Men vad har hänt med Money o swisch....det har varit tyst ett tag nu.....vakna tjejer !!
Jo...och så Makita förstås...
Inte för att det blir mer ligga för det, men det lättar ju upp lite liksom
Inte för att det blir mer ligga för det, men det lättar ju upp lite liksom
.... att jag borde "råkat" släppa in hunden och limmat på matte istället.
Hur korkad kännde jag mig inte då?
Vilka har fått ligga?
Det här är sporthoj.com, här ligger ingen.
Det här är sporthoj.com, ingen ligger men alla hävdar att dom får ligga jämt!!!11!1!
Jag tycker det är konstigt att ni andra inte får ligga. Det gör man ju så fort man tar en kurva med hojen. Men iofs, såhär års blir det inte mycket hoj.
Antingen så har den här tråden totalt tappat stinget. Eller också har vi en akut epidemi av att knappen för : slutat fungera för flera medlemmar.
101 sidor och 2009 inlägg här. Frågan har någon i tråden fått ligga med någon annan i tråden ? Eller den är helt meningslös?
Jag har inte fått ligga sen ifjol...
Jag har inte fått ligga sen ifjol...
101 sidor och 2009 inlägg här. Frågan har någon i tråden fått ligga med någon annan i tråden ? Eller den är helt meningslös?
Men vafan det är ju på gång, lugna er
med den otroliga insiktfullheten o all oändlig kunskap vi har inom detta ämne
så har vi inte träffat på ngn som lever upp till vår standard
Det där med att få ligga som alla skriver om är väl inga konstigheter, det svåra är väl att göra det med en vettig person?
Nu är ju det här Singel-tråden. Inte :ligga-tråden. :Ligga kan nog vem som helst i den här tråden fixa, om det bara var det det gällde. Men nu handlar det om den svåra konsten att sluta vara singel. Och då ska man vara kräsen, mycket kräsen.
Har hört talas om förhållanden där intresset för att åka hoj skapat osämja. Måste vara hemskt. Mycket bättre om höjåkandet är något som stärker ett förhållande. Varför idén om den här tråden faktiskt inte är så dum.
Hallå.. vi kommer att ligga innan.. tror väl inte man gifter sig utan att ha provkört?...Man lever ju på hoppet fortfarande.
Men på min och Pam33´s bröllopps natt borde vi båda få ligga. Då är vi ju två i tråden som fått ligga...
Dom orden kanske du ångrar nu. Mr Moppefucko..
De är ju för jävligt. Men var den sista någon från denna tråden? Det är de enda relevanta i min frågeställning =)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|