren. Sprättade den för typ 2år sen. Så det var väl dags då.
Fast när du stuckit dig 50 ggr eller mer och är färdig så säger du högt till dig själv: Så nu har jag sparat in ett fruntimmer igen.
Jag låg nerbäddad i soffan och kollade på discovery channel när mina föräldrar kom in och förkunnade att det var dags för festodifestivalen... Och jag har varken kraft eller ork nog att ta mig härifrån... rädda mig!
Ska jag hämta dig vid halv 6 imorgonbitti?
Ja, det är mitt år nu! Och ormar är enligt kineserna både kloka och vackra, så ni vet!
Fast åh andra sidan allt undermåligt skit de skeppar ut i världen som bara går sönder så tvivlar jag.
Men vacker stämmer ivf
Behövde du verkligen dela med dig av den informationen?
Hon glömde logga in på facebook
Han är ju aldrig pinsam.
Som dig då!
Edit: Semper ja det blev hur jävla fint som helst trots att jag var med.
Hunnit dra ett varv med trimmern på skallen och hyvlen på div ställen och ta ett bad också.
Last edited: